Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 235 van 305

Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Pfff ik ging net streamen en op het hoogtepunt waren er 8 kijkers terwijl ik vorige keer op 150 zat. :(
Maar goed. Morgen laatste dag vakantie en ik moet nog 7 toetsen nakijken. Ugh.

Maar goed, cannot feel high when you've never felt low! Dit is niet heel low mar toch niet heel vrolijk nu. ;)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Laat zo een plekje op mijn hoofd weghalen, wel kut dat er met een naald in mijn hoofd moet worden geprikt, maja dan ben ik van die moedervlek af. En dan over een paar weken eentje achter mijn oor en dan ben ik van alle enge moedervlekken af :)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

vandaag 3 mensen flauwgevallen in onze klas..
1 met mna ( mens en natuur) hij ging naar de wc toe en toen viel hij ineens tegen het raam aan.. xD
2 met gym we hadden vandaag shuttlerun inhalen en zij had was heel vermoeid en toen gingen we haar neerleggen en lag ze daar..
3 ook met gym en die had te weinig lucht en ze stikte bijna..

ook wel samengevat: een pechdag voor onze klas xD
Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik heb het helemaal gehad met de uni. Stomme algebra toets. Had belachelijk goed geleerd, kon de oefententamens maken en dan besluiten ze dit jaar weer een totaal andere soort toets te geven. Geweldig :| Als ik niet een 4,5 heb mag ik niet eens de tweede maken en kan ik het leuk gaan herkansen in de week voor de vakantie. Wat leuk weer.
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Verslaafd aan de liedjes van Frozen :X

Ok, het Engels is nou eenmaal standaard beter dan het Nederlands, maar toch. Ik vond de Nederlandse ingesproken stem erg mooi en de tekst was nog best redelijk. Ook de Vlaamse vond ik niet lelijk die had een betere tekst (nou ja ik vind wel dat het laat het los laat het gaan moet zijn :P), maar beiden vond ik toch erg mooi. Maar nu ben ik zo zwaar verslaafd aan die liedjes :P Ze blijven zo in je hoofd zitten xD
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^ lol, ik ken het,.. ik heb die film nog niet eens gezien maar was verslaafd aan (een cover van) Let It Go :'3
ik maakte mijn ouders er gek mee :'3

k hoop dat ik morgen weer net zoveel te doen heb op mijn stage als vandaag,.. dan gaan die 8 uur wel lekker snel :'3
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Net gewoon lekker mijn haar gewassen, zo is het bloed rond de hechtingen enzo ook weg.
De verdoving was vrij ***, maar ik dacht dus dat ze klaar was, nou niet dus. En mn hele neus liep letterlijk leeg, gea sexy natuurlijk haha. Maargoed, die moedervlek is weg, en over 3 weken de uitslag.
Als het een slechte uitslag is zegmaar, laat ik echt gelijk die moedervlek in mn nek ook weghalen, als er niks aan de hand is, laat ik m nog ff zitten.
Maar verder is het gewoon okay, krijg alleen koppijn van het getrek enzo, maar t getrek opzich is niet vervelend ofzo.
Alleen t begint zo erg te jeuken, niet normaal meer.
Maar wel gewoon paardgereden, school pakt sws 2 paardrijlessen af, en ik laat er echt geen 3 van maken ofzo!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ah hechtingen, kan ik over mee praten. Ik heb een cyste laten verwijderen onder mijn oksel. Inplaats van een mini snee hebben ze mijn hele oksel open gesneden en weer dicht genaaid. Top man. (Sarcasme). Volgende week zouden de hechtingen eruit gaan maar dan is de huisarts met vakantie, whoopiedoo, mag ik nog een week wachten. -.-

Vind persoonlijk de verdovingsprikken meestal wel meevallen. je voelt alleen dat er wat ingespoten wordt, dat is raar :P Had jij met opstaan ook dat je even niet lekker werd? Ik stond heel stoer op en opeens; ploep laat ik toch maar gaan zitten :P
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

En toen vond ik de multilanguage van het liedje (let it go), en dat zing ik nu al een paar dagen :P
De talen die ik kan zijn: Engels, Frans, Duits, Nederlands ( i hope so xD), deel Zweeds, Japans, Spaans (Latijns-Amerikaans), deels Hongaars, Castiliaans (schrijf je dat zo?), deels Italiaans, deels Koreaans, Servisch, Portugees, Deens, Noors, Canadees Frans en Vlaams.

Dan klinkt het zeg maar nog verstaanbaar x) Zoiets als Russisch kan ik dus echt niet :P Dus je krijgt helaas heel wat gaten in het lied want elke taal heeft maar 1 regel. Maar toch, erg verslavend liedje xD
Gebruikersavatar
Yolo
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
285
Lid geworden op:
vr 10 aug 2012, 19:49

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik heb eindelijk iets ontdekt wat ik leuk vind en waar ik nog niet eens zo heel slecht in ben, bouwen van een wereld voor de Sims, maar ben bang dat ik er iets te veel mee bezig zal zijn de komende tijd en dat daardoor mijn schoolprestaties flink zal dalen. Mijn vakantie is namelijk allang voorbij en het duurt wel even voor de volgende -.-. Waarom ontdek ik dit nu en niet aan het begin van de zomervakantie ofzo :(
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Zojuist dus eindelijk weer de drivers van m'n videokaart aan de gang kunnen krijgen. In eerste instantie 'crashte' ze steeds (gaf Windows tenminste aan), maar vreemd genoeg was sims 3 nog wel speelbaar. Toen de driver verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, waardoor om de een of andere vreemde reden de Windows register keys niet werden aangemaakt/corrupt werden gemaakt. :|
Nu nogmaals verwijderd en opnieuw (een nieuwe versie van de driver) geïnstalleerd, maar nu blijkt het gelukkig wel te werken. :D

Nu straks weer simsen, en dan nog verder genieten van de rest van m'n vakantie! :)

@Yolo: 't zal wel goed komen. Een wereld bouwen kost dan wel veel tijd, maar als je er niet teveel tijd in steekt, dan zal het met je schoolprestaties ook nog wel goed komen. Bovendien ben je waarschijnlijk nog wel tot in de zomervakantie bezig hoor, dus daar zit het probleem niet in. :laugh

@Gitte & Baloutje: Zelfde probleem hier. Lang leve de gordijnen. :P
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Morgen rond kwart voor 9 smorgens gaan we balou (mijn kat) laten castreren want hij begint te sproeien en te vechten met andere katers.. en dat willen wij niet hebben! :flapper

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie