Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 82 van 305

Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@ Imme: Dat is cool :D Ik zag op de site van Schiphol dat je sowieso een uur gratis op wifi kan? Nouja, ik zie het zondag wel :)

Wat een verschrikkelijk weer. En het blijft ook gewoon de hele week zo >.< Hmm, gelukkig is het op Gran Canaria zo'n 30 graden! :D
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

En dan wordt je opeens benaderd door een televisieprogramma die jouw ervaringen wilt horen over gestalkt te zijn, net nu het allemaal achter mij ligt... Waar waren ze toen, toen ik het echt nodig had?
Ik heb het afgewezen want ik geef niks om sensatie...


V Ik ben lid van een hyve tegen stalking en ze vonden het merkwaardig dat een jongen slachtoffer is/was omdat grotendeels vrouwen is. Daarom vroegen ze of ik wilde deelnemen...Nou heb alles al in mijn ééntje afgerond toen die tijd. Ik heb twee heftige dingen meegemaakt en dat is pesten en stalken ja. Voor de rest valt het gelukkig mee hoor...Ik leef nog. :P

Laatst gewijzigd door lam6 op vr 13 jul 2012, 13:56, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

gaat wel lekker hier x)
gister werd mijn ma ziek, toen vandaag mijn broer
en nu heb ik hoofdpijn x)
naja dat kan ook komen omdat ik nog niet zoveel gegeten heb vandaag :3
maar toch :3

en mijn computer is van binnen schoongemaakt, was ook wel weer eens nodig er zat echt onwijs veel stof x)
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Mijn Asking Alexandria cd is vandaag eindelijk binnengekomen <3 Nu is het nog wachten op die van Memphis May Fire D:

Pff mn Jos en mn kitteh veel te lang missen T-T Ik hoop echt dat mn kat nog leeft als we thuiskomen, want hij is heel ziek en mager en eet meestal de eerste paar dagen die we weg zijn niet, en nu kan hij dat echt niet hebben :c Gelukkig heb ik wel een shirt van Jos met zijn parfum en mijn vest is geparfumeerd en ik heb wifi op vakantie dus ik kan wel met hem praten c:

v Haha, dat zal ik ook zeker doen. Maar toch ben ik wel blij dat ik met Jos kan praten en hem niet twee weken helemaal moet missen ;p

Laatst gewijzigd door ixkilledxthexcookie op za 14 jul 2012, 17:27, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^Geniet je ook een beetje van je vakantie :P! Niet alles draait om internet. Wauw dat zeg ik... o.0 xD

~

Oke ik heb dus of een gigantische blaar, of een ontsteking op mijn tongriem. En dat is echt heel erg *pieP* , kan amper praten T.T
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Mm, ik ben alweer mijn oordopjes kwijt, gaat goed zo.
Gisteren afscheid genomen van mijn klas, dat was echt rot, al mijn vrienden huilden :c
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^ Het noorden toch nog niet?
^^ Bij ons wilde iedereen huilen maar lukte het niet, het voelde nog niet als afscheid, we waren zo hecht, nooit ruzie's en al hadden we die, dan duurde ze hooguit een dag... :'( Nooit gedacht dat ik zo verlangde naar de basisschool!


~

Jeej, mijn kamer krijgt een make-over!!!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie