Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 262 van 305

Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^ Tijd gaat inderdaad hard, kan de tijd met jullie nog supergoed herinneren.. :knuffel

Nou, wat een feest wat een feest!
Op 5 havo begonnen, dus knallen dit jaar en dan kijken of ik word toegelaten op de opleiding die ik wil doen.

Heb het hier wel gemist! Maar ik kwam niet voor niets hahaha

Hoe gaat het met iedereen hier? :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

↑↑ Hey Sheef :swing Wat leuk je weer even te zien. Met mij gaat ook alles goed (z'n gangetje dus ;) ).

Verder wil ik niet echt iets kwijt. Ow ja! Ik geniet van het nazomerweer :D

↓ voor jouw SN-tijd gitte ;)

Laatst gewijzigd door Froos op wo 10 sep 2014, 00:01, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Fijn om te weten dat het met jullie goed gaat! :knuffel

@gitte2001;

Ik was eerder al een actief lid van Sims Nieuws, heb in het team gezeten maar ben i.v.m. school en een beetje desinteresse in de Sims 3 weggegaan.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^^
Super leuk je weer te zien :D

Net muffins gemaakt, niet met recept, gewoon zo'n pak. Om onze "neppe" KitchenAid uit te testen, werkt echt fijn. Kan niet wachten om echt te gaan bakken <3
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^^^ Heyhey! Dat is lang geleden! Leuk om je weer te zien inderdaad. :)

Morgen met werkweek richting Barcelonaaaa, al heb ik nog helemaal niet het gevoel dat ik morgen echt weg ga. Moet mijn koffer zelfs nog pakken (goh, ik ben slecht) Gelukkig vertrekken we morgen pas om 15:00, dus ik heb nog even tijd. Maar wel 22 uren in de bus zitten dan, pff .. Maar dan heb je ook wat, right? :3
Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@ Guppie; leuk om jou hier ook weer te zien!

Ben vanavond bij de borrel geweest van de studievereniging. Was erg gezellig. Vooral het tafelvoetbal xD Dat hebben we echt een lange tijd gedaan, haha. En iedereen vond mij zo goed, maar zo goed was ik niet. Ik speel echt zowat nooit tafelvoetbal.

Morgen ochtend nog huiswerk afmaken en inleveren voor de deadline. De opgaven zijn zo vreselijk moeilijk :(
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Nog een uur en dan naar school, van 4 tot 8. Ugh. Naja dat gebeurd er dus als je in je eindexamen zit :glare
Maar ik ga d'r voor om gewoon lekker in 1x te slagen! Ben ik dr vanaf en kan ik verder met mijn vervolgopleiding. T gaat denk wel moeilijk worden, opeens alle stof door elkaar enzo :o
Maar denk wel dat t gaat lukken, ik ga voor geen enkele voldoende dit jaar! (Zoals elk jaar :sweatdrop)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
minermb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1170
Lid geworden op:
zo 15 jul 2012, 08:41

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^
Voldoende? Bedoel je niet onvoldoende? :fluit

Ik hoef vandaag alleen maar het 6e en 7e naar school toe voor engels. De helft van de 3e klas is naar ieper (de andere helft was aan het begin van deze week gegaan) en klas 5 is maastricht. Deze week had ik dus best veel uitval, op sommige dagen was dat fijn, maar gisteren dus niet :cursing
Afbeelding
klik op mijn banner om de avonturen van Bennie en Bloem in de toekomst te lezen
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

WHOOPWHOOP
VRIJE TIJD
RUST

maandag is schol en vroeg naar bed
dinsdag, woensdag en vrijdag is 6.30 opstaan, 7.10 de deur uit en dan 18.30~ thuis
en donderdag na stage ook nog school tot 22:00 ofzo, staat iig op rooster
is niet leuk :'3

vooral omdat k op stagedagen om 10 uur naar bed ga, aangezien k mn slaap nodig heb ._.

en k was afgelopen dinsdag ziek geworden en deed er bijna 2 uur over om thuis te komen van stage ._.
was echt verschrikkelijk ._.
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

straks paarenworsten eten, jummie!!! echte, Lokerse paardenworstjes( buiten Lokeren en omstreken niet echt bekend...jullie weten niet wat jullie missen :flapper )...Met frietjes dan nog ruik ik juist :fluit


v ik denk het, paardenvlees in worstvorm. en als je er een bepaalde saus, die die erbij hoort, bijdoet is het oooooooooooooooooooooooooooooverheerlijk

Laatst gewijzigd door gitte2001 op za 13 sep 2014, 18:35, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie