Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 299 van 305

Tijger
Mest analist Mest analist
Berichten:
649
Lid geworden op:
zo 31 aug 2014, 16:19

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Donderdag kijken naar een kamer hier in Haarlem, hopen dat het wat wordt want er gaan meer mensen kijken... en dan is het echt officieel, van Maastrichtse naar Haarlemse.

Nooit gedacht dat ik weg zou gaan uit Maastricht maar ja dat doen privé omstandigheden een nieuwe liefde een geweldige stad en een beste vriendin van S4F die zo lief is om me tijdelijk op te vangen met je :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Een van m'n docenten kan dus serieus geen een keer een fatsoenlijke mail sturen. Bijna altijd vergeet hij de onderwerpstitel toe te voegen, de andere keren (wanneer er wel iets staat) stuurt hij vijf minuten later een nieuw mailtje dat de titel niet klopt... xD

Maar verder gaat het tot nu toe wel goed, eerste tussentoetsen ondertussen ook al weer gehad van twee vakken (9.5 en 9.8 (allebei 10% van het eindcijfer)) en van het laatste vak sta ik gemiddeld over de wekelijkse testjes ook op iets van een 8.5 (tot nu toe zo'n 20% van het eindcijfer). :)
Gebruikersavatar
Jessica Griffel
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
307
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 10:07

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik was lichtelijk gefrustreerd door een technisch sims 3 probleempje, maar tot op heden is het opgelost, ik ben nog niet klaar met downloads terug plaatsen en testen, maar zo hoe het er nu voor staat ziet het er naar uit dat het probleem straks eindelijk opgelost is :D
JewelpetPrincess
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
120
Lid geworden op:
di 28 apr 2015, 13:50

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik ga deze zondag naar het Firstlook evenement in Utrecht :swing . Daar kun je namelijk een hele zeldzame Pokémon krijgen (ben inmiddels wat meer met Pokémon bezig dan De Sims). En ik ga eventueel meedoen aan een cosplay wedstrijd, verkleed als Pokémon Trainster.
Gebruikersavatar
Jordi
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
142
Lid geworden op:
di 26 mei 2015, 21:46

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^ Dat is zeker een goede, ik denk dat het wel waard is voor je geld ;)

Dit schooljaar heb ik het echt veel drukker.. Vooral met school en stage. Maar gelukkig in het weekend zelf niet veel. :)
Ik loop stage bij de Karwei trouwens, wel leuk! Mochten deze keer een presentatie maken voor de zaterdag deal. Ze gingen korting geven op stoelen dus mochten we een hoekje huislijk inrichten. En met als Sims ervaring ben ik er wel goed in :fluit Alleen de tijden zijn gewoon lang. Van 9 tot 5..

V Dat zal best kunnen ja. Ik vind zelf Nvidia ook beter dan Radeon omdat ze meer updates uitgeven enz.

Laatst gewijzigd door Jordi op za 10 okt 2015, 21:40, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
JewelpetPrincess
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
120
Lid geworden op:
di 28 apr 2015, 13:50

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik heb weer eens een Pokémon nagemaakt in De Sims 3 (dat doe ik wel vaker). Deze keer was het Cresselia, de halve maan Pokémon. Ze is heel mooi geworden (en zonder Custom Content). :D

Dit is de link:

nl.thesims3.com/assetDetail.html?assetId=8771619

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie