Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 284 van 305

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik vraag me af wat ze eigenlijk doen als je niet stemt :|

Gister onderuit gegaan in de douche :/
Met mijn hoofd tegen de tegels geknald en mijzelf opgevangen met mijn elleboog. Gelukkig geen hersenschudding (denk ik) en geen gebroken elleboog (denk ik). Alleen is mijn elleboog erg gevoelig, met tegen aanstoten en ik kan niks gestrekt optillen. Gelukkig is het wel na paardrijden gebeurd :P
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Ravia
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
477
Lid geworden op:
ma 28 mei 2012, 10:10

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^ Jaloers! Ik heb alleen maar een heleboel hele grijze wolken gezien vandaag :cursing

Ik heb eergisteren toch vast een kaartje gekocht voor een concert van mijn favoriete zangeres, en nu zag ik dat het bijna uitverkocht is. Blij dat ik net op tijd was :D En heel veel zin in natuurlijk!

Laatst gewijzigd door Ravia op vr 20 mar 2015, 18:00, 1 keer totaal gewijzigd.

Margothieke
Mest analist Mest analist
Berichten:
734
Lid geworden op:
di 10 jun 2014, 21:23

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Bij ons eerst ook bewolking, maar tegen kwart voor 10 begon het op te klaren, toch een uur of anderhalf uur kunnen genieten van de zonsverduistering! Ik heb ook enkele (mislukte) foto's xD
Tijger
Mest analist Mest analist
Berichten:
649
Lid geworden op:
zo 31 aug 2014, 16:19

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Aangezien heb ik het nu toch echt te druk heb, en hier al een tijdje niet geweest ben, is dit mijn laatste post.
Iedereen bedankt voor de leuke tijd hier, het was echt geweldig :klap
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Jammer tijgertje, veel succes verder in je leven :knuffel

Moet wat voor ict installeren om te oefenen, werkt het niet, en wedden dat hij dan boos wordt ><
Hij kan het echt uitzoeken hoor :/

Vandaag proefrijles gehad! Vond het echt super leuk, mocht sturen en later ook gas geven. Na mijn examens en herexamens ga ik lessen. Ik vond t echt mega leuk en kan dus niet wachten!!!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^
Naja, dat is altijd zo met die man. Vandaag hadden we bijvoorbeeld een toets, en dan is het ons probleem... Hopelijk ben ik na dit jaar van hem af!

We mogen van alles in ons rekenmachine zetten van onze leraar, en die kan je koppelen aan je pc. Kan ik er niks opzetten ofzo :( echt klote, want handmatig is vrijwel onmogelijk :/
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik heb zoveel hoofdpijn en ben zo moe!! Het is echt absurd druk overal en ik zie overal tegenop waardoor ik de dingen die ik moet doen niet zo snel en goed gedaan krijg als normaal. Zo frustrerend. :(
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie