Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 69 van 305

Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Gister auditie gedaan bij mijn musicalgroep voor de volgende musical: Tarzan maar helaas ben ik niet Jane geworden omdat ik te weinig ervaring heb en dat was te zien. :( Maar als ik door blijf groeien haal ik het volgende keer wel en voor nu willen ze me inzetten als een sterke ensemble rol. Erg jammer dat er geen kleine rollen zijn in deze musical. :(

Zo teleurgesteld in mezelf. :(
Afbeelding
Gebruikersavatar
DesiGuusje
Snackventer Snackventer
Berichten:
55
Lid geworden op:
wo 28 okt 2009, 13:32

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Sorry! Bovenkaak :D
Vandaag naar kaakchirurg en orthodontist geweest, beide tevreden gehad en het zag er goed uit. Per dag nu 4 keer een slag aan mijn beugel geven :angry . Vandaag in 1 keer 4 gehad, niet erg prettig. Maar goed, dat overleven we ook wel weer.....
Afbeelding
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Mweh, wat ik eerst al redelijk lastig vond - ik stop altijd met verhalen als ik ze niet origineel genoeg vind, dus als ik denk dat er ook maar 1 verhaal is dat er misschien een klein dingetje van weg heeft- is nu echt rot.
Ik ben serieus gestopt met schrijven, omdat ik de hele tijd denk 'Dit is toch niet origineel genoeg...' of 'nee, serieus, hoe is dit nou weer geschreven?'
Schrijven is niet eens meer echt leuk, terwijl ik nog een week geleden elk uur toch wel een kladje volschreef.
Mweh, ik wil niet stoppen.

Edit: En en en ik vind het nog steeds vaag dat iemand van een forum in principe zeg maar naast me woont :') In die plaats voetbalde ik altijd, ik fiets er in een kwartiertje heen ofzo xD
Diegene weet het niet, maar goed, ik hou het maar zo, ook al lijkt diegene me wel aardig ;p
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Bowlen was toch er leuk evenals paardrijden.
Gelukkig maar (:
Morgen is mijn vader weer thuis, this 's ochtends toch wel stil.. En morgen tot 1 uur! =D
En zondag komt telkens dichterbij, nu moet ik ook leren, helaas. Maar ik weet toch al dat ik over ga en dat ik naar VWO ga, dus het slaat nergens op dat we het einde van het jaar toetsweek hebben. Het is alleen maar om je cijfers op te halen maar ik vind ze zo mooi genoeg (:
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Bas
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2692
Lid geworden op:
vr 13 apr 2012, 20:09

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@simmielove
Ah goedzo!

Ik ben zo blij, ik heb vandaag een 8 voor wiskunde, 9,1 voor Engels, 7,3 voor Nederlands en 8,5 voor geschiedenis teruggekregen. Op wiskunde ben ik wel het meest trots, want de enige voldoende die ik tot nu toe heb gehaald dit jaar was een 6,3 ofzo haha :p
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik ben dus ook superblij <3
Een superleuke dag, haha, 's ochtends al. Net terug van longboarden- helemaal nat, het begon plots met regen, oeps- straks nog even een oefening doen en dan weer in de bank ploffen c:
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^ Dat ziet er best wel vet uit o: Zo is het bij mij ook, maar volgens mij zit jij ook helemaal niet zo ver bij mij weg o:

Whoeeeh het onweert <3 En niet zo'n klein beetje ook c:

Pff twitter ligt er de hele tijd uit. Echt super vervelend x3333

Lalalaa zoveel zin in zaterdag want dan ben ik jarig en mijn feestje gaat zoo leuk worden ;DD
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Gebruikersavatar
cynderxxx
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
474
Lid geworden op:
wo 13 jul 2011, 16:51

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik was mijn mobiel kwijtgeraakt op school en dacht, die vind ik nooit meer. De volgende dag vroeg naar school en lag hij gewoon bij de conciërge. Ben echt blij dat die persoon zo aardig is geweest om hem naar de conciërge te brengen (A)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Bij ons was het gisteren ook aan het onweren enzo, het was niet echt dichtbij maar het regende wel hard :sweatdrop

En ik heb vandaag mijn cijfers op school opgehaald. Het waren allemaal voldoendes dus dat was wel positief, en ik ga ook met alleen maar voldoendes over :D
Bij best wel veel vakken had ik beter verwacht en dat is wel jammer. Ook heb ik meerdere keren dat mijn cijfer net naar onderen wordt afgerond :(
Ik moet eigenlijk gewoon blij zijn want ik ben over en hoef nog maar 2x naar school (boeken inleveren en rapport ophalen) :thumbsup

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie