Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 282 van 305

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Last of us net uitgespeeld. Eindelijk... Ik geef snel op als ik vaak achter elkaar doodga. Maar hij was echt geweldig. Ga toch kijkenof ik die dlc kan kopen. De muziek vind ik ook echt mooi <3


Ja dat laatste was ook echt dem feels. En ik zal dan wel een half jaar bezig zijn met die dlc :p
V

Laatst gewijzigd door Simmielove op za 14 feb 2015, 16:24, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Tijger
Mest analist Mest analist
Berichten:
649
Lid geworden op:
zo 31 aug 2014, 16:19

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Dat mijn stijltang gisteren kapot is gegaan, ik baalde echt :P ( maar ja na 7 jaar mocht hij ook wel eens stuk gaan)
Maar gelukkig was de Mediamarkt vandaag open dus ik heb een mooie nieuwe van Braun :D
Afbeelding
Margothieke
Mest analist Mest analist
Berichten:
734
Lid geworden op:
di 10 jun 2014, 21:23

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Rudy schreef:Het is toch vreemd dat als je in Nederland op vakantie bent, er hier meer buitenlanders (vooral Britten en Belgen) dan Nederlanders te vinden zijn. xD
Wanneer ik in België (ik ben een Belg) op vakantie ben, zijn er ook altijd meer Nederlanders dan Belgen xD
Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

20forGirlz schreef:Heb net te horen gekregen dat mijn hond volgende week woensdag wordt ingeslapen :cry . Ik ben met hem opgegroeid :cry
Heel veel sterkte :knuffel Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje jammer genoeg.. Met onze kat gaat het echt niet goed, dan heeft hij ineens weer een dagje een opleving enzo. Maar de andere dagen denken we van: nu moeten we de dierenarts maar bellen om hem in te laten slapen. Wil hem ook echt niet kwijt, het wordt dan zo stil in huis :(
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

20forGirlz schreef:Heb net te horen gekregen dat mijn hond volgende week woensdag wordt ingeslapen :cry . Ik ben met hem opgegroeid :cry
Ik weet t, ben ook samen met een hond opgegroeid. Ze was bijna 13 geworden. Wij hadden er dan nog een pup bij, dus we hebben niet mega last gehad van stilte in huis. Maar t is wel een verschrikkelijk iets, gelukkig heeft ze wel in ons armen haar leventje verlaten.

@Imme
Heel veel sterkte :knuffel


Zondag met mijn ouders en oma naar UK toe, naar de halfzus van mijn oma. HEb er zin in! Heeft mn oma ook wat afleiding op de dag wat de trouwdag van mijn oma en opa zou zijn, ze zouden dan vijftig jaar getrouwd zijn :(
Mis hem nog steeds, en wil eigenlijk ook niet bij de slaagingsceromonie zijn (als ik slaag ), want dan ga ik janken want mijn opa 's laatste wens was daarbij zijn, en hij kan er niet bij zijn. Of hij moet komen aanwaaien van de plek waar zijn as is uitgestrooid :'). Je weet t nooit, dus dan heb ik liever dat het heel hard waait op die dag, dan geeft het mij misschien een goed gevoel.

Mega veel leraren zijn ziek en eentje moet naar t ziekenhuis. Vandaag valt drie uur uit, maandag ookal twee uur en gisteren viel ict uit. Die uren kan ik ook niet meer inhaken omdat die leraar ziek is, dus sorry als ik niet aan mijn uren kan komen,maar veel kan ik er niet aan doen. We hoeven maar drie uur in te halen als er lessen uitvallen, en bij mij valt er dus al zeven uur uit. Ben dus vandaag eerste drie uur vrij ipde eerste twee uur. En mijn ipad is echt mega traag vandaag, ik loop echt mega ver voor op t typen en dan moet ik wachten tot dat ding klaar is met tupen en hij typt ook mega lang door met hoofdletters.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik.wil.in.Florida.wonen. :| Het is daar nu gewoon "40 degrees" hoe ik het weet? Ik keek mee en chatte met iemand van Tumblr op Twitch, heb gelijk weer 2 volgers erbij haha :laugh

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie