Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 75 van 305

Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Vanmiddag gaat mijn afspraak bij mijn nieuwe werk toch niet door! Ineens heb ik vier uur in mijn planning over! Nog wel veel dingen te doen, dus kon het wel gebruiken. :)
Nu snel verder met mijn blog want ik moet nog minimaal 8 artikeltjes schrijven voor wanneer ik op vakantie ben!
Afbeelding
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Bah, ziekjes aan het worden terwijl ik zo juist actief wil zijn op sportschool deze weken.

v What the... xD ik heb dat nooit gedaan hoor, haha. :P :)

Laatst gewijzigd door lam6 op di 03 jul 2012, 16:27, 1 keer totaal gewijzigd.

marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

lam6 schreef:Bah, ziekjes aan het worden terwijl ik zo juist actief wil zijn op sportschool met longboarden deze weken.
:3

^Ik wel, maar mijn ziekheid verpestte het xd

Laatst gewijzigd door marlinde op di 03 jul 2012, 20:10, 1 keer totaal gewijzigd.

het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Bas
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2692
Lid geworden op:
vr 13 apr 2012, 20:09

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik ben ook zooooo dom. Net 2 uur achter elkaar de Sims gespeeld, maar ik save daartussen (bijna) nooit. Ik wilde nét mijn sim het bed in sturen en opslaan&afsluiten, loopt het spel opeens he-le-maal vast. Mag ik alles weer opnieuw doen… ):
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ah, Super Junior ziet er echt heel hot uit in hun nieuwe MV van Sexy, free & single. c:
Ik lachte me gister een beetje dood, want een gastje van Exo had een roze koffer, bleek het die van Kai te zijn. X3
Mhm, ik wil ulzzang shidae kijken want ik ben bij de laatste episode van seizoen 1, maar ik wil seizoen 6 zien want daar zit Park Hyung Seok in <3 En een vriendin van mij zit nu in Singapore..
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Yay! Ik hoef niet meer te leren. Vandaag herkansingen gehad. Ging niet geweldig, maar had voor beide al een voldoende. Net lekker gesimst :D Vrijdag nog even naar school voor PWS voorlichting en zondag naar m'n beste vriend. Heb hem al super lang niet meer gezien. En dan volgende week donderdag nog boeken en rapport en vrijdag naar Amerika :D Kan niet wachten!
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Mm, ik voel me ook al niet lekker, maar dat komt door mijn antibiotica kuur.. Ew, afschuwelijk ding zeg echt. Maar goed, ik heb de laatste dagen echt niets gedaan, maar de komende dagen worden wel weer druk denk ik. Morgen heb ik een diploma-uitreiking van iemand, vrijdag moet ik een feest voorbereiden, zaterdag komt m'n vriend en heb ik 's avonds een feest, en zondag ga ik naar Sum 41.. Achja, wel leuke dingen gelukkig :3
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Matthieu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
8289
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 21:02

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Bas schreef:Ik ben ook zooooo dom. Net 2 uur achter elkaar de Sims gespeeld, maar ik save daartussen (bijna) nooit. Ik wilde nét mijn sim het bed in sturen en opslaan&afsluiten, loopt het spel opeens he-le-maal vast. Mag ik alles weer opnieuw doen… ):
Heuj, had ik gister ook. Heel mn huis naar de haaien :(
Just be kind.
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik heb een paar jongens en 1 meisje geleerd te longboarden. Het is ook niet zo moeilijk, haha.
Ze vroegen meteen waar je er 1 kon kopen en hoe duur ze waren, ze schrokken nogal van de prijs :')
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

ik ben helemaal verslaafd aan de comeback album van T-ara :3
deel 1(die 10 minuten duurt) van hun mv is echt cewl :3 kan niet wachten op het 2e deel
maar dat word wss later pas gereleased net zoals met 'Cry Cry' en 'Lovey Dovey'
toen maakte ze ook een drama mv van zo'n 20 minuten intotaal
toen maakte ze na Cry Cry een comeback in 4 dagen

HwaYoung heeft best veel stukjes in Day By Day en Don't Leave nog meer dan SoYeon en normaal heeft SoYeon heel veel regels, maar nu word er ook best veel gerapt en das koel :3
het leukste vond ik dat ze binnen 1 dag een All-kill op de Music Charts hadden :3
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Is ineens een fantatisch medewerker van de Albert Heijn plotseling overleden...Aan de overkant hier. Een kok dat altijd ging bakken voor mensen om te proeven, en was met iedereen meegaand... :( Kon altijd vrolijk praten met die man...Heb een kaarsje laten branden bij zijn werkplekje waar hij altijd stond met een lach. :( Het leven kan ineens zo over zijn....Let each day count in your life.
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^ :(

Allemaal mysteries aan het lezen, van een wonderbaarlijke onopgeloste verdwijning tot de grootste massazelfmoord ooit..
Ik word een klein beetje misselijk.
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4044
Lid geworden op:
vr 07 aug 2009, 16:34

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Blegh, ben nog steeds/alweer ziek. Deze keer niet mijn longen maar de keel.

En ik ben dus al letterlijk maanden bezig, dus ik begin het nu ook wel zat te worden.
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
Gebruikersavatar
pipapanda13
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4729
Lid geworden op:
di 21 dec 2010, 13:57

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik wil mijn boek D:
Ik heb een probleem, ik heb de neiging om alles in het Engels te typen omdat dat mooier klinkt X3
Heb net ook weer een hele walkthrough gezien van een spel, moet ik weer wachten tot chapter 3, en het is gebaseerd op een strip en die is weer verfilmd met een serie en daar moet ik wachten op seizoen 3 D:
I want to see some brain bashing zombies D:
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Jippie, het is zo warm, nou leuk! Vandaag lekker een lange jeans aan en een trui en morgen ook! Allemaal voor die rot musical. -,-
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ben moe, ben om 4 uur 's nachts wakker geworden van mijn ouders. En ik ben wel heel opgelucht en blij. :)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie