Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 3 van 305

Gebruikersavatar
Annemiek
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1124
Lid geworden op:
ma 21 feb 2011, 19:19

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Yay, nu eindelijk écht vakantie. Vanmorgen gewerkt. (@Nina; ik ben 15 en ik werk bij de Action echt een leuke winkel en hele leuke sfeer!) Maargoed, nu dus even douchen daarna m'n tas inpakken en op naarrrr OOSTENRIJK. :D
Afbeelding
Klik HIER voor Annemieks screens en huizen! :D
Gebruikersavatar
Matthieu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
8289
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 21:02

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik ga weer simsen met de hele Store troep, alle EP's, alle SP's, alle Opgeslagen sims en AAAAAAAAAAAAAAAL mijn saves, zelfs mijn oude. xD Moet ik nog een keertje verwijderen :')

Hoop ik wel dat het lukt en alles het doet :sweatdrop
Just be kind.
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik heb een nieuwe tas, eindelijk! En een nieuw toetsenbord, eindelijk! Gosh :D en nieuwe shirts en ondergoed, en een nieuw to do blok. Ik kan weer even vooruit :D

En vanavond komt er een vriendin langs :) Op de een of andere manier blijf ik altijd zenuwachtig als er iemand in MIJN huis langs komt. Begin ik allemaal rare dingen te denken van: Zal ze het wel mooi vinden :O? Is het niet te rommelig? Etc etc!

*Doet rinus dansje*
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Yeeey, weer thuis :3
Het was leuk, en ik heb deel 1 van seizoen 2 van Glee gekocht (nee, ik heb seizoen 1 niet, wel gezien ;3)
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

EA met z'n crappy updates,ik wist dat ik niet moest updaten maar nee ik wilde weer perse bepaalde downloads in mijn spel hebben
iemand ene idee hoe je de vorige update kan installeren? of de update deinstalleren is nog beter

enneh, ik ben verslaafd aan RollerCoaster Tycoon :'3 ik speel het nu vaker dan sims :'3
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
Evannahsue
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
384
Lid geworden op:
za 02 apr 2011, 10:00

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^Lijkt mij ook heel interessant
Het is weer een vreselijke luie zondag. Ik heb daar zo'n hekel aan.. ik wil dat het weer lekker weer is..dan krijg ik meer zin om zondags wandelingen te gaan maken ^^

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie