Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 256 van 305

Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^ dat einde he? als je dat dan hebt gehad denk je van "huh? het einde? ow.."
en ik zal 1 ding zeggen dat einde is ook zo onverwachts bij left behind ;)

v haha, moet je echt doen.. waar ben je dan ergens? op het laatst ben je in een ziekenhuis (jaaa.. waarom??? xD) maar dan kun je gewoon sluipen en snel rennen haha en dan proberen niet dood te gaan. het is me al een paar keer gelukt. :laugh

Laatst gewijzigd door Gast0698 op wo 13 aug 2014, 22:28, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik heb The Last Of us eigenlijk nooit uitgespeeld :$
Ik had telkens geen ammo meer omdat ik altijd headshots mis xD


Edit;
Ik was ergens bij een soort lift waar Joey en Ellie gescheiden worden en je met een pas de deur open moet doen, maar eerst zo'n mega zombie ding moet verslaan

Laatst gewijzigd door Simmielove op do 14 aug 2014, 11:11, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
DaisyRose
Snackventer Snackventer
Berichten:
73
Lid geworden op:
vr 21 jan 2011, 20:20

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

1 stukje in The Last of Us heeft bij mij ook heel lang geduurd voordat ik daarlangs was. Had precies het zelfde als Simmielove geen ammo...

Dat stuk was in die school(dat ellie buiten wacht op het paard zodat ze door de poort kan) 1 ruimte vol clickers en 1 zo'n vetzak. iedere keer proberen clickers te doden met stealth maar weer iedere keer toch weer gedood door een ander of door die vetzak. Totdat ik doorhad waar de deur was. heb die dikke zombie naar het begin van dat stuk gelokt en het ben ik gaan rennen en niet geprobeerd 1 van die zombies te doden. Lukte het me zowaar eindelijk verder te komen(heeft me meer als een half uur gekost voordat ik die ruimte doorwas) Blij dat ik was :D
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

bij mij hebben sommige stukjes ook lang geduurd hoor, en idd daar bij de universiteit is ook best moeilijk.. :P

v hihi, dat moet je juist niet doen bij tlou :sweatdrop en sterkte voor morgen :S

Laatst gewijzigd door Gast0698 op do 14 aug 2014, 16:52, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik was nog niet eens bij dat hele paarden gedoe gekomen :lol
Ik geef snel op :'3

Vandaag is de zus van mijn oma vanuit Londen gekomen. Toch wel erg prettig.
Wel kijkt iedereen op tegen morgen, maar gelukkig is de crematie erg vroeg, dat scheelt.
We moeten alleen om uiterlijk 7 uur de deur uit, want Ilja en Jack gaan naar het pension en blijven ook een nachtje daar. Die moeten dan natuurlijk ook worden weg gebracht. Maargoed, vanavond vroeg naar bed en hopelijk een beetje slapen!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
minermb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1170
Lid geworden op:
zo 15 jul 2012, 08:41

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Universiteit moeilijk? Ik vond die hartstikke makkelijk, ik pakte gewoon mijn vlammenwerper en doodde daarmee alle zombies :thumbup :flapper . Ik zag alleen dat gat eerst niet, dus ik schrok dat ik naar beneden viel :sweatdrop

Sommige stukjes vond ik ook wel lastig, maar omdat ik zoveel mogelijk dingen probeerde te verzamelen, kon ik ook veel spullen maken en die gebruiken, ik heb bijvoorbeeld elke grote zombie met of een molotovcocktail gedood. Maar ik heb wel een paar gehad, dat ik bijna geen kogels meer had. En volgens mij had ik in het begin een keer geen kogels meer.

In het ziekenhuis op het einde had ik op de benedenverdieping bijna iedereen neergeschoten, maar op de bovenverdieping had ik mijn geweer niet eens gebruikt, ik had een bom gebruikt om ze weg te lokken en ook nog paar flessen.

Door het spel heen heb ik maar 1 rookbom gebruikt, ik vond het vaak niet nodig om die te gebruiken.

Ik heb het spel trouwens op normaal uitgespeeld.
Afbeelding
klik op mijn banner om de avonturen van Bennie en Bloem in de toekomst te lezen
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Net de crematie gehad, alles ging goed. Mijn vader begon zelf een beetje te snotteren, doet hij zelden!
En ik heb de gele tijd gejankt behalve tijdens de ceremonie zelf. Maar het is gedaan, vanochtend om 6 uur mijn bed uit. En alles is gedaan zoals opa het wilde, simpel, bijna niemand in hetz wart.
Ik en mijn nichten hebben een roos met onze naam op zijn kist gelegd, eerst wilde ik het niet, maar toch gedaan voor opa :knuffel
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
minermb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1170
Lid geworden op:
zo 15 jul 2012, 08:41

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik ging vandaag weer eens een keer op mijn ps2 spelen en ik was al weer binnen een half uur gestopt xD De graphics zijn zoveel veranderd dat het lelijk is.
Afbeelding
klik op mijn banner om de avonturen van Bennie en Bloem in de toekomst te lezen
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@Imme
Ben ik ook blij mee!

Oma had ons van,iddag geld gegeven, om iets te kopen wat ons aan opa doet denken, en dan denk ik aan haar. En van pandora (armband merm enzo) hebben ze een bedel met Grandmother erop. Dus die gaan we morgen kopen en samen met mijn nichtjes geven, omdat oma zo ontzettend sterk is geweest :knuffel
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^nog ong. 3 weken veel de sims 2 spelen en dan heb je wel weer zin in de sims 4! xD
en ik vind dat sims 2 wel leuker is dan de sims 2 omdat het soepeler en leukere sims heeft en de animaties zijn veel leuker! :D maar is die downloaden op origin de sims 2 ultimate zijn dat alle accessoires en uitbreidingen erbij of alleen basis? ik weet het niet.. :|
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik plaats dit hier met de laptop van mijn peter bij mijn peter thuis xD heel de familie is hier, er zijn al een paar mensen weg maar goed, en aangezien na mij de jongste hier een jaar of 26 is verveel ik me dood....gelukkig ligt er een laptop voor het grijpen :D
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@Knoetiee
Die heeft alles, alle uitbreidingen en accessoires pakketten :)

Net de zus van mijn oma weg gebracht. Dus die is weer opweg naar Londen. Zestienhoven is trouwens echt mini! Mensen moeten gewoon naar hun vliegtuig lopen. T was wel top drukte, er waren 3 vliegtuigen xD
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie