Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 68 van 305

Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

ZO! Dit weekend was een klus weekend voor Ans, en ik ben nog niet helemaal klaar met de afwerkingen , maar dat komt de rest van de week wel (Tussen mn examens door). De woonkamer moest eens grondig worden gedaan, we hadden nog niks opnieuw geschilderd of behangt. Alles van de vorige bewoner zat er dus nog op.. A fijn wij kregen lekker wat centjes van stage/werk en kondne dus de boel opknappen. Ik heb vrijdag 3 grote muren en nog boven de keukenkastjes, 2 lagen verf gedaan.. Ik had savonds spierpijn in mijn hand >< maar ik vind het totaal niet erg om te doen! Gisteren kwam mijn vader langs voor het behang, we hebben behang gekozen met patroon.. Ik wou het zelf doen met mijn vriend maar mijn vader stond er op om het te doen, voor als we het zouden verknallen.. Dus papa kwam gisteren behangen (Met 63 jarige leeftijd, ik zou het niet meer doen XD) en wauw wat is het mooi geworden<3

Gisteren was het ook tuin dag, georganiseerd door de woningbouw en je mocht dan gratis je afval kwijt en dat soort dingen. MAN! Wat een puin hebben mensen toch! Er gingen gewoon mensen met steekwagens heen en weer om hun afval weg te halen. Echt omg o.0 ik vond het al erg dat ik een douche stang, kapotte wasmand en 2 vuilnis zakjes had :") Mja dat is lekker weg nu!


Maar goed, de woonkamer is bijna klaar, moet de kozijnen , de deur en twee muren in de keuken nog verven en de plinten van de vloer nog een keer verven.. En dan is het hopelijk klaar voor volgend weekend.. Want 23 juni gaat onze bank er uit en wordt de 25ste opgehaald, en de 25ste krijgen we onze nieuwe meubels!!!


Eigenlijk best erg, ik zit meer op mijn nieuwe meubels te wachten dan dat ik denk aan mijn examens van aankomende week en de uitslag is aankomende vrijdag o.0 En ik denk aan mn nieuwe meubels.. En aan Perry zn nieuwe krabpaal .. o.0
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik wil weer ulzzang Shidae kijken, want dat is leuk, want die pretty faces zijn veel knapper in het echt, maar sommige zijn echt wel heel dom. Een meisje toont echt bijna geen emotie en negeert de host. XD Eentje vind de host niet leuk, dus dan komt er zo'n heel schattig ulzzang meisje die dan host gaat spelen, en dat is heel melig, want die vragen zijn irritant. En ze doen lekker arrogant en vet melig, en een zo'n gastje is echt een huge flirt ofzo, want hij heeft 98 nummers van meisjes, en geeft les in hoe je tegen een meisje doet in een restaurant, ik lachte me dood gisteravond. En die gasten zijn echt allemaal zo knap, maar veel knapper in het echt dan op foto's. :3

En morgen op schoolreis, lekker vroeg opstaan, me koffer op school zien te krijgen, en dan uur in de auto, op de boot en dan zijn we op schiermonnikoog, dus dan ben ik drie dagen afwezig. xc Mjah, ik ben hyper.. en niemand reageert op storylines, dus dan heb ik ook niets te doen..
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^Waar ben je aan geopereerd dan??


Vandaag had ik mijn tweede examen! De eerste heb ik in februari gehad, die had ik afgesloten met een voldoende en deze met een 'GOED', ben super blij! Nu donderdag nog en als die goed is, ben ik gewoon geslaagd ><
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Pff, slimme ik. Vergeten wat boeken mee te nemen, gelukkig is school niet zo ver weg!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Annemiek
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1124
Lid geworden op:
ma 21 feb 2011, 19:19

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^ Wat heb je nu gedaan met het paardrijden/bowlen?

Heeft iemand ervaring met een e-reader? Is het een aanrader? Waar moet ik op letten bij het kopen? Kan je eventueel echte gekochte boeken ook (laten) omzetten naar e-boeken? Ik heb op dit moment de Sony Reader™ Wi-Fi® (PRS-T1) in mijn gedachten.. Iemand daar ervaring mee?

Voor de rest gaat m'n toetsweek lekker! Alleen vannacht flauw gevallen.. -_-'

@Guusje; Wauw, bedankt voor alle nuttige informatie! Ik denk dat ik hem wel ga kopen, moet alleen nog een maandje wachten omdat ik dan allemaal verjaardsgeld heb gekregen enzo. :) Hihi. Heel veel sterkte nog met herstellen!

Laatst gewijzigd door Annemiek op di 19 jun 2012, 20:45, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Klik HIER voor Annemieks screens en huizen! :D
Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik kan wel in slaap vallen. Ben echt super moe. En de natuurkunde ST was echt moeilijk. Toen ik hoorde dat Dekker hem had gemaakt was m'n kans op een voldoende al zwaar gedaald. Toen ik de toets voor m'n neus kreeg was de kans op een voldoende gedaald tot nul. Ik snapte er niets van. Ik had telkens het idee dat er gegevens miste. Een vriendin verwoordde het echt goed, het was alsof je zaadjes voor een appelboom en perenboom had maar ze vroegen om een bananenboom xD Straks we leren, heb alleen geen zin. Ik wil dat toetsweek voorbij is (volgende week ook nog mega veel toetsen terwijl het geen toetsweek is). Nog vier weken en dan eindelijk vakantie. Kan echt niet wachten. En vanavond weer Degrassi kijken. Er zijn nu ongeveer twee weken ofzo al nieuwe afleveringen :D
Gebruikersavatar
DesiGuusje
Snackventer Snackventer
Berichten:
55
Lid geworden op:
wo 28 okt 2009, 13:32

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@ e reader vraag:

Ik heb uitgebreid gekeken en gezocht, ben ook op de sony prs-tblabla gekomen. Is een fijn ding, niet groot, weerspiegelt niet, kan veel van zichzelf al aan geheugen hebben, adviseer wel een mini sd kaart. Je krijgt bij de reader zelf nog snoertje meegeleverd en een bepaald programma. Programma heeft mij redelijk wat stoei uurtjes gegeven en gebruik ik niet meer. Je kan hem gewoon ook via de 'normale usb weg' vol zetten met boeken, gaat dan ook goed. raad aan om een goede hoes te kopen aangezien het touchscreen is en je het niet graag beschadigd wil hebben. Je kan teksten ook in en uitzoomen met hem, dat is meestal per bladzij een beetje passen en meten. Je hebt 2 hoezen: met lampje en zonder lampje, met lampje kost je meet accu en is duurder, zonder lampje is even goed. Oh ja, letters weerspiegelen niet in vollen zon, misschien de rand een beetje, maar dat stoort niet heel erg.
Verder heel gemakkelijk in gebruik, zelfs ik als computer en gadget sufferd snap het nog....
Laat nog maar horen als je meer vragen?
Oh ja, de boeken die je nu 'in het echte leven' op je boekenplank hebt staan kunnen niet erop, kan geen enkele winkel regelen. Ik weer verder niet waar jij het over hebt?

@operatie vraag: donderdag de 14e.... vrijdag al weer thuis...
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@Annemiek
Ik heb mijn mentrix gevraagd hoe laat we terug zouden zijn, dat zou rond 5 uur zijn, dus dat kan makkelijk (Moet om half 7 weg voor paardrijden). Wel fijn dat ik het nu beide kan doen.

Mijn pa is zo'n schat om me te helpen met nask, hij legt veel beter uit als mijn lerares. Waarschijnlijk ook omdat hij niet zo irritant is.

Nog 5 dagen ongeveer. Ik kan zo niet wachten op de pup, het zou leuk zijn als de fokster op de site zou zetten welk pupje naar wie gaat, de mooiste vond ik Lila, dus hopen dat die naar die ene fokster gaat en wij rood krijgen ^-^
Niet erg hopen moet ik, anders is de teleurstelling zo groot als het niet zo is.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@Annemiek Leuke sig! ;d

Wauw, ik ben nog onhandiger dan ik dacht...
Gister musicalboekje zwemles gegeven - helaas, hij had er geen talent voor, hij was helemaal verzopen, hehe- bal tegen mijn hoofd gekregen met voetbal, pasje kwijt, met mijn gooiskills die ik helaas niet heb het hoofd van een klasgenoot geraakt met een ster en net mijn hak gestoten tegen de bank...
Oeps xD
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie