Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 66 van 305

marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Catlin & Annemiek, beide gefeliciteerd, haha! (:

Woah, ik haat het dat ik zo optimistisch ingesteld ben, ook in het echt- iedereen om me heen is zo negatief. Maar goed.
Muziek hard aan, Word open en wat dingetjes doen voor de vakantie etc, terwijl ik ondertussen ook nog Elisa lastig val :D
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Gewoon bijna geen huiswerk deze week, eindelijk <3
En onze bio lerares is echt gestoord, gaat ze er iemand uit sturen die echt niks deed, alleen maar omdat ze gisteren d'r vergeten was straf te geven moest ze er weer uit O.o
Naja. Gewoon bijna dit jaar afgerond, en volgend jaar lekker naar de derde, ben ik echt geen brugklasser meer zegmaar. (Wij hebben verlengde brugklas, dus eigenlijk was ik dit jaar ook nog een brugklasser)
En ik heb zo'n schattig ding op mijn wb van frans getekend :wub
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Chips! Ik ben helemaal vergeten dat ik donderdag naar de tandarts moet, op mn laatse stage dag >< denk niet dat het een probleem is als ik dan naar de tandarts ga. Maar nog voelt niet fijn :0 morgen twee taarten halen bij de hema, na werk, voor mn collega's als afscheid.. En dan vrijdag naar de dokter, half jaar controle voor mn schildklier,.. En mn maag laten controleren.. Dan bloedprikken int ziekenhuis, dan boodschappen doen n dan lekker niks doen. Miss naar de ikea, kwantum, leenbakker en gamma ( ja dat noem ik niks doen) , maar ik ben er ni zeker van.. De woningbouw moet ook nog komen.. Hmmppfffff! en dan na t weekend examens :0 heb gehoord van mn favo leraar dat ik me niet druk moet maken omdat ik de koningin van de nerds ben ( ja dat zei hij) xd en dan vrijdags uitslag :0 spannend allemaal... Oh oh en dan eindelijk mn nieuwe meubels!
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@o0simsfreak0o; Gheghe ^^ btw; Exotic is nog niet de officiele fanding naam van exo. -,- Ze zeggen dat het een hele lelijke naam gaat worden.. HET IS ZOO ONDUIDELIJK TT-TT

En toen was er een persoontje die grappig dacht te zijn en zei dat exo een comeback ding had op 31 juni.. DAFUQ, 31 JUNI BESTAAT NIET, uiteindelijk heeft die persoon sorry gezegd, lollol.. En ik ken echt teveel ulzzang modellen uit mijn hoofd, en ook teveel gyaru modellen.. En ik ben zo geweldig dat mijn beste vriendin nu helemaal fan is van exo, en ook nog fan gaat worden van B1A4, en ook gyaru wil worden.. Zielige vriendin van mij.. TT-TT EN, ik ben echt weer heel hyper.. want ik zit muziek te luisteren en te rpg'en, en ik moet echt dat mini album van exo kopen, en en ik vind het knap als je dit helemaal hebt gelezen, want ik spazz echt veel. XD En er gaan zoveel bands een comeback maken in Juni, seriously.. en wtf.. Leeteuk van Super Junior gaat het leger in? O,O Njah.. ik lees teveel nieuwtjes..
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Vandaag kennismakingsdag, als ik thuiskom waarschijnlijk meteen eten, en daarna voetbal kijken (:
En zondag ga ik mijn vader vertellen over longboarding, haha (:
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^^ ik had het gelezen :3
en ik kijk elke dag minstens 3 keer op Allkpop en 1 keer per dag op T-araworld :3
ze verwachten volgens mij dat er zo'n 100 groepen en soloartiesten gaan promoten in juli o;
en das veel
vind het wel jammer dat LeeTeuk het leger ingaat wat dat betekend dat hij ook bij WGM stopt o; en ze waren weer begonnen met filmen :3
en zij zijn mijn lievelingskoppel :'3
mja veel van SuJu gaan het leger in nuja veel, hijs al de 4e als ik het goed heb

ik kijk alleen uit naar de comeback van T-ara en 2NE1 :3
en naar de debuut van 2NE1 in Amerika waar ze een album deden met Will.I.Am
bij AS gaat de leader ook weg, in Augustus of stopt ze en gaat ze solo en zich concentreren op acteren o;

en en en en mijn Queens(T-ara) gaan voor hun nieuwste liedje, Day By Day, een 20 minuten filmpje filmen en die word futuristic waarbij die Dani die in december erbij komt in acteert en ofcourse dnek ik ook die Ahreum of wat haar naam ook mg zijn x)
naja ben benieuwd wat voor liedje het is en hoeveel stukjes Boram, Qri en Ji Yeon dit keer hebben
en hoe Ji Yeon dit keer acteert :3
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Haha, mijn duitse lerares had 't duitse shirt aan, je had iedereen moeten horen xD
En ik ben verslaafd aan het nummer Whistle.. O.o
En ik wil keelpijn hebben voor morgen want dan moeten we zingen met muziek. Op de basisschool had ik 't altijd met kerst, dus kon ik nooit meezingen ofzo c:
& mijn engels leraar wordt mentor van een 3VWO klas, dus wij willen dat hij gaat smeken of hij ons mag, want wij willen onze ak leraar niet.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Oke, ik ben nu dus mentaal aan het doodgaan achter mijn computer.. Ik heb een crush op iemand uit de derde -ik zit zelf in de eerste- en in het echt heb ik hem eigenlijk nog nooit gesproken, maar nu heb ik hem dus op hyves en we zijn dus aan het kletsen, en ik ben hier dus bijna aan het doodgaan door dat. En ik ben super hyper, terwijl ik nog moet leren voor morgen.. >,<
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Waah, perfecte dag vandaag <3
Ik heb de hele middag met mijn crush gekletst, en hij heeft gevraagd of ik mee gaan naar Sum 41 of Asking Alexandria :3

Maarjaa, hij heeft me wel van mijn leren afgehouden, dus nu maar ff doen D;
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Pff mn klote computer valt de hele tijd uit en dat terwijl ik mn History summary wil maken. Net had ik al best veel, maar ik had het nog niet opgeslagen crasht dat nutteloze apparaat van mij. Kon ik weer helemaal opnieuw beginnen. Had ik weer wat, knalt dat ding wéér uit -________- Ik ga het nog maar een keer proberen, en als die computer weer durft uit te vallen, ga ik niet weer opnieuw beginnen aan die samenvattig. Ik ben er klaar mee x33
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Zoo blij met mn nieuwe gitaar die ik alvast voor mn verjaardag heb gekregen ;DD
Ik ben natuurlijk ook zo slim om meteen Nothing Else Matters - Metallica te gaan leren (ish best wel moeilijk nummer) ^^" Njaa, ik kom er nu niet meer mee verder want mn handen zijn te klein ._. Dus nu ben ik Wake Me Up When September Ends - Green Day aan het leren ;D En dat gaat best goeed ;D
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik ben weer bezig met tekenen met mijn tablet, of in iedergeval, aan het proberen, dat ding heeft nogal kuren, als je een lijntje trekt schiet dat ding spastisch naar links. -.-
Morgen 1 uur uit, laatste uur ak is naar het derde gegaan. Whieee :swing
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie