Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 272 van 305

Gebruikersavatar
simsverslaaft
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
862
Lid geworden op:
za 07 mei 2011, 09:40

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik moet een maatschappelijk probleem bespreken voor mijn engels mondeling. Ik heb echt geen flauw idee waarover ik het nu moet gaan doen.

V Ik zit nu te denken aan milieuracisme, zo kan ik het ook een beetje origineel houden.

Laatst gewijzigd door simsverslaaft op do 11 dec 2014, 15:26, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Zit ik vandaag gewoon school en ineens rijden er drie ambulances en een aantal politieauto's een wijk langs school in met volle sirenes. Even later in de pauze zien we ook een traumehelikopter landen in een veldje langs direct langs school. Blijkt het nu zo te zijn dat er een vrouw ter plekke is overleden ten gevolge van een ruzie. Politie denkt aan een misdrijf. En dit alles binnen 200m van waar ik zat. :O
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^ Ohh, dat is erg! Zal vast wel een keer op het nieuws verschijnen :O

een dorp waar mijn school ook staat heeft een record behaalt, en weet je wat? in zoveel tijd bushokjes kapot maken.. ze gaan daar gewoon met hun hoofd door het glas heen, en telkens komen er weer nieuwe glazen in.. zo dom xD
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik zat zojuist serieus te wenen toen ik een alinea van mijn eigen verhaal had geschreven :cry Misschien komt het in combinatie met dit liedje op de achtergrond, maar.... :cry

(die liedjes beïnvloeden me echt, nu is het een vrolijk liedje en ik zit alweer te lachen :sweatdrop )

v ik heb al sinds vandaag soort van vakantie :fluit

Laatst gewijzigd door gitte2001 op ma 15 dec 2014, 17:23, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie