Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 297 van 305

Gebruikersavatar
simsverslaaft
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
862
Lid geworden op:
za 07 mei 2011, 09:40

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^ bij mij staat alles er gewoon nog op zoals eerst. Niks kwijt, niks raars gebeurt.

Net mijn introductieweek van de uni gehad (de EL CID in mijn geval). Ik had echt een mega tof groepje en gelukkig gingen ze er ook goed mee om dat ik bijna geen alcohol drink. Als het komende schooljaar ook zo goed gaat, dan zou ik erg blij zijn :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
Jordi
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
142
Lid geworden op:
di 26 mei 2015, 21:46

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^^ bij mij is ook alles blijven staan. Alleen als je het wilt kun je altijd een back up maken. Maar ik heb dat niet gedaan en het ging gewoon prima.

V Anders kun je altijd proberen om de compatibiteit te veranderen naar Windows 8 of 7. (Of nog een oudere versie van Windows)

V Haha ja ik zei ook proberen :P :P

Laatst gewijzigd door Jordi op ma 17 aug 2015, 19:36, 2 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^^^ Bij een normale update behoud je al je bestanden en programma's. (Alhoewel het wel kan zijn dat niet elk programma 100% werkt op Windows 10.) Je kunt er wel voor kiezen om een schone installatie te doen waarbij je eerst je hele harde schijf leeg veegt, maar dat heb je normaliter niet nodig. Overigens is het nog altijd aan te raden de bestanden die je echt niet kan missen even extern te backuppen. :)

^Klopt inderdaad, maar dan nog werkt het gewoon niet altijd helemaal goed. :)
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik voel me lichtjes opgelucht.

Ben terug thuis van een plek die nog geen 30 meter verder is en waar ik nog geen 2 uur was.
Straatfeest :| Ik ontplofte werkelijk bijna...

Ik was (en ben nu nog, 30 meter, again) de enige persoon in een straal van 50 meter - misschien zelfs 100 - tussen de 12 en de 18 jaar. Straatfeesten trekken vooral 60+'ers aan en jonge gezinnen met kleuters :fluit
Tenzij het lief van een puisterige, graatmagere ex-drugsdealer met kroezelhaar van 96' nog geen 18 was...Maar om het lief van die gast te zijn moet je het IQ hebben van een regenworm.

Verder worden er door de dj 4 soorten muziek gespeeld: 1. Schlagermuziek 2. popliedjes van eendagsvliegen van een paar jaar geleden ('Call me maybe' van Carly Rae Jepsen bijvoorbeeld)
3. K3, leuk voor de kleine meisjes. 4. Simpelweg foute muziek.

Toen werd er voor de 8 miljoenste keer 'Het is feest in onze straat' van Samson & Gert afgespeeld en wou ik aan de dj vragen: "Om welk is uur begint de goeie muziek?"
en begon het lief van die lelijkerd (zie een paar alinea's hiervoor) te roken in het bijzijn van een stel peuters. Goed voorbeeld, vooral als het geen gewone sigaret is en er wiet in zit... En kon ik mezelf amper inhouden van op dat mens af te stappen en te zeggen: "Als je niet wilt dat al die kleuters hier als een slet eindigen die nog dommer is als mijn kat, ga dan ergens anders roken. Op Antarctica bijvoorbeeld."

Toen ging ik terug naar binnen voor dat ik met iedereen ruzie had xD

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie