Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 240 van 305

Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^What about school? ;)

Wat een super lekker weer zeg! Net thuis, morgen nog even tot twaalf uur en dan vijf daagjes vrij. Heerlijk, kijk er nu al naar uit.

Gisteravond voor het eerst weer eens hard gelopen, eindelijk weer eens wat actiefs. Nu hopen dat ik het volhoud. :)
Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Een VM op m'n laptop geinstalleerd zodat ik Ubuntu kan draaien op m'n Macbook zonder hem te moeten dualbooten. Dat vond ik een beetje zonde om te doen.. Geheugen partitioneren enzo. Nah, VM werkt goed genoeg :) Meeste kan toch gewoon op Mac, alleen nu hebben we een opdracht waar ze alleen een 32-bits mac versie hebben aangeleverd.. Wie gebruikt er nog 32-bits :| Bijna niemand XD
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

lol, okay
het is kwart over 9~ en ik lig al in bed :'3
ja, neen, mijn ouders zijn 2.5 weken weg, dus geen toezicht op hoelaat ik naar bed zou gaan,.. en ik ga om kwart over 9 naar bed

in mijn verdediging, ik moet wel om 5.15 opstaan enik houd wel van mijn 7+ uurtjes slaap :'3
ik heb ook wel zo'n 3 wekkers staan, of iig op mijn mobiel 3 verschillende tijden
5 uur voor het alvast een beetje wakker worde
5.15 voor het opstaan
5.30 voor als ik bij 5.15 weer inslaap was gevallen :'3

en vervolgens om 6.15~ de deur uit om stage te doen,.. :'3

achja, en hoe ik dan nog gwn zo vrolijk en energiek kan blijven blijft mij een raadsel :3
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^ Ideeaaal! Ik moet iedere dag 3 kwartier tot een uur reizen voordat ik op werk ben! Soms moet ik ook een week half 6 opstaan, pittige tijden maar wel lekker vroeg klaar!

Vandaag de sportschool geskipped, ben een beetje moe de laatste tijd. Vind ik ook niet zo heel gek want ik doe eigenlijk veel te veel! :$
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Lekker maandag vrij, onze "paasvakantie". Ach ja, iets is beter als niets!

Ilja en Jack maken nu samen de bench open van Jack. Lekker handig, kunnen we ze niet alleen laten. Naja we gaan binnenkort over op een grotere maat en die heeft 2 sloten. Dat gaan ze toch niet lukken o:
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik heb echt het idee dat het zondag is vandaag.. Maar gelukkig is het nog zaterdag! :P En moet zoveel doen voor m'n studie. Een ding heb ik dus echt totaal geen zin in, maar dat moet ik voor het einde van de week wel ff naar m'n tutor hebben gemail :/ Dan maar morgen of vandaag als ik er puf in heb XD

En hopelijk vandaag simcity spelen! :D
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Pfff, t is echt heet. Of naja, benauwd. Iig veelste warm voor mij. Ik haat zomer echt zo erg!

Net weer ff The Last Of Us gespeeld, ging op een begeven moment weer de hele tijd dood, dus ik had dr geen zin meer in haha.

Jack luistert echt mega goed als je snoepjes bij je hebt. We geven m nu ook wat als hij iets buiten doet, hopelijk gaat hij het dan wat beter aangeven enzo. Maar hij vindt ze zo lekker dat hij soms doet alsof hij plast haha.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

vandaag weer lekker sims 3 opnieuw installeren jeejj!!.. nee, gewoon niet.. hij is weer sloom bezig dus moet gewoon weer eventjes.. ondertussen het laden gta spelen :fluit

morgen weer naar school 4 daagjes en dan weer lekker 1 weekje vakantie! :D


@simmielove ik hou juist van warmte! mm lekker is de zon liggen buiten :) en is the last of us leuk? en welke the last of us de the last of us: left behind?
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@Baloutje
Gewoon The Last Of Us, heb geen geld voor Left Behind, haha.

Laatste dag vrij, dan nog 4 dagen op school. En dan lekker 2 weken meivakantie.
& volgende week lekker jarig c:
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^ haha leuk dat heb ik ook nog op mijn computer! haha speel het nooit meer :fluit

schijfdefragmentatie aan het doen... misschien gaat dan het laden van de sims iets minder sloom want ik kan nu niet echt spelen.. :(
en ik had nog wel zo'n mooie downloads.. die hadden jullie vandaag nog kunnen zien als de sims gewoon even meewerkt maar dat doet ie tog niet :cursing

ik zit me af te vragen of dit niet hoort bij "waar erger jij je aan?" topic. :huh

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie