Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 296 van 305

Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Een dag later en nu werkt Windows 10 helemaal niet meer op m'n laptop. "Starmenu en Cortana werken niet." Ik kan opstarten en programma's draaien, maar verder niks van Windows. Serieus, lekker begin.... :|

V Ondertussen werkt het gelukkig wel weer zoals het hoort (systeemherstel gedaan), maar de fout schijnt wel vaker voor te komen. Iets van de bestanden is waarschijnlijk corrupt geraakt, maar puur door de installatie van Windows 10 kan dat niet komen. Geen idee waardoor wel. :)
Gebruikersavatar
simsverslaaft
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
862
Lid geworden op:
za 07 mei 2011, 09:40

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^Ga anders even langs de mediamarkt als die in de buurt zit. Ik weet dat zij mensen gratis hebben geholpen om windows 10 op hun computer te zetten, dus misschien weten zij ook wat er misgaat bij jou
Afbeelding
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik denk als je een nieuwe laptop of pc moet als die met windows 7 kapot is. Of windows 7 niet meer word ondersteund net als met windows XP.
Ik heb ook alleen Windows 8.1 omdat ik een nieuwe laptop moest. Anders had ik ook nog windows 7 gehad. Ze zeggen dat windows 10 beter is dan 8.1.
Gebruikersavatar
Jordi
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
142
Lid geworden op:
di 26 mei 2015, 21:46

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Windows 10 vind ik persoonlijk fijner dan Windows 8.1 :) Ik snap wel dat als je Windows 7 hebt dat je dan niet zo snel naar Windows 10 gaat want het is wel allemaal anders. Maar elk mens went wss wel aan Windows 10 ;) En wat Charlotte zegt is idd waar. Als je een nieuwe pc koopt krijg je standaard Windows 8.1 meegeleverd. :) Maar Windows 10 is ook beter omdat er Directx 12 opstaat. Dan worden je games beter afgesteld ofzo
Afbeelding
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

En twee dagen later zit ik weer met hetzelfde probleem bij Windows 10... :hamer
Ik zal dadelijk maar eens een virusscanner gaan draaien om te kijken of dat iets oplevert, maar anders wordt het toch een ticket sturen naar de support van Microsoft aangezien ik ook geen zin heb om om de twee dagen systeemherstel te moeten uitvoeren. Aangezien ik de problemen nooit bij Windows 8(.1) heb gehad, lijkt me het toch vrij duidelijk waar het vandaan komt.

Edit: Derde keer.... :glare
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Straks naar mijn meme/oma/grootmoeder/hoe je het ook noemt (de mama van mijn papa)

1. Ze zegt en vraagt alles 5 keer. En het zijn niet eens interessante onderwerpen.
2. Er is vanavond niks op tv.
3. Ze heeft geen computer.
4. Dus uiteraard ook geen internet.
5. En geen digitale tv (dus film huren is uitgesloten)
6. Ik mag mijn laptop + een dvd niet meenemen.
7. Die logeerkamer is best eng. Staat vol met beelden van vissen.

Gaat een superleuke avond worden!!!
Afbeelding

Gelukkig heb ik nog een boek om uit te lezen...
Gebruikersavatar
Knight of cydonia
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
170
Lid geworden op:
di 16 okt 2012, 15:36

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Het mooie is, het lukt mij niet eens om naar windows 10 te updaten. Ik krijg telkens een fout dat er 1 update mislukt is. fout 8007003 (nu al zo vaak gezien dat ik het wel ongeveer onthoud). Al geprobeerd op te lossen, maar toen kreeg ik weer een andere fout waardoor ik helemaal niets meer kon updaten, dat weer geprobeerd op te lossen, lukte maar nu krijg ik dus telkens de hierboven genoemde fout.
Ben benieuwd wat er nu gebeurt, zit nu op 97% van het downloaden van windows 10. Zelf heb ik hem nog nooit zo ver gezien omdat ik telkens wel een wat langere tijd afwezig was als die er mee bezig was.

Op de laptop van mijn vader is alles echt mega langzaam sinds hij windows 10 heeft, ook deed een tijdje de normale systeembeveiliging het niet, windows defender maar dan op windows 10 of zo. Het was uitgeschakeld, maar hij kreeg het ook niet meer aan, ook een bepaalde foutcode. En direct naar het upgraden had hij een fout in onedrive, denk ook één of meerdere corrupte bestanden door het updaten.
Gebruikersavatar
Sebas.
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
7889
Lid geworden op:
di 27 dec 2011, 13:57

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Knight of cydonia schreef:Het mooie is, het lukt mij niet eens om naar windows 10 te updaten. Ik krijg telkens een fout dat er 1 update mislukt is. fout 8007003 (nu al zo vaak gezien dat ik het wel ongeveer onthoud). Al geprobeerd op te lossen, maar toen kreeg ik weer een andere fout waardoor ik helemaal niets meer kon updaten, dat weer geprobeerd op te lossen, lukte maar nu krijg ik dus telkens de hierboven genoemde fout.
Ben benieuwd wat er nu gebeurt, zit nu op 97% van het downloaden van windows 10. Zelf heb ik hem nog nooit zo ver gezien omdat ik telkens wel een wat langere tijd afwezig was als die er mee bezig was.

Op de laptop van mijn vader is alles echt mega langzaam sinds hij windows 10 heeft, ook deed een tijdje de normale systeembeveiliging het niet, windows defender maar dan op windows 10 of zo. Het was uitgeschakeld, maar hij kreeg het ook niet meer aan, ook een bepaalde foutcode. En direct naar het upgraden had hij een fout in onedrive, denk ook één of meerdere corrupte bestanden door het updaten.
Ik heb dus ook telkens een foutcode, hoe heb jij het dan nu opgelost. Of werkt het nog steeds niet?
Nou nog twee weekjes, ugggh geen zin xD

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie