Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 288 van 305

Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Neem niet weg dat ik het prima vind dat je enthousiast over de andere site bent, als je het maar in het daarvoor geopende topic doet en niet in je sig of zo. Daar zet je alleen een link naar een dagboek screentopic, 365 dagen of een weeblysite neer. Dus daarover hebben de mods van dit forum een punt. En daar ging het om toch?
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ok vond het gewoon raar.
I'm heb een nieuw spel ontdekt voor op je smartphone. Zeer beklagenswaardig clash of kings. Eigenlijk een speldie volgens mij vooral jongens en mannen doen. Xd En ik heb het "zwaard" van Bilbo. @ gitte: thriller,? Eerder een slechte soapserie. XD.
Edit: Dat beklagenswaardig moet verslavend zijn.

Laatst gewijzigd door charlotte op za 09 mei 2015, 17:34, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik kan een hoop gaan zeggen over wat er hier vandaag is gebeurd op het forum. Maar wijselijk doe ik het maar niet. Wat een hoop gedoe zeg allemaal weer. Nergens voor nodig. Just share the passion for The Sims. Not for fighting. Of kleinkindgedrag

On the other hand. Dit weekend lekker een read-a-thon even relaxen. Twee weken ontzettend druk geweest, Londen, werken, weekendje weg. Ja jongens, first world problems.
En ik ben aan de dagen aan het aftellen naar mijn nieuwe baan. Nouja, eigenlijk meer aan het aftellen hoelang ik nog bij mijn huidige werkgever moet :P Begin er nu zin in te krijgen. :swing
Tijger
Mest analist Mest analist
Berichten:
649
Lid geworden op:
zo 31 aug 2014, 16:19

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Dat het catwalk leren lopen echt goed gaat :P en dat m'n video's op YT beginnen te lopen. :D

Wat is het hier rustig trouwens :O

Edit: V Dank je Rudy :)

Laatst gewijzigd door Tijger op ma 11 mei 2015, 17:15, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^ Blegh zeg dat wel! ik moet met de bus en twee treinen. Zooooo vies!
Ik zat in de trein naar huis (ja echt waar), en toen zat een meisje aan de telefoon.. Dit was echt gewoon serieus het domste wat ik (tot nu toe) wat ik ooit heb gehoord.

' Jaa hoe was het op vakantie in Australie?'
'..'
'Oooh was je naar Amerika!? Ach, ligt toch naast elkaar'

Ik kwam niet meer bij van het lachen :')

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie