Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 92 van 305

Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Pfff, erg warm in het buitenland hier. Morgen en overmorgen wordt het 40 graden... :O
Voor de rest wel aardig naar mijn zin.
Maar nu een beetje in de rouw, net in een facebook-bericht gelezen dat een oud schoolgenoot (die mij vroeger leuk vond) zelfmoord heeft gepleegd... :( :( :( Ze werd afgelopen maanden erg gepest weer en toen kon ze het niet meer aan. De pesters schijnen het nog goed te vinden ook...
Waarom moest dit nou zo lopen? :cursing
Ik voel me nog schuldig ook, want ik heb dr nooit willen vertellen over mijn ervaringen toen...Misschien kon het dr helpen. :(

V Ik voel me toch schuldig...Ik ging toen contact verminderen omdat het beetje te gevaarlijk werd voor haar. Ik had toen een gestoorde ex achter me aan die me stalkte. Toen mijn stalker hoorde dat ze me leuk vond is ze haar toen gaan opzoeken. Vervolgens viel ze haar aan en kwam er een vechtpartij tussen de twee. Toen stelde ik dus voor om elkaar minder te zien toen voor haar eigen veiligheid. Ze begreep het toen wel gelukkig, sindsdien is het contact op een laag pitje geweest....Had er gewoon moeten zijn.

Laatst gewijzigd door lam6 op do 02 aug 2012, 17:30, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^
Jij moet je niet schuldig voelen, dat mag je niet eens. Die pesters moeten zich schuldig voelen, echt erg. Zulk soort pesters moeten eigenlijk zelf vreselijk gepest worden, weten ze ook eens hoe dat voelt. Gecondoleerd!

Gelukkig werkt de Sims 2 wel hoe het hoort. Is er op z'n minst iets nog bevriend met me. Ik denk toch mijn eigen schuld, nouja. Behoorlijk klote maar had ik maar niet zo'n idioot/sukkel moeten zijn door weg te lopen en te denken dat ik mijn computer goed haf afgesloten 8-)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Leuk werkdagje gehad, was super gezellig op het terras en al zeker op het laatst! Heb zelfs twee uur langerd oor moeten werken en ipv 5, 7 uur gewerkt en nu ipv 20, 28 euro verdient! :D

En nu ga ik leuk joggen met een vriendin! :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Charge
Oplichter Oplichter
Berichten:
1443
Lid geworden op:
wo 29 sep 2010, 21:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@lam6

Allereerst gecondoleerd. En ook al ben ik van mening dat je nooit de andere kant op moet kijken als iemand gepest wordt kan ik het je moeilijk kwalijk nemen. Je had er een erg goede reden voor en hebt het er ook met haar over gehad. Jij kon van tevoren natuurlijk ook niet weten dat het zo zou eindigen.
lam6 schreef:Ze werd afgelopen maanden erg gepest weer en toen kon ze het niet meer aan. De pesters schijnen het nog goed te vinden ook...
Ik heb wel eens een interview gezien over the bully project. De ouders vertelden dat hun kind zelfmoord had gepleegd omdat hij gepest werd op school. Vervolgens gingen de pesters de dag erna "voor de grap" met stroppen om hun nek naar school. En de school zelf deed er niks aan. Zowel toen het pesten aan de gang was als erna....

Het klinkt misschien wat overdreven, maar ik voel mijn hart elke keer een stukje breken als ik zulke verhalen hoor :(
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^Ik ken The Bully Project ook. Maar in Amerika is het pesten echt niet normaal op de high schools, hier ook niet maar daar zijn ze nog veel hader. En die leraren doen er niks aan omdat ze zelf bang zijn voor die leerlingen... . Vanaf de basis school tot begin MBO ervaring met gepest worden, zelfs 2 keer in elkaar geslagen, mja je doet er niks aan. T enige wat je kan doen is proberen te vergeten wat er is gebeurd, ondanks dat dat moeilijk is....

On the other side.. Mijn overbuurman is chinees en die houd de hele tijd de kat in de gaten als hij op het balkon zit. (Die chinees dan, perry mag niet op het balkon) en dan begint hij te lachen als Perry een vlieg vangt... o.0 raar ventje :P Binnenkort eens van dat plak spul voor op de ramen halen.. iedereen kijkt zn beetje naar binnen hier..
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik wil een nieuwe pc kopen, die van mij is nig geen jaar, maar er is waarschijnlijk 1 klein draadje aan de binnenkant doorgebrand, dus geen Sims 3 meer if andere fysieke spellen. Hopelijk kan ik over anderhalf jaar een nieuwe computer kopen. Intussen blijf ik natuurlijk wel alles kopen natuurlijk, en genieten van de screens van andere. :)
Mijn vader vindt het onzin maar ik wil niet dat hij de sims beneden neerzet, want als mijn moeder wat wil opzoeken zitten we met een probleem. Wel klote dat alles verkeerd gaat als ik de sims 3 wil spelen *zucht*
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
pipapanda13
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4729
Lid geworden op:
di 21 dec 2010, 13:57

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Gecondoleerd lam6, het is vreselijk om een vriend te verliezen.

Geen zin in morgen ochtend want waarschijnlijk regent het dan als ik de kranten moet doen :C
En Ranomi heeft goud :D


EDIT: net de livestream gezien.
SEIZOENEN :DDDD
Hij ziet er echt awesome uit :3
En die vent begon bij sneeuw over game of thrones te praten xD

Laatst gewijzigd door pipapanda13 op do 02 aug 2012, 22:43, 1 keer totaal gewijzigd.

Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik heb net de stream gekeken van seizonen, en het is zooooooo veetttt, halloween, zo veel mogelijk taart eten wedstrijd enz. zoo ******* cool!

EDIT: sorry van capslock

Laatst gewijzigd door Snateraar op do 02 aug 2012, 23:29, 1 keer totaal gewijzigd.

Reden: Geen excuus, let op je caps lock de volgende keer :)

Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

ik ben alvast heel wat downloads aan het verwijderen :3
en dan vraag ik me af hoe ik aan 196 Newsea kapsels kom :'3
en bijna net zoveel Peggyzone kapsels x)
anyway, ik had toch teveel downloads dus ja :3
waah, ik heb zo'n 7 GB aan downloads verwijderd :'3

omg, ik heb zo'n 2.6 GB aan foto's van sims o;
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@Marit
Ik zat daar ookal aan te denken..

Morgen komt iemand naar mijn computer kijken of hij te maken is. Waarschijnlijk een nieuwe dvd speler. Ik hoop dat degene die ook meeneemt, ik ben echt bang dat als me pa datdoet het niet allemaal meer past :x
Maar wel fijn dat de reparaties thuis gebeuren!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie