Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 267 van 305

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Vandaag ook nog vrij en morgen weer naar school, se week. Maar vrijdag weer gewoon normaal rooster, dus dan 1-8 ><
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

wat heb ik vandaag geleerd, dat ik andermans sims ziek laat worden XD er verschijnt plots op dat feestje van deel 100(zit als screens te maken voor het vervolg): 'ethan bunch begint zich slecht te voelen' 'suzan meir begint zich slecht te voelen...'
Tijger
Mest analist Mest analist
Berichten:
649
Lid geworden op:
zo 31 aug 2014, 16:19

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^^ leuk dat je gaat verhuizen ben 3 maanden geleden ook verhuist met mn vriend ons huisje is nu nog mooier dan het oude :)


V leuk dat je deze vrijdag nog verhuist naar flat of huis??

Laatst gewijzigd door Tijger op ma 27 okt 2014, 22:59, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^
Heb nu toetsweek, SE week zelfs :P

Engels was makkelijker als bio :|
Engels was Poetry, ik kan dat niet, wtf :|

NU even leren voor wiskunde & natuurkunde en alle downloads voor RCT3 installeren c:
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

dagje Antwerpen (H) (bij deze een verklaring waarom een van de actiefste leden nu pas online is)

tentoonstelling van de evolutie & shoppen!!!! waar ik een hekel aan heb(90 % van de kledingwinkels zijn echt vreselijk rommelig) maar ik heb toch 4 dingen gekocht (een jas, schoenen, een trui en een broek)

v primark? nee, bedankt, gaan we pas naartoe als we arm zijn xD maar ik bedoel winkels waar alles zo op een stapel ligt en waar het superdruk is en keiluide muziek en al....vreselijk...


v als je niet naar die populaire brolwinkels gaat moet je niet wachten.


v ik blijf toch de JBC verkiezen.

Laatst gewijzigd door gitte2001 op di 28 okt 2014, 20:11, 3 keer totaal gewijzigd.

Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^ *kuch kuch* dan moet je naar london gaan en dan die primark, mijn leraar zegt dat het daar even chique en heel groot is net zoals de bijenkorf in Amsterdam :) en dan ga ik tuurlijk ook daarheen :P ik erger me aan de coolcat.. (ken je die?) daar staat altijd zo overdreven de muziek hard..

^ xD ja oke, maar primark, i love primark.. allemaal super goedkope dingen en super leuke dingetjes ook, en met goedkoop bedoel ik "nee, ik ga niet lang in de rij staan voor om een t-shirt te passen.. we nemen hem wel gewoon mee" :P

^ klopt.. maar als je naar de primark gaat.. dan kom je niet vaak met lege handen naar buiten, naja, ik dan :sweatdrop

^ ehm, JBC?

V snap ik, je moet wel een keer naar de wc.. en ook eten en drinken.. maar waarvoor moeten?

Laatst gewijzigd door Gast0698 op di 28 okt 2014, 20:21, 4 keer totaal gewijzigd.

Dreamzx
Mest analist Mest analist
Berichten:
576
Lid geworden op:
vr 15 aug 2014, 11:57

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^ omdat ik naar fysiotherapie moet wat ik niet meer kan afzeggen

morgen moet ik zoiezo mn bed uit ook al ben ik ziek : :(

Laatst gewijzigd door Dreamzx op wo 29 okt 2014, 10:55, 1 keer totaal gewijzigd.

Emojis❤
Tijger
Mest analist Mest analist
Berichten:
649
Lid geworden op:
zo 31 aug 2014, 16:19

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik had vndaag de slappe lach omdat ik al kerstversiering ging halen super vroeg mr wel erg gezellig en hb de blunder van t jaar gemaakt mn vriend en ik gingen naar n dure meubelzaak om gwn rond te kijken we zijn net verhusid dus hebben geen meubels nodig mrgoed ik ging dus op n bank zitten en toen ik omhoog kwam zei ik per ongeluk keihard je gaat door je rug met die wanstaltige banken hier terwijl de manager naast me stond :$
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

RCT3 weer opnieuw geinstalleerd :)
Zaterdag opendag, is verplicht om naar toe te gaan. Dus /./

En ik heb 2 (!) winterjassen. Sinds 2 jaar heb ik winterjassen jongens :P
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie