Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 61 van 305

Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Toe. Aan. Vakantie!

Nee, het was echt een gezellig weekend :D Ben met lof geslaagd voor mijn zilver voor stijldansen en het was erg leuk om iedereen weer eens te zien. Jammer dat het klaar is, maar ik weet niemand die verder wil voor goud en tja, dan wordt het weer zo serieus.

En nu moet ik eigenlijk die-hard gaan leren voor de komende 15 toetsen -.- En voor m'n FCE examen maar ben m'n boek vergeten -.- Nouja, ik ga alleen heel goed leren hoe de writing moet, use of English en lezen en schrijven lukt me wel. Hoop ik.
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Het hele weekend bij Jos gelogeerd, het was zoo gezellig <3
Mehh ik heb sinds donderdag keelpijn en het is nu ondertussen zo erg dat praten gewoon pijn doet :c En dat terwijl ik dinsdag zo'n 10-15 minuten achter elkaar moet praten omdat ik mn Engels mondeling examen moet doen x.x
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Mijn broer neemt meestal maar een vriend mee naar huis, J. Bleef gister een andere slapen, L. L ging net weg, kwam J alweer en nu is er opeens nog een, D. Ik heb meer vrienden van mijn broer gezien vandaag dan in een heel jaar. XD
Afbeelding
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

ik vind het awkward als ik nu de spiegel in kijk x)
want als ik mijn bril op lijken mijn ogen kleiner en mijnhoofd smaller
maar als ik mijn lenzen in heb, zijn mijn ogen weer 'groot' en mijn hoofd breder dus lijkt het alsof ik een groot hoofd heb x)

en Efteling afgelopen donderdag was leuk :3
vooral het einde waar we zo'n 9 keer achterelkaar non-stop in de Vogel Rok gingen x)
omdat er toch geen wachtrijen waren :3
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
pipapanda13
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4729
Lid geworden op:
di 21 dec 2010, 13:57

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ruzie met mijn broer gehad -.-
Ik lag op de bank en wou mijn benen niet intrekken omdat hij dat ook nooit bij mij doet. Zo'n beetje een koekje van eigen deeg. Ramt ie keihard op mijn been, en gaat mijn moeder zeggen dat het mijn schuld is. Hij slaat mij voor wat hij zelf doet, nou lekker dan -.-
En ik moest huilen, wat ik zelden doe van de pijn maar het deed toch veel pijn :c
Morgen zit er dus een gigantische beurse plek op mijn been :c
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Wat een weer zeg :O Het regent hier ondertussen al vanaf vanmorgen vroeg, en ik heb zelfs morgen nog de hele dag buiten sportdag. Het hele veld zal vast wel weer mega nat zijn, maar ja, als je het van de andere kant bekijkt; morgen is wel mooi de droogste dag van de hele week. Ach, we zullen wel zien, wat het wordt.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Zou triest zijn als het morgen droog is, dan heb ik gym :3
Mijn hond is waarschijnlijk besmet met een of amdere parasiet.. Die telkens terug komt, vandaar dat ze de laatste tijd een beetje aan de diarree is. Die heeft we ze waarschijnlijk opgelopen innhet pension, sinds de enelaatste keer heeft ze vlooien waar ze niet vanaf komt. Ach ja. En bij de dierenarts hebben we anitbiotica gehaald, en gaat dat wijf daar eerst zeggen dat we zo snel mogelijk op ander voer moeten overstappen, eze wilde weten wat voor soort smaak het is, mijn moeder zei dus dat ze nog een zak had staan, zegt dat wijf, naja, je kan ook nog die zak opmaken, best wel zonde. Terwijl ze eerst zei dat het het beste was om zo snel mogelijk op ander voer over te gaan! Serieus, dat is toch vaag.
Najaaa, die hond is gelukkig bij ons en ze laat het altijd merken als ze uit moet (:
En mijn IPad is geupgrade naar een nieuwere sofware :)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Oké, geweldig, ik moet nu weer aan de gang met usb's enzo. De laatste keer had ik mijn eigen verhaal zowat gedelete 8-)
En ik heb zin in Juli, strandexcursie, eindmusical (2x) & einddisco, haha (:
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^Piratebay is ook niet 100% betrouwbaar. Alles wat je download eig niet. Mja :P

Het is stil hier :O Ik ben weer op werk, nog anderhalve week en dan zit t er op! Nog even volhouden dus! Vanmiddag ga ik met mijn begeleider mijn stagemap doorlopen. Beoordeling invullen, en morgen beoordeling gesprek!
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Deze paar weken heb ik echt theater weken (gehad). Naar Wicked geweest, vanavond naar Acda en de Munnik, de 23e met mijn zusje naar Little Mermaid en de 19e auditie doen voor de musical tarzan als Jane!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Saphira
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
180
Lid geworden op:
wo 24 mar 2010, 19:24

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Heb sinds 3 juni 2 schildpadden,
De kleine eet supergoed en eet gewoon zowat de hele dag door, loopt goed, is niet bang en slaapt ook wanneer het moet.
Maar de grote, eet eig niks, (gister 2/3 minihapjes, en eet alleen veel van een soort plant wat eig een snoepje voor ze is ipv hoofdvoedsel), slaapt al sinds gistermiddag 4 uur (hij/zij was gistermiddag om 12 uur wakker geworden, tot 4 uur, en toen sliep hij/zij alweer in de nachtslaap en vanmorgen om half 11 heb ik m maar wakker gemaakt! Terwijl ze eig van 21:00 tot 8:00 moeten slapen, die kleine doet dat wel!) Dus maak me nu best wel zorgen :( Eet bijna niks alleen een snoepje, en slaapt de hele dag door in nachtslaap das niet goed!! :(

(Zijn 2 landschildpadden)
Afbeelding
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

aah rotzooi :angry

waarom is het nou zo moeilijk om te bedenken wat ik later wil worden
ik had me wel al ergens voor ingeschreven en ik moet nu voor een 2e gesprek komen, maar na nagedacht te hebben wil ik dit niet eens doen, maar ik weet ook niet wat ik anders kan of wil doen
waarom krijgen kinderen dan ook zo een moeilijke taak om een beetje zelf te bedenken wat ze willen worden

en ik voel sinds gisterochtend een raar gevoel in mijn buik een hongerig gevoel maar dat gevoel blijf ik houden zelfs na het eten en tijdens het eten dus ik heb geen idee wat het is...

blegh het is alsof ik langzaam dood ga van binnen
tis toch niet normaal om al bijna een half nergens meer zin in te hebben
misschien komt het omdat ik stress zonder het door te hebben over mijn vage toekomst
en dan ook nog dat ik heel moeilijk contact leg met mensen maakt het allemaal nog 200x moeilijker

blegh ben benieuwd hoe mijn leven er over 10 jaar uit ziet
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

WOOHOOO, vanavond naar Evanescence! :swing
Ik moet alleen niet vergeten om te leren, haha..
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie