Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 65 van 305

Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Zo het is weer zondag! na een feestje gister avond toch nog vroeg wakker geworden: Half 9. Jup.. Heel fijn :P Maar gelijk de lakens van bed afgetrokken, in de was gedaan en de dekens uit het raam gehangen. Vind ik altijd lekker <3 Schone lakens met frisse lakens<3 hmhh ik wil weer naar bed ><

Ook ff mn bureau schoongemaakt, lag een groot pak stof op, zit er de laatste tijd niet veel meer achter! Dankzij de iPad :P
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Kamer helemaal opgeruimd, dat was wel even nodig. Ik denk dat ik nu ook meer op mijn kamer ga zitten (:
En ik ging op mijn bureau staan, om wat te schrijven. Ik dacht echt dat ik er af zou vallen, met mijn talent om te vallen.
Niet gebeurd, gelukkig.
En het is mooi weeheer ;D
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Zoo, nu eventjes huiswerk maken, en dadelijk naar Tilburg! Eerst naar de KFC, en daarna naar 013, woohoo, naar een gig van Black Veil Brides! :swing
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

gheez wat is die CEO van CCM dom zeg :'3
hij heeft 5 groepen gecreerd, waaronder T-ara
maar hij heeft ook nog CO-ED School die 2 sub-units heeft, 5Dolls en SPEED
in 5Dolls zit 1 persoontje met een geweldige stem en ook niet eens krachtig maar die CEO heeft heel CO-ED School eigenlijk een soort van weg gegooid want hij doet er helemaal niets mee :'3

en ik doe mee op een fansite mee aan een wedstrijd en van de 27 ofzo die zich hadden ingeschreven werden er maar 14 gekozen en ik zat er bij :3
en dat is koel want dat had ik totaal niet verwacht aangezien iedereen daar best wel erg goed is :sweatdrop
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
pipapanda13
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4729
Lid geworden op:
di 21 dec 2010, 13:57

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik heb een vraag: is er iemand die in of bij Tilburg woont? Zo ja, zou die me dan willen pm'en? :3

Ik wil een nieuwe gitaar, heb een mooie les pauls gezien, uitverkocht op de ene site en op een andere weet ik niet of het wel vertrouwelijk is :c
Anyway, hopelijk schaffen ze op de uitverkochte site nieuwe gitaren aan maar dat weet ik niet :)
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik wil kwijt dat ik deze week nog even flink (Lees: minimaal 5 uur per dag non stop) aan school opdrachten moet lezen zodat ik vrijdag van alles in kan leveren en daarna heb ik vakantie.

Ook leuk: Gister 160(!!!!) pageviews op mijn blog gehad! In augustus ga ik maar eens kijken voor een .nl domein. :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

waarom krijg ik altijd kippevel en een soort brok in mijn keel wanneer er bijv bij Running Man dat de cast ergens aankomen en dat er dan heel veel fans zijn die gillen en schreeuwen en alles :'3
ik snap die hele zin zelf niet maar okay x) ik krijg dus kippevel wanneer er fans gillen naar bekende mensen die ik zelf koel vind :3
und Running Man...
Running Man is trouwens een Koreaanse show waarbij de cast(standaard 7 mensen) en gasten dan zegmaar soort 'spelletjes' spelen quizzes enzo of dat er dan spionnen zijn en die dan de name tag van de andere eraf moeten scheuren om te winnen
iig ze gingen dus naar Hong Kong deze 2 afleveringen en daar had Jackie Chan iets persoonlijk voor hun ingesproken en gefilmd en dat was best koel, daar kreeg ik trouwens ook kippevel bij :3
en bij latere afleveringen komen er zelfs voetballers langs, ff kijken wie dat waren...
2 Koreaanse voetballers en Rio Ferdinand en die mensjes spelen in een voetbalding in Engeland
en dat was de enige dat ik voetbal helemaal niet zo 100% stom vond :3
Koreanen maken alles leuker voor mij :3 ooh wat ben ik toch weer erg :'3
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Volgende week zondag zitten wij al met een kleintje in huis! Kan zo niet wachten op die puppy, wel balen dat ik dan toetsweek heb.. Maja, ik ga toch al over en naar 3VWO. Dus dan maakt dat niet meer zo veel uit c:
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Omgg, Black Veil Brides was gisteren zo goed! En de band die het voorprogramma deed ook, Yashin! <3
Ik kende het wel, maar ik heb het nooit echt heel erg geluisterd, maar dat ga ik nu wel doen dus.. ;d
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Dat ik hopelijk in 3 jaar kan leren longboarden ;D
Ik wil nu echt een longboard aanschaffen, maar laat ik nog maar even wachten :3
Edit: En sparen, de goedkoopste die ik heb gezien is 90 euro, de meeste rond de 130,-/ 200,-
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik ben heel hyper, want mijn bias begint schattig te worden inplaats van hot, njah, dat beginnen ze allemaal, vooral Kris, en Tao. X3 Maar Kai ook meer, want die doet ook wel heel schattig enzo. En ik begin echt helemaal verslaafd te raken aan boybands ofzo, ik vind B1A4 zo schattig eh. x3 EN EN EN MYNAME is ook best goed, ondanks dat ze maar twee nummers ofzo hebben.. En ik ben slecht, want ik dacht dat Len/Ren van NU'EST een meisje was, bleek het een jongen te zijn. :sweatdrop

Und, mijn bff haat kpop. TT-TT Want ze zei zo: JA IK KEN ZO'N DOM LIEDJE, zij het opzetten, was het Boyfriend - Boyfriend.. EN DIE ZIJN JUIST WEL LEUK. Met die twin gastjes, die ulzzang zijn. En ik ben er achter gekomen dat Lu han van exo-m een chineze ulzzang is, en Sehun een normale ulzzang zegmaar, maar dat wist ik al een tijdje, en waarom zit ik hier zo te spazzen? o,o
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik ben blij <3
Mijn beste vriendin blijkt me toch niet te reageren, hoewel ik daar wel vanuit ging. Zo fijn, we gaan elkaar weer zien in de zomervakantie. En ik heb een longboard op het oog, en volgens mij is hij wel goed, ook als ik het zou kunnen- ik ga het straks nog vragen aan mensen die er verstand van hebben ;p
En mijn kamer, haha, yes, ik word er nog steeds blij van, haha.
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@Liza: dat doe ik ook tegenwoordig :sweatdrop
ik vind het trouwens wel grappig hoe B1A4 aan hun naam kwamen, er zit 1 persoontje in met bloedgroep B en de rest(4) hebben bloedgroep A :3
en wat jij met Ren had, ha dik met Amber van F(x) voor ik haar naam wist :3
en Boyfriend - Boyfriend klinkt raar als je de tekst niet kent :sweatdrop ik vond dat liedje eerst ook niet leuk, maar nu wel ookal luister ik er niet naar :3

en ik haat de fanclubnaam van T-ara nogsteeds, je kan heel makkelijk zeggen dat je een VIP(Big Bang), Blackjack(2NE1), Sone(SNSD), Exotic(EXO) of ELF(Super Junior) bent, maar zeggen dat je een QUEEN bent is gewoon raar voor een man x)

en T-ara heeft leuke tshirtsss :3
zou het bijna kopen als ik in het buitenland kon kopen :3
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Omg, ik ben dus echt overblij nu.. Ahaha, vandaag was echt perf op school, en nu ben ik het daar dus met Marlinde over aan het hebben.. Omg, sorry, ik ben gewoon te blij.. xD
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie