Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 290 van 305

Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Vandaag met mijn moeder mijn kledingkast helemaal uitgespit en kleding dat ik toch niet draag naar de leger des heilscontainer gebracht. Helemaal geen nieuwe kleding nodig voor van de zomer. Maar ik weet nu tenminste wat ik heb en nu het ook niet meer vergeet dat ik het heb, zodat ik het weer eens draag.
Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

charlotte schreef:Vandaag met mijn moeder mijn kledingkast helemaal uitgespit en kleding dat ik toch niet draag naar de leger des heilscontainer gebracht. Helemaal geen nieuwe kleding nodig voor van de zomer. Maar ik weet nu tenminste wat ik heb en nu het ook niet meer vergeet dat ik het heb, zodat ik het weer eens draag.
Dit moet ik binnenkort ook echt eens even doen :sweatdrop Heb nu ook zo veel kleding in mijn kast die ik nooit draag.. Super zonde xD

Wat een lekker weer vandaag! Jammer genoeg moet ik dingen doen voor mijn studie :(
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ja, is inderdaad mooi. En ik moet juist nu een grote schoonmaak in mijn huis doen. Zodat mijn huis spik en span is voor ik drie weken op vakantie ga. BEn wel gewoon online, want ik neem mijn laptop mee. Ze hebben wifi in het huisje. :swing
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik heb zo een date met iemand die ik een keer eerder heb gezien maar nooit gesproken of veel gesmst! (Vriend van een vriend, gezien op een verjaardag, die vriend heeft gezegd dat ik hem knap vond). Zo ongemakkelijk!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Knight of cydonia
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
170
Lid geworden op:
di 16 okt 2012, 15:36

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

nee haha, ik heb zo veel verschillende schoenen aangehad. Dus in en weer uit en weer in en weer uit. En nu werkten mijn hakken ook niet mee (voorin moest het niet strakker, maar mijn hakken die floepte er telkens uit) dus daar kan het ook voor een deel aan liggen. Dan schuurt het zo lekker en zo. Maar met wat hulp (van die gelkussentjes voorin en zo'n hiel ding) blijf ik er wel in zitten en daarbij moet ik ook nog leren om op hakken te lopen haha.

Vandaag laatste examen :D
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Woo vakantie!
Natuurkunde ging (gelukkig!) beter als wat ik verwachte, dat geeft wel een goed gevoel :)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Dreamzx
Mest analist Mest analist
Berichten:
576
Lid geworden op:
vr 15 aug 2014, 11:57

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Mn moeders computer ging net tekeer als een malle. De kat had iets gedaan ofs en ging enorm tekeer. Ze kreeg een blue screen en het leek of de computer ging ontploffen. Wat denk je, starten we hem op, hij doet het alsof er niks is gebeurd!
Emojis❤
Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Halleluja, tentamen achter de rug. Denk dat ik het wel gehaald moet hebben :) Was nog niet de zaal uit of zag dat ik een email had van het volgende vak.. Allemaal eisen, vet vervelend. Eerst maar eens rustig weekend vieren. Ben echt enorm hard toe aan een beetje rust!

Morgen met mijn vriend onze reis naar Kroatië verder plannen! De tickets zijn geboekt, de plaatsjes ongeveer bepaald. Nu nog hotels zoeken en bezienswaardigheden bepalen :) Kan niet wachten totdat het vakantie is :D

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie