Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 265 van 305

Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^ aw.. sterkte! :(

V aw.. ook jij sterkte, mijn kat is een paar maanden dood gereden.. balou.. en die mis ik nu nog steeds, stomme opa van de buren.. :cursing :cry

Laatst gewijzigd door Gast0698 op wo 01 okt 2014, 12:17, 1 keer totaal gewijzigd.

Dreamzx
Mest analist Mest analist
Berichten:
576
Lid geworden op:
vr 15 aug 2014, 11:57

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ook mijn oude kat heeft gisteren het loodje gelegd. Ik ben met hem opgegroeid. Hij is overleden aan een maag tumor. Vaarwel Kleine vriend ik zal je erg gaan missen :cry :cry . Jij ook veel sterkte Sebas
Emojis❤
SimmertjeM
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
394
Lid geworden op:
za 29 mei 2010, 15:13

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^^ Ohnee! :( heel veel sterkte allebei!

Ik zou mij een oog uit schreeuwen als er iets met een van mijn katten zou gebeuren, ik zie die beestjes zo graag!

& @gitte2001 dat is inderdaad wel een beetje gevoelloos haha, ocharme dat beestje
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^ magie?

Ollie is al de hele dag weg.. hoop niet dat er iets is gebeurd en dat hij gewoon terug komt.. :( het raarste is nog dat er in een jaar 3 katten bij ons ineens weg zijn gegaan terwijl dat 3 vrouwtjes zijn dus die gaan normaal nooit weg.. en 1 daarvan was de oudste en liefste van ong. 8 jaar.. ik hoop dat ollie nog terug komt.. :( en knoet wil vandaag volgensmij geen aandacht.. ze is een beetje chagrijnig (wanneer niet?)

V nope, smorgens was hij er ook niet.. normaal wel :|

Laatst gewijzigd door Gast0698 op za 04 okt 2014, 17:07, 1 keer totaal gewijzigd.

Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

morgen maar 3 uurtjes naar school van 9 tot 12 want daarna moet ik naar de ortho :D

V succes! en het valt mee alleen moet je (ik vertel wat bij mij is gebeurd) eerst foto's maken van je gebit dan een volgende afspraak volgensmij voor te happen enz. en dan kijken ze welke beugel je moet ofzo iets.. het is voor mij ook al een jaar geleden toen ik daar voor het eerst kwam :sweatdrop

Laatst gewijzigd door Gast0698 op di 07 okt 2014, 18:34, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Hoi, haha. Ik ben lang niet hier geweest. Ik dacht ik kom even kijken of het hier nog leeft en ja dus! Ik zie zoveel mensen die ik niet ken, maar ook nog 'oude' leden, echt leuk!
Afbeelding
Gebruikersavatar
simsverslaaft
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
862
Lid geworden op:
za 07 mei 2011, 09:40

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Vrijdag heb ik mijn laatste werkdag bij de bieb, ik heb er twee jaar met veel plezier gewerkt maar het werd toch tijd voor wat anders. Ondertussen wordt ik ook al hard ingewerkt bij de hema :P
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Vandaag praktische SE scheikunde gehad. Wat een stress had ik ervoor zeg o.o
Gelukkig is het volgens mij wel goed gegaan, was het eerste uur theorie, daarna praktijk. En volgende week donderdag valt het uit omdat het 2 uur was (:
Dus dan om 1 uur uit ipv 5 over 3 :swing
& hopelijk een goed cijfer (:
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie