Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 300 van 305

JewelpetPrincess
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
120
Lid geworden op:
di 28 apr 2015, 13:50

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Dat ik begrijp ik wel. Toen ik het kasteel van wereld 8 had gehaald was ik volgens mij nog niet eens bij wereld 7 (ik had een kanon gevonden die naar wereld 8 leidde). Wat zal ik blij zijn als ik straks ALLE Starcoins heb. Gelukkig heb ik die van het eindkasteel al gehaald. ;)

Laatst gewijzigd door JewelpetPrincess op do 12 nov 2015, 20:11, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Sebas.
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
7889
Lid geworden op:
di 27 dec 2011, 13:57

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Echt weer zo'n tijd voor mij om online te zijn (A), tsja m'n slaappatroon is een beetje weird.
Hoe dan ook, morgen(eigenlijk vandaag) laatste dag van de toetsweek! En dan zit de eerste toetsweek van 't jaar er weer op, en ik heb over alle toetsen eigenlijk wel een goed gevoel. :3

Ik ben hier ook al weer 3 maanden nie geweest, dang de tijd gaat veels te snel. :O
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

ik wil even kwijt dat ik, ondanks dat ik veel te doen had, ongelofelījk onproductief ben geweest en daar heb ik om eerlijk te zijn helemaal geen spijt van :D en het leek me leuk om eens te kijken hoe het hier gaat op het forum, lang niet geweest. :) van de week wel een keertje even maar nu neem ik er eens lekker de tijd voor, hihi
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Heb gewoon gisteren in één keer mijn rijbewijs gehaald! Super gewoon. Ben zo ontzettend blij en trots op mezelf :)
Hopelijk is hij vrijdag eerder klaar, dan ga ik 'm gewoon lekker ophalen en van het weekend de auto's van mijn ouders uittesten :D

En morgen begin in met een cursus die je helpt wat betreft faalangst, super blij dat ik daar aan mee mag doen en ik hoop dat ik er wat van opsteek :)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^^ Wat leuk je hier weer eens te zien! :)

^ Gefeliciteerd! :swing Hartstikke goed :)

Ik heb het zo druk. Morgen tentamen en maandag ook nog tentamen. Moet daar nog vet veel voor lezen en leren.. Beetje jammer. Daarnaast voel ik me ook niet optimaal :( Keelpijn enzo. On a more positive note: ik heb beide vakken van blok 1 gehaald!
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Alle drie de vakken van het eerste kwartaal in ieder geval gehaald met een 8. Zeker het laatste vak wat ik gisteren nog moest terugkrijgen (statistiek en verdelingen van resultaten) is door een derde niet gehaald omdat het tentamen gewoon heel anders en moeilijker was dan de oude en oefen tentamens. Gelukkig kom ik met een 8 dus nog goed weg. :)
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^Leuk. Wat heb je allemaal gekregen?

Ik heb gisteren ook met mijn ouders sinterklaas gevierd. Ook ik heb leuke dingen gekregen. Namelijk:
een elektrische melkopschuimer, een scheurkalender van Toon HErmans, een manshoge spiegel en de nieuwste cd van Coldplay.
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Het is nu al de 5 miljoenste keer op 2 dagen dat ik 'Sinterklaas gevierd' lees.

Ik vier dat helemaal niet, ik verwachtte gewoon een met chocoladen postuurtjes gevulde keukentafel vanochtend. (En 4 strips en een nieuwe koptelefoon na Pitch numero 86268 had kapotgemaakt)
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Sinterklaas gaat om gezelligheid, niet om cadeaus :D

Ik heb het gevoel alsof niemand me meer kent ik ken namelijk niemand meer maar hoi. ik heb echt om de zoveel tijd echt een fase van "ik wil weer op sn kijken."

V Wie ben jij??

Laatst gewijzigd door marlinde op do 10 dec 2015, 18:55, 1 keer totaal gewijzigd.

het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^ Cadeaus tho....

Ik zou eigenlijk geen sinterklaas vieren, maar mijn vader heeft toch voor ons alledrie wat kleine dingen gekocht.. De rest komt met kerst, haha. xD
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^
^
^Ik vind zelf eerder kerst meer om de gezelligheid en lekker eten gaan dan om cadeaux. Sinterklaas is een pakjesfeest, kerst in nederland oorspronkelijk niet. Dat hebben we van de Amerikanen overgenomen.

Zondag ga ik naar een canarisch eiland. Lekker dit ellendige weer voor een week ontvluchten. 21 graden daar, heerlijk.
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^ Het is voor iedereen anders, though. Veel mensen vieren niet eens sinterklaas, dus dan doen ze cadeaus met kerst. Idk, ik berijp dat het ook om gezelligheid enzo gaat (al is je hele familie moeten zien meestal niet eens gezellig.. lmao omg), maar er is echt niets mis met cadeaus..

Anyway, ik kan echt niet geloven dat het alweer het einde van het jaar is?? Het weer past ook echt niet ofzo. Het is af en toe best koud maar voor de rest is het best herfstig. Niet dat ik sneeuw wil, haha. Sneeuw lijkt leuk maar dan bevriest het enzo en eew?? :S
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie