Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 302 van 305

JewelpetPrincess
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
120
Lid geworden op:
di 28 apr 2015, 13:50

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik heb net voor de lol mijn Engelse fanfiction bekeken met Google Translate. Ik heb me rot gelachen om die slechte vertalingen xD. Sommige woorden, zoals girly, waren niet eens vertaald. Andere waren weer wel vertaald, maar dan met andere woorden (overweighted werd bijvoorbeeld overwogen). En het gebeurde ook regelmatig dat er woorden mistte. Gewoonweg, heel erg geestig.
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Vandaag laatste van de twee tentamens gehad, dus ook deze week is het alweer lekker vroeg weekend. Volgende week dan nog één weekje van de nieuwe periode en dan is het ook alweer carnavalsvakantie. :)

Wel jammer dat carnaval zo vroeg valt in het jaar, had liever pas over een paar weken vakantie gehad aangezien we geen meivakantie meer hebben ofzo.
Gebruikersavatar
Jordi
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
142
Lid geworden op:
di 26 mei 2015, 21:46

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^^ xD

^ Eastpak zijn goede tassen :) Wel vrij "duur" maar ze gaan dan ook wel een tijdje mee.
Ik heb er nu namelijk ook een en die heb ik al haast 4 jaar.

Het is idd vroeg dit jaar, sommige klasgenoten zitten nu al de hele tijd te roepen dat het bijna carnaval is :laugh
-
Nog 2 daagjes en dan is eindelijk Rise of the tomb raider voor PC verkrijgbaar! :D
-
Praktijkexamen komt steeds dichterbij.. Begin April al.. :bored
Afbeelding
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Het blijft toch typisch dat er bij projecten altijd weer groepsleden zijn die denken bepaalde dingen binnen het project beter te doen dan jij en er dan na een paar uur achter te komen dat dat toch niet kan. Sommige dingen zijn nou eenmaal onmogelijk voor eerstejaars bachelor studenten. Ook nu weer willen ze er allerlei ingewikkelde dingen en statistiek in gooien zonder een echte onderbouwing, maar puur 'om het model realitischer te laten lijken'. Ik vind het het niet erg hoor, maar zo krijg je toch weer dat alles last-minute nog uitgewerkt moet worden en als het dan weer niet werkt zoals ze gehoopt hadden, dan is het wel weer allemaal mijn schuld. Ik had ze nog wel gewaarschuwd, maar ach 'hoe moeilijker het eruit ziet, hoe beter het zal zijn'... :sweatdrop
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Zojuist voor de tweede keer in drie dagen tijd een voicemail ingesproken (ik heb m'n telefoon gewoon niet altijd binnen handbereik omdat ik normaal nooit gebeld hoef te worden) door een of andere medewerster van Schiphol dat ik daar m'n koffer zou hebben laten liggen terwijl de laatste keer dat ik daar geweest was weer ruim een jaar geleden was en ik toen absoluut geen koffer heb laten liggen... :sweatdrop

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie