Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 277 van 305

Tijger
Mest analist Mest analist
Berichten:
649
Lid geworden op:
zo 31 aug 2014, 16:19

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Kan nog steeds niet slapen, Toen straks te horen gekregen dat ik een zus heb

Ze zit hier ook nog op het forum ook, Jessica Griffel en ik zijn zusjes

We dragen de zelfde achternaam en nadat ik navraag bij mijn vader heb gedaan blijkt het te kloppen.

Leuk hoor om dat nu pas te weten, We hebben heel wat verloren jaren in te halen
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Eerste SE achter de rug. Was betoog schrijven voor nederland en zou drie uur duren. Iedereen was in t eerste uur al klaar. Om kwart over 1 weer naar school voor rekentoets, lekker geregeld allemaal :/
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Tijger
Mest analist Mest analist
Berichten:
649
Lid geworden op:
zo 31 aug 2014, 16:19

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@ Eenhoorn nee het is geen grap :)

Dat ik woensdag naar de huisarts moet omdat ik al 3 a 4 weken een bult op m'n hak heb die maar niet weggaat :S

Edit: dat hoop ik ook niet maar het zal vast niks zijn :)

Laatst gewijzigd door Tijger op ma 12 jan 2015, 17:56, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Bij mij deze week ook SE-week. En iemand vond het blijkbaar grappig om de twee langste examens (Nederland (3 klokuren) en Wiskunde A/B/C (2,5 klokuren)) op één dag te plaatsen. (En iedereen heeft dit dus.) :glare Morgen dus lekker van 8.30 tot 16.00 op school, maar gelukkig heb ik op de andere dagen telkens maar één examen. :)
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^
Wauw, lekker handig is dat zeg!
Bij ons was alleen maandag dubbel en vrijdag voor de mensen met ICT.

Had vandaag natuurkunde, heb voor het eerst advies opgevolgd van die leraar, heb een bordje met "Je kan het" neergezet. Kreeg bijna tranen ervan in mijn ogen omdat dat bordje in mij geloofde :sweatdrop
Ik heb ontzettend last van faalangst, vandaar. Helaas is daar niks tegen te doen, maar was voor het eerst niet zenuwachtig voor een SE. Nu hopen dat het een goed cijfer wordt, maar het ging wel lekker :)
Morgen brief schrijven Engels, donderdag 3 uur wiskunde, en dan vrijdag 2 uur biologie.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Jup, ook ik heb toetsweek en ik heb elke dag van 08:15 tot 09:45 een toets en dan om 13:05 weer een.. Ik blijf dan gewoon op school, want zodra ik thuis ben heb ik echt geen zin meer om heen te gaan. Vandaag dacht precies één ander persoon er ook zo over, dus twee uur (later kwamen er meer) met z'n tweeën in de aula gezeten.. Achja :D
Afbeelding
Tijger
Mest analist Mest analist
Berichten:
649
Lid geworden op:
zo 31 aug 2014, 16:19

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Dat ik niet kan slapen :P

Ik heb namelijk een ontstekingsremmend medicijn gekregen omdat ik een ontstoken hiel bot heb,

Waardoor ik dus dat medicijn moet slikken, Ik kan er totaal niet van slapen :P

Dit medicijn moet ik 3 weken slikken en als het dan niet over is dan moet ik geopereerd worden om het bot uitsteeksel te laten bijschrapen,Normaal gebruik ik Homeopathische slaaptabletten alleen mag ik deze nu niet innemen omdat ik die ontstekingsremmer gebruik xD
Afbeelding
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^eeh, moet de vraag nu makkelijk zijn of juist moeilijk? want ik zou niet weten hoe hoog.. :sweatdrop

JAA!! ik ben zo goed als beter en morgen om 12 uur uit i.p.v 1 *whoop whoop* :swing :swing :swing :swing
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^^
Wahaha, geniaal. :lol

Gister black oyt gekregen bij wiskunde SE, faalangst is echt kut.
Vandaag bio en informatica gehad, ging volgens mij wel lekker.

Twijfel nu of ik die gamepack van de sims zal kopen, ff nog wat reviews kijken :)

Laatst gewijzigd door Simmielove op vr 16 jan 2015, 16:00, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie