Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 294 van 305

Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Gisteren gebarbecued met de familie vanwege 50e verjaardag van m'n vadar. Alleen sloeg de bliksem op dat moment dus zowat in in onze tuin. Ik had het net gemist (jammer...) want ik stond er met m'n rug naartoe en hoorde alleen een harde knal, maar blijkbaar ging het echt net over. :sweatdrop Uiteindelijk ergens een paar huizen verder in de straat ingeslagen. :O
Tijger
Mest analist Mest analist
Berichten:
649
Lid geworden op:
zo 31 aug 2014, 16:19

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Druk bezig met koffer en tassen inpakken, ga volgende week 2 weekjes logeren bij een vriendin van S4F.
Enorm veel zin in, zal wel wennen worden ze praten daar echt ABN dat ben ik zo niet gewend. :P
Ik ga daar zo hard opvallen met m'n Limburgse accent. :P
Afbeelding
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik ben op facebook sinds gisteren lid van een internationale Tolkien cosplay groep en heb al 20 likes voor mijn Bilbocosplay. Een Duitse hoopt me zelfs eens te ontmoeten tijdens de Elfia in Arcen en houdt van mijn Bilbo cosplay. :swing Ik voel me zo vereerd.
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Wow ik wilde hier even weer posten, het is dus alweer 5 jaar geleden dat ik me hier inschreef en ik las echt heel veel berichtjes terug enzo. Alle mensen waar ik de 3 jaren waarin ik echt heel erg actief was (bijna elke dag wel online) heb ontmoet zijn nu niet echt meer actief en iedereen is nu echt al weer ouder geworden enzo en het is allemaal zo raar hoe snel alles is gegaan. Ik was 10 toen ik hier begon en nu ben ik 15 haha. :) Ik zie ook al mijn fases terug enzo en dan denk ik echt van ohnee Lisa wat heb je allemaal gedaan. Dit forum is niet meer zo bruisend zoals een aantal jaar terug, maar dat maakt niets uit want hier ligt wel echt een groot deel van mijn leven en hart hoor. ;D Er zijn ook heel wat nieuwe gezichten, die mij waarschijnlijk niet kennen (en ik jullie ook niet hahah sorry XD) maar omg ik hou van jullie allemaal. en nu ga ik weer simsen, misschien kom ik hier nog wel wat vaker online. :D
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Welkom (terug)

Ik ken je niet echt :sweatdrop heb je al eens in een of ander topic gezien, maar daar stopt het :fluit

Ik ben hier ook pas sinds 2013, account gemaakt in februari en sinds de daaropvolgende zomervakantie actief. (Omg da's al 2 jaar geleden :scared )

Er zijn hier ondertussen een heleboel dingen gebeurd - die vaak met mij te maken hebben :$ - maar die vertel ik beter niet allemaal ;)
Gebruikersavatar
simsverslaaft
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
862
Lid geworden op:
za 07 mei 2011, 09:40

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Altijd leuk om oude leden weer terug te zien ;)

Ik heb gisteren de sleutels ontvangen van mijn kamer, en we zijn gelijk begonnen met verven en een klein beetje inrichten. Alleen zat er zo'n grote deuk in de deur van mijn nieuwe vriezer, dat deze niet eens meer dichtgaat. Dus toen hebben we m maar weer teruggenomen van Leiden naar Breda, en moeten we vandaag even een nieuwe regelen. Ik ben alleen bang dat we de pakbon in leiden hebben laten liggen...
Afbeelding
Tijger
Mest analist Mest analist
Berichten:
649
Lid geworden op:
zo 31 aug 2014, 16:19

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik heb al een stuk of 7 keer op m'n tongpiercing gebeten. Dat is echt irritant. :P
Moet nog wel een beetje wennen aan m'n nieuwe piercing, door het korte staafje voel ik hem niet meer zitten.
Schrik me vaak genoeg kapot, dan denk oh #%^@ heb m ingeslikt, gelukkig nog niet gebeurt. :P
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^
NY is echt super gaaf! Ben er twee jaar geleden geweest :D


@Liza
Welkom terug dan, of voor nu.
Ik heb het ook hoor, al ik berichten terug ga lezen, ik was heel irritant en trok veel aandacht xD
Maargoed, over een jaar kijk ik waarschijnlijk vol schaamte op deze berichten terug :P


Het is echt bagger weer, super vochtig buiten. Waarom kan het niet gewoon koud zijn en regenen ivp warm zijn en regenen? Dat maakt het zo vies broeierig!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Jordi
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
142
Lid geworden op:
di 26 mei 2015, 21:46

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Dat is inderdaad wel fijn weer, alleen Simmielove had het over een andere weersituatie. Dus met die situatie lijkt me dat wel fijner dan warm weer en regen.. Alles plakt dan.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie