Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 93 van 305

Gebruikersavatar
Ray
Teamlid Teamlid
Berichten:
5170
Lid geworden op:
vr 25 mei 2012, 19:08

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Nou, ik ben nog steeds verkouden en zo suf als de pest :(! Maar gelukkig heb ik genoeg tijd om te simsen (A) Helaas heb ik nog 3 weken vakantie, en dan is het alweer voorbij helaas! Dus nog eventjes drie weken genieten van mijn vakantie helaas :(!
Bas
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2692
Lid geworden op:
vr 13 apr 2012, 20:09

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^ Nogmaals beterschap! Hopelijk wordt het nog een beetje een leuke vakantie voor je…

Vanmiddag naar de verjaardag van mijn neefje in Duitsland, dus dat wordt wel gezellig enzo :D
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

er zit een nieuwe drivein m'n pc, hij werukt weer!!!! Zo lekker alles opnieuw installeren en dan lekker simsen. :)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@Colafles: Hoelang heb je die verkoudheid al? Niet te lang mee blijven zitten als je het niet vertrouwt, heb ik wel gedaan en ik blijk nu dus kinkhoest te hebben. Dus als je het niet vertrouwd; Ga naar de dokter.

Ruzie hier thuis, de overburen zijn opgepakt, ruzie met de overbuurvrouw. hmh de perfecte vrijdagavond/zaterdagochtend. Normaal ben ik geen vechtersbaas, maar laat maar komen die hap! Lust ze rauw BAM! XD
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ughhh, heeft me panupdates geïnstalleerd, kan niks deïnstalleren. Verdomme, waarom in godsnaam, ik zei nog niet doen, laat me m'n gang gaan! ><
Zo mijn oc naar de fabrieksinstellingen zetten.. Ughh.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Yay, vandaag naar de stad geweest om wat spullen op te halen, en meteen een nieuw boek en een nieuwe cd (Screaming Bloody Murder van Sum 41) te kopen! Ohyeah, zoveel liefde voor die cd, hij is zo goed! <3
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Ddeemm
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2189
Lid geworden op:
zo 03 jun 2012, 13:37

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik was vandaag lekker aan het simsen en nu nog steeds alleen staat het nu vast :( Ik ging trouwen en toen had ik dus mijn nieuwe huishouden gekozen en op accepteren geklikt maar nu is hij nog steeds bezig met verwerken. Ik heb dit al een keer eerder gehad en toen heb ik sims maar uit gedaan, alleen heb ik het nu heel lang niet opgeslagen :(

Verder niks boeiends te melden :p
Afbeelding
Shaan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2252
Lid geworden op:
do 15 mar 2012, 11:50

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Hier ook gezeik met Sims o_o
Het crashtte gister 2 keer ofzo terwijl ik bezig was met iets inrichten. Net hetzelfde toen ik bezig was met plaatjes maken. Damn, ik probeer een verhaal te maken ._.
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Gisteren uit eten geweest: Friet gemiddeld + Grote schnitzel + Tomaten en komkommer met sla
Plus wat drinken erbij en wat brood
6 euro.... :lol
Maar je zat gelijk wel vol, zo! :|

En nog bij mijn nichtje op bezoek geweest gisteren, was gezellig! Heel vermoeiend alleen als je de taal slecht kan.
En mijn achterneefje terug gezien na zo'n 5 jaar! :O Groot geworden ook :thumbsup hij heeft een tijdlang gewoond in Oostenrijk.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

T lijkt op sommige plaatsen net alsof er en mini tornado is geweest! Op de A29 lagen er wat takken op de weg en t begon me opeen te regenen!
En mijn echte launcher werkt niet, dus kan ik helemaal niks qua werelden installeren ): best balen. En metde magic launcher kan ik geen enkel kopje verwijderen (zoals accessoires enzo) want dan loopt hij vast.. Naja, ik maak van alles wel een 2de aan
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^
Jaah, dat heb ik gezien op tumblr, het zag er echt al awesome uit weetje! :D

Oke, ik heb ervoor gezorgd dat mijn moeder ook de sims ging spelen, haha, maar ik ben echt gewoon veel te lui om alles uit te leggen xD
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Saphira
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
180
Lid geworden op:
wo 24 mar 2010, 19:24

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Yay! Ik ga héél misschien op de nacht van maandag / dinsdag naar disneyland parijs voor 1 dagje ;D Word echt lastminute want ik hoor het pas morgen tegen de avond of het doorgaat of niet !

Ik moet nu alleen wel binnen 1 dag van mijn angst af komen ._.
Als ik iemand in een wandelend figuur zie lopen (bijv, een man in een spongebob pak of jimmy neutron, dora weet ik het xD) dan sla ik helemaal op hol. Ik word ontiegelijk hysterisch en ik zit te hyperventileren, te huilen, te gillen, schreeuwen, krijsen en gooi en sla alles, wat je je maar kunt bedenken.

En die lopen daar nogal veel rond T-T ohh dat word echt een ramp ! :( Heeft iemand tips? XD
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie