Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 292 van 305

Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^ Dat mag je ook best wat vriendelijker zeggen. ;) Ik weet natuurlijk ook niet 100% zeker dat Gitte dat echt zelf heeft gepost, maar ik ga ervan uit dat ze het ook niet zomaar hier heeft gepost om mee te pronken. Dit is gewoon iets dat werd gezegd inhet artikel en Gitte quotte. Je hoeft daarmee natuurlijk nog echt niet zomaar alles te geloven (en dat mag je van mij ook best op een gepaste manier zeggen), maar kom op z'n minst met een bewijs als je hard gaat uithalen. :)
Gebruikersavatar
SimsDreams
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
374
Lid geworden op:
zo 19 feb 2012, 12:17

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

JewelpetPrincess schreef:Ja ja, dat heb jij gewoon zelf geschreven in de reacties. Dacht je nou echt iemand dat zou geloven? :thumbdn
Je weet toch dat ze dit gepost heeft omdat haar post 5 likes heeft gekregen? Ze zegt gewoon dat er een theorie over aliens IN het artikel stond en daar heeft ze een post over geschreven? Toch niet erg denk ik?
Afbeelding
De Fotodoos van SimsDreams
Tijger
Mest analist Mest analist
Berichten:
649
Lid geworden op:
zo 31 aug 2014, 16:19

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Beste mede-forumleden.

Na lang te hebben nagedacht heb ik besloten te stoppen hier.
Ik heb hier een leuke tijd gehad, maar het is gewoon klaar hier.
Ik merk dat ik gewoon geen zin meer heb om op dit forum in te loggen.
Daar komt ook nog bij, dat ik op een ander forum veel actiever ben. En het daar dus meer naar m'n zin heb.
Toch wil ik iedereen bedanken voor de geweldige tijd hier. :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Jammer Tijger! :knuffel

Vandaag derde autorijles, woensdag ging zo verschrikkelijk slecht. Naja, vooral het laatste half uur. Stoplichten lagen eruit bij een kruispunt en toen raakte ik ietwat in paniek en begon telkens verkeerd te schakelen enzo :/
Vandaag ging het een stuk beter, toen ik het vroeg heeft mijn rijinstructrice het 1x van mij overgenomen, de tweede keer dat ik het vroeg moest ik het zelf doen :| Ging gelukkig wel goed!
Alleen het gedoseerd remmen is mega moeilijk, soms gaat dat goed, soms staan we opeens stil.
En vanuit z'n 1, moet je tellen, als je de koppeling omhoog laat komen en de auto begint te rijden, maar ik laat de koppeling te hard omhoog komen... Maar het ging gelukkig wel een stuk beter!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Knight of cydonia
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
170
Lid geworden op:
di 16 okt 2012, 15:36

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ah nice Simsverslaaft!

Ik heb zelf nu twee aanbiedingen gekregen van kamers in wageningen, weet alleen nog niet of ik ze wil. Moet nog even overleggen met mijn vader of we ze gaan bezichtigen. Ik zit namelijk liever in een ander complex, is de kamer nét wat groter. Of in nog een ander complex waar je eigen badkamer of keuken of beide hebt. Te veel keuze is ook niet goed :sweatdrop
Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Nog maar 2 dagen universiteit en dan vakantie! Kan echt zo niet wachten gewoon. De motivatie is gewoon helemaal op. Ben zo toe aan vakantie xD Sinds de kerstvakantie geen vakantie meer gehad ook :sweatdrop

Vrijdag na de laatste presentatie gezellig nog een barbecue van de studievereniging :) En zondag de verjaardag van mijn vriend :D *heeft alleen nog wel een dilemma met het cadeautje*
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Net terug uit Alphen aan de Rijn, ze hadden daar een boekenzaak waar ik heen wilde (Yay Facebook)
En ze hadden er Engelse thrillers! Bij Donner hebben ze die niet, was dus mega awesome! :D
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie