Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 268 van 305

Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Wauw Gitte, hij is prachtig al. Ik kan op een of andere manier de nieuwe update niet instaleren. Origin zegt dat het spel up to date is, maar spelen kan ik niet omdat hij aangeeft dat ik het spel pas kan spelen als ik de update heb geinstalleerd die beschikbaar is, maar als ik hem wil instaleren zegt origin weer dat het spel up to date is en de sims 4 klaar om te spelen.
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

net even sims 4 weer gedaan, met de zwembaden :) ik vind het niet zo heel erg "speciaal" het is grappig dat je op de randen kunt zitten maar dat was het wel.. je kunt niet eens in het water kijken :')
Tijger
Mest analist Mest analist
Berichten:
649
Lid geworden op:
zo 31 aug 2014, 16:19

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

hebben meer mensen het probleem dat origin niet kan bij werken en ik daardoor geen updates kan doen? kan het kwaad om origin en de sims 4 te verwijderen omdat die code maar eenmalig geldig is?
Afbeelding
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

nee, dat kan geen kwaad, want ik heb gewoon op mijn nieuwe laptop origin en de sims 4 geïnstalleerd. Aangezien je het op je eigen account de code hebt gebruikt dus als je na het opnieuw installeren weer inlogt op je account kan je de sims 4 weer gewoon opnieuw installeren.
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik heb origin eigenlijk niet verwijderd, want die zat op mijn oude laptop die is gecrasht, maar misschien kunnen we dit beter verder bespreken in een PBtje, of in het technisch forum voor de sims 4 aangezien dit het offtopicforum is.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Vorige week donderdag begonnen met afvallen met een app die zegt hoeveel,calorien je mag enzo. Ben vanochtend op de wegwchaal gaan staan, 1,4 kilo eraf. Ben er echt mega trots op, hopelijk kan ik het zo volhounden tot mijn streefgewicht (60 kilo)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^ gittessimswereldje.weebly.com? :woot zoja, Grappig! :P WACHT! misschien is zij het wel? nee.. een 50 jarige heeft meer te doen dan dat..

weer nieuwe banner en ava :P en nu weet ik niets meer om te doen xD
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Vannacht moet ik om half 4 op..:cry want om half 5 moet ik op school zijn en om 5 uur gaat de bus richting London! :D (de reis gaat door Belgie en naar Frankrijk en dan gaan we daar ergens op de boot naar Engeland, in totaal rond 7 uur reizen :sleep ) ik ben echt benieuwd in wat voor een gastgezin ik kom (met 2 andere vrienden) ik hoop wel dat het een beetje normaal is, niet extreem vies ofzo xD Maar ik heb er wel zin in! Jammer genoeg ben ik dan waarschijnlijk 4 dagen niet online :( Dus tot Vrijdag avond! :)

p.s ik heb een vraagje, als ik in Belgie ben.. welke radiozender is leuk waar ze ook nummer van deze tijd (de top 40) uitzenden? en welke frequentie is het? :P

V dankjewel, zal wel lukken denk ik :) en jij ook al met die poses :P leuk!

Laatst gewijzigd door Gast0698 op ma 10 nov 2014, 20:44, 1 keer totaal gewijzigd.

Tijger
Mest analist Mest analist
Berichten:
649
Lid geworden op:
zo 31 aug 2014, 16:19

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@ ollie.2000 in belgie is de zender M&M leuk top 40 frequentie 101,5 MHz (FM)
hoop ook voor je dat het niet vies is :P maar wens je heel veel sterkte hahaha en heel erg veel plezier in London geniet ervan :D

dat ik bijna flauw viel in de frituur:P vriendlief schrok behoorlijk :P en dat ik zomaar 100 euro van mams kreeg en dat ons internet nu stukken sneller gaat nu ik ons modem op ons dressoir heb gezet en morgen lekker kerst shoppen met mn vriend :P kerstballen enzo hahaha zo fijn om samen te wonen :P
Afbeelding
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Pff vandaag echt heel veel gelopen.. En net thuis van de musical micheal jackson triller ofzo, dus geen wicked blijkbaar gelukkig want deze is super vet! En morgen in de middag weer naar huis, 8 uur lang in de bus..

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie