Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 74 van 305

Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Morgen alweer 1 juli, de helft van dit jaar zit er alweer op :O

Echt vervelend dat iedereen van mijn vrienden nu op vakantie gaat :( Ik ga pas over 2 weken en dan zijn zij al terug. Maarja, ik heb er zoveel zin in! Heel de week all-inclusive op Gran Canaria!

En ik zoek nog leuke liedjes voor te spelen op m'n piano, iemand nog suggesties? Ik speel nu Apologize van Timbaland/One Republic, Someone like you van Adele en Skinny Love van Birdy. En nog wat onbekendere liedjes, maar deze zijn wel het leukst :D
Bas
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2692
Lid geworden op:
vr 13 apr 2012, 20:09

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^Beide gefeliciteerd!

Pff, afgelopen week was ik op 'watersportweek' met school. Dan maak je dus kennis met de rest van de jaarlaag, zodat je ze al een beetje kent als je bij die mensen in clusters komt - terwijl je dingen doet als zeilen, windsurfen etc…. Hier ben ik nog steeds niet helemaal van uitgerust en morgen een verjaardag, dinsdag schoolfeest, en woensdag(avond) teamafsluiting van de zwemclub. Dat wordt nog een zware week… ):
Gebruikersavatar
Annemiek
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1124
Lid geworden op:
ma 21 feb 2011, 19:19

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@Big mama en lam6: Gefeliciteeerd allebei! Wat leuk, op mijn verjaardag! Als je nou 2 jaar eerder was getrouwd, was het op mijn geboortedag geweest. :)
Afbeelding
Klik HIER voor Annemieks screens en huizen! :D
Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik denk dat ik nu eindelijk m'n economie PO af heb. Het is uiteindelijk 12 A-4tjes geworden met allemaal geklest over de nadelen van de beperking van de hypotheekrenteaftrek. Echt boring...
Morgen nog herkansingen en dan vrijdag nog voorlichting voor PWS. Dan eigenlijk zo ongeveer klaar met school en dan volgende week donderdag nog rapport en boeken inleveren en dan eindelijk officieel vakantie! =D En morgen is m'n beste vriend jarig :D
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Mijn eerste officiële vakantie dag. Gelijk als puppy oppas gewerkt ;P
Ilja is makkelijk, als ze moe is, en als ze mij ziet wordt ze helemaal druk en weet ze dat het lol tijd is. Maar een puppy is echt geweldig, en ze is nog een pittige tante ook, die kleine! Echt nergens bang voor en met mijn glas chocomelk omgegooit -.- Dat zal vast nog wel een keer gebeuren. En Ilja is echt al gegroeid, mijn oom zag d'r woensdag en hij zei het zaterdag ook en gisteren mijn opa ook. En we staan weer op de site en dit keer sta ik er wel leuk op =D
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Heerlijk mijn hele vakantie aan het volplannen ;D Ik heb de komende 3/4 weken zoiezo elke dag al wat te doen ;D Neehneeh, ik ken geen verveling in vakanties c: Behalve vandaag dan ._.
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Gebruikersavatar
siepie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
868
Lid geworden op:
wo 01 feb 2012, 19:40

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Vandaag was de "officiele" eerste dag van de vakantie, maar vorige week had ik ook al vrij. Vandaag was wel heel leuk, maar ik ben zó moe! Misschien dat ik de film toch maar een andere keer afkijk, en naar bed ga...
Afbeelding
Gebruikersavatar
Robin.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6398
Lid geworden op:
do 11 aug 2011, 13:28

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Gisteren naar de tandarts geweest. Gelukkig moest ik dit keer geen vies spul in me mond. Kreeg ook te horen dat ik weer een beugel moet. Dacht dat ik verlost te zijn van een beugel, maar nee hoor dus niet. Mijn vorige beugel was een blokbeugel, nu moet ik slotjes.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie