Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 286 van 305

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Voor mijn tweede opleiding moet ik een aantal opdrachten doen voor mijn intake, geen probleem, totdat er al 5 uur in zit en er moet nog 2 uur aan werk bij. Gaat m echt worden zeg,ik kijk wel hoe ver ik kom en anders is het jammer, de opdrachten moeten qua lengte wel normaal blijven, dit is alleen een studiekeuzegesprek.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ollie.2000 schreef:Ik zou het ook niet weten.. 8-)

Een beetje heel erg laat, maar beter te laat dan nooit, Gefeliciteerd Ray! :gefeliciteerd :knuffel blijkbaar zijn ze je vergeten hiero.
My gosh, heb ik dat door de drukte waar ik in zat gemist :cry En niemand anders van het team is het opgevallen? Mweh, sorry Ray :( Ik maak alsnog even een topic aan!

Ik wilde dus net zeggen dat ik het super druk heb met m'n studie en zowat geen tijd heb voor andere dingen.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Vandaag drie uur Nederlands oefenen in gymzaal ivm examens na de meivakantie. Gelukkig vond m'n leraar het te lang en werd het 2 uur. (Eigenlijk maar anderhalf uur, want hij was een half uur aan het lullen)

En ik ben over acht dagen jarig, ik ben van planlekker veel boeken te kopen. Vind t trouwens ook raar dat de prijzen van Amazone US en Amazone UK zo mega verschillen, soms wel tot 4 euro per boek. En de een heeft dan alleen paperback en de ander alleen hardcover o.o
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Op zoek naar een dierenonesie voor kolderdag :)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@Simmie: Ik denk dat je bij de primark wel kunt slagen daarin!


Ik ben mijn koffer (en die van mijn vriend) aan het inpakken. Dit weekend gaan we allebei naar Londen! woaaaah! Ik hoop alleen niet dat de baby van kate wordt geboren.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@Ans
Dat is het probleem, daar zijn te uitverkocht! Gelukt verkoopt bol.com ze ook.

@Rudy
Chilll, bij ons is dat verboden :( wss mogen we de school ook niet in als we eeuit zien alsof we lol gaan trappen xD
Alsof we dan nog kunnen nakomen :')

Morgenmiddag lekker klassenuitje en vrijdagavond met een vriend en vriendin naar een of andere musical. Ze zaten net te zeuren met paardrijden of ik meeging, en wordt vast wel gezellig!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@Simmielove: Bij ons hebben we ook duidelijke tegenstanders op school... xD

@Eenhoorn: Vijf jaar lang is er op jou geschoten, dus dan is het toch lekker als je dat uiteindelijk zelf ook mag doen zeg maar. Ik ben er al die jaren ook niet echt een fan van geweest omdat je dan de hele ochtend zeiknat op school zit, maar het is gewoon een traditie geworden onderhand, dus dan doe je gewoon maar lekker mee als iedereen dat doet. :)
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

We mochten niet eens de school in :')
Uiteindelijk wel, want ik had nog boeken liggen in mijn kluis, maar kolderdag is echt niet meer leuk zoals het geweest was. Echt mega balen, want je keek er als wup al naar uit om het terug te doen, en je mag niet eens de school in...
Dus uiteindelijk maar weer weggegaan, nog ff langs geweest bij onze mentor en nu zit ik weer thuis. En ik heb ruzie met mijn ma omdat ik naar Donner wilde om een boek te kopen, en ik om kwart over 7 naar een ''musical'' ga met een vriendin (weet echt niet wat we gaan doen, het is een soort voorstelling). Maargoed, heb nog mega lang de tijd dus snap d'r gezeik echt niet. Wil ik eindelijk zelf wat gaan doen weetje, krijg ik dit aan mijn kop :/. Dit is echt een reden dat ik zo snel mogelijk het huis uit wil. :/
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie