Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 269 van 305

Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

I'am back! :D Het was zoo leuk daar! De bomvolle metro, de drukte van london, de straatartiesten, al die leuke kraampjes op de markt, die geweldige Micheal Jackson Thriller musical en dan ook nog het grappige gastgezin. Maar toch ben ik weer blij dat ik in mijn eigen bedje lig. :)
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik ben blij, ineens intens blij! :swing Alleen morgen weer naar school :( hadden ze niet een dag langer vrij kunnen geven i.v.m London? :sweatdrop

V heyhey, ik vind het wel jammer dat je niet meer zo vaak hier bent, je was altijd een van die oude personen die er al waren op SN toen ik hier kwam :)

Laatst gewijzigd door Gast0698 op zo 16 nov 2014, 21:03, 4 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

idk what happened
vind t iig jammer dat k t gemist hebt :'3

anyway xd

ben hier zolang nie geweest en en k heb ook al zolang geen sims meer gespeeld xd
krijg je ervan als je druk heb met stage en school en huiswerk o;

k heb ook sims 4 nog steeds niet,.. komt mss ooit nog wel :'3
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Tijger
Mest analist Mest analist
Berichten:
649
Lid geworden op:
zo 31 aug 2014, 16:19

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

heb net even een virusscanner op mn pc geinstalleerd haha had er al een tijdje geen en ff meteen een scan gedaan had ik 3 trainings cookies ofzo iets meteen verwijderd gelukkig nu nooit meer zonder virusscanner hahaha :P
Afbeelding
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^haha, niet zo slim zonder virusscanner :P Ik had dat ook een keer, en toen besefte ik dat ik er echt wel een nodig had omdat ik allemaal dingen download voor de Sims 3 op onbekende site's xD
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Mwehh.. :( ik wil deze weer zien, was zo super vet! ik zat op de 2de rij! :klap (alleen in deze trailer zijn er andere mensen.. ik vond de mensen die ik had gezien wel beter zingen, meer power zeg maar :P )
[youtube]sHfZu0kRyGQ#t=19[/youtube]

V ja ik ging naar londkn ;) De lion king lijkt me ook best gaaf!

Laatst gewijzigd door Gast0698 op do 20 nov 2014, 07:13, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^
Lijkt me leuk, :)
Toen ik in Londen was zijn we naar The Lion king geweest (je ging toch nar Loden als mijn geheugen me niet in de steek laat?)

*spoiler*
Wauw, The walking Dead maandag, Physics on it's best I guess. Zo valt een busje toch nooit! Ze hadden m gewoon beter op zn kop kunnen laten vallen en dat Carol dam zo wat brak ofzo, en dat daryl dan en raam uit moest trappen en haar dr eruit slepen. Naja t zal weg, nog 2 afleveringen tot de midseason finale T.T

Morgen proefstuderen, met de opleiding Chemie. Ik ben benieuwd. Blijkt t alleen al te zij van 8:30-9:00 ipv de 9:00 die overal stond aangegeven, lekker handig zeg! Kan ik nog eerder weg :glare
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^ ach, je hebt nu toch al een super leuk dagboek? :D

grr.. wauw GTA online gaan doen, "update is beschikbaar" maar dat duurt weer vreselijk lang dus dat kan ik nu niet downloaden, dan maar gewoon random mensen neerknallen en auto's stelen :)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie