Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 304 van 305

Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ja, echt gewoon vreselijk wat daar gebeurt, zeker op zo'n feestdag! :| Gelukkig is de kans dat je zoiets meemaakt nog altijd maar vrij klein, zeker als het vergelijkt met een auto-ongeluk of zoiets, al is het idee op zich al niet bepaald prettig. En zorgen dat mensen dat idee krijgen, is dan weer juist het doel van die mensen.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Nou, volgens mij ben ik officieel over naar het tweede jaar op de hogeschool. Ik heb 53 punten behaald in het eerste jaar, dus moet wel een aantal dingen overnieuw doen. Ik heb in totaal drie vakken niet gehaald. Maar van twee vakken had ik het wel verwacht. Het laatste vak niet echt, maar ik wist toen wel dat ik boven de 48 punten zat, dus toen was ik gewoon te opgelucht voor iets anders, haha.
Maar heb dus net een mailtje gehad, en daar stond "Hogejaars student". Dus dan zal ik wel over zijn, haha.
Maar ben dus wel heel erg opgelucht. Ik ben dus gewoon door en omdat de BSA regeling is afgeschaft, kunnen ze me er dus niet meer vanaf trappen. IK BEN DUS TWEEDEJAARS CHEMIE STUDENTE! :swing
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Woooww lang hier niet geweest! Wat is alles veranderd zeg!
Ik zit inmiddels al in het tweede jaar van mijn opleiding Chemie, waar ik ontzettend blij mee ben. Ik heb welliswaar vorig jaar niet mijn propedeuse gehaald, maar ben wel van plan om dat dit jaar gewoon te halen :)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie