Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 287 van 305

Gebruikersavatar
Sebas.
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
7889
Lid geworden op:
di 27 dec 2011, 13:57

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

OH MA GAWD!!!
Haven't been here in a while! :O
Hoe dan ook, ik wil gewoon ff zeggen dat ik waarschijnlijk weer wat begin te volgen op het forum. En daarnaast wilde ik zeggen dat ik niet dood was, misschien dachten sommigen hier dat :P
Maar ben weer blij terug op dit nog steeds gezellige forum te zijn! :D
Hopelijk zie ik jullie nu weer wat vaker ;D

(Weet nog nie wat ik nu met 1000 dagen project ga doen ;))
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Overmorgen jarig, oma komt dan even langs en dan zaterdag verhaardag vieren. Daarna boeken bestellen en met het overige geld donner pesten. :)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Was gister jarig :)
Ik krijg van mijn ouders rijlessen :swing
Ik begin de week na mijn examens, heb daar dus super veel zin in! Nu maar verder met leren en examens oefenen :/
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Even naar de stad geweest daarstraks met mijn ouders. Was er super gezellig, allemaal kraampjes enzo. En ze waren al druk bezig met alle podiums opbouwen voor 4 en 5 mei. We hebben allemaal spulletjes voor onze reis naar Tanzania gekocht, echt leuk om te doen :) Niet geslaagd met schoenen kopen, misschien eerst maar eens speuren op internet of ik daar leuke dingen voorbij zie komen.
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Wie een unieke, speciale naam die begint met de letter A of B zoekt voor zijn of haar sim, of iets anders dat een naam moet hebben, een pagina op mijn splinternieuwe verhaalsite:

http://thestoryofafamily.weebly.com/namenlijst.html

(Aan de rest van de site moet wel nog wat gewerkt worden, niet dat er als iets kan staan :$ )

v Weet ik! Maar die namenlijst wou ik gewoon even apart melden ;)

Laatst gewijzigd door gitte2001 op ma 04 mei 2015, 21:34, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^ Om je toffe content te delen mag je een heel eigen topic aanmaken! :) Dus geleieve niet hier posten.

Verder heb ik net de dodenherdenking gekeken en kreeg kippenvel bij die man die stond terwijl die een rolstoel heeft. Zoveel respect voor een ieder in een oorlogsgebied en die heeft gevochten en/of dit nog doet
Afbeelding
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Waarom wil Chrome ineens totaal niet meer werken?! :O
Ik kan niet starten, verwijderen, installeren, gewoon letterlijk niets, zelfs niet nadat ik m'n laptop opnieuw heb opgestart. Straks maar eens kijken of er wat met de bestanden aan de hand is. Dit is zo ook niet leuk. :|

V Ik gebruik ook een andere browser. Het probleem is alleen dat Chrome standaard een proces opstart wat ik op geen enkele manier via taakbeheer gekilld of uitgeschakeld krijg. En dat heb ik nodig om bepaalde bestanden te verwijderen zodat ik het opnieuw kan installeren. Ik weet onderhand echt wel wat ik in zo'n situaties moet doen, maar dat alles werkt gewoon allemaal niet...

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie