Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 295 van 305

Gebruikersavatar
simsverslaaft
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
862
Lid geworden op:
za 07 mei 2011, 09:40

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik ben het eens met simmielove en beyoncé01, ik moest vandaag voor de laatste keer naar school fietsen om mijn boeken in te leveren, en ik moest kiezen tussen nat van de regen en een normale temperatuur, of nat van mijn eigen zweet met een regenjas aan. Ik heb maar voor de eerste optie gekozen :P
Afbeelding
Gebruikersavatar
Knight of cydonia
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
170
Lid geworden op:
di 16 okt 2012, 15:36

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

mmm, nieuwe agenda kopen, goed dat je het zegt! Moet ik ook nog doen.

Bluh, ik heb nu de derde week werk erop zitten, via uitzendbureau, maar ik moet echt elke keer hetzelfde doen. En we hadden eventueel vandaag klaar kunnen zijn, maar er zijn met het maken toch te veel fout gegaan, waardoor er nieuw materiaal moest worden besteld. Dus maandag mag ik weer. Tenminste, als het goed is. Het is allemaal zo lekker duidelijk en zo.
En over twee weken mag ik weer ergens anders beginnen, en daar heb ik helemaal geen zin in. Gatsie. Ik heb er toch spijt van dat ik het gene van over twee weken niet heb afgebeld. Maar het is ook zo wat om nu nog af te gaan bellen. Dus maar even doorbijten dan maar.

Ik heb inmiddels wel zowat alle meubels etc. voor mijn kamer rond, in Wageningen :D Echt het wordt super gaaf, als het klaar is maak ik wel een foto en zet het hier neer of zo!
mmm ik heb echt even zin om helemaal niets te doen. Gelukkig dat het weekend is.
Volgende week mag ik trouwens tekenen voor mijn kamer hihi.
JewelpetPrincess
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
120
Lid geworden op:
di 28 apr 2015, 13:50

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik heb vandaag maar even Wii Party gespeeld. Bij Mario Party 9 was namelijk constant aan het ragen (vanwege Shy Guy; hij is echt een pretverpester :mad ). Ik ben wel weer blij geworden door Wii Party want Shy Guy is nu vaak erger dan Bowser! :O
Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^ Jeej, super leuk! Heel veel plezier! :D

Ik ga morgen weer naar huis! Wordt een lange reis, want we vliegen op een luchthaven in België en moeten dan nog met een bus en daarna zeker 4 uur met de trein. Maar dan ben ik wel lekker weer thuis!

Kroatië is echt een prachtig land :D Al is het nu zo heet, dat we niks kunnen doen xD
Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Echt heerlijk om even weer thuis te zijn :) Vanochtend met mijn ouders de stad in gegaan om wat laatste dingen te gaan kopen voor onze aankomende vakantie. Toch meer gekocht dan ingepland en vooral dingen waar je dan op dit moment eigenlijk niet naar zoekt, maar wel nodig hebt. Super hoge kortingen voor spullen die mega goed zijn, dus nu een super mooie nieuwe jas voor de helft van de prijs :D

En ik kan echt niet wachten totdat we weg gaan. Almost!!

Edit:

V Heey, super leuk je hier weer te zien! Mooie cover heb je gezongen :laugh
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Heyhoi iedereen!

Geen idee of er nog veel mensen zijn die me kennen, maar ik ben weer eens hier, voor de verandering! Hopelijk gaat het tof met jullie! :)

Afgelopen maanden flink gewerkt aan school en dergelijke.. (nog niet geslaagd.. ben er nog mee bezig!) en ook heb ik een optreden gehad waar ik 10 dagen de tijd had om een nummer te oefenen..

Ik wilde 'm graag delen met jullie! Thanks guys!

Afbeelding
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

HI


:thumbsup


Ik ken nu officieel mensen uit Rusland, Letland, Finland, Ijsland, Frankrijk (oké, dat is niet zo speciaal) Duitsland, Nederland, (oké, zo speciaal is dat ook niet), Tsjechië, Hongarije, Italië, Engeland, - nu komt het - Een eiland in de Caraïben (naam vergeten) Verenigde staten, Costa Rica (Midden-Amerika) Argentinië, Brazilië, Uruguay (of was het Paraguay?) China en Hong Kong. En ook nog iemand van Zuid-Korea.

Verder ken ik zo'n 65 Belgen meer als voordien :fluit

(Met kennen bedoel ik: ik weet de naam en ik heb ze wel degelijk in reallife ontmoet)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie