Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 255 van 305

Koen
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1941
Lid geworden op:
ma 10 sep 2012, 19:15

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^ En leuke cadeaus gekregen?

Binnenkort ga ik met wat vrienden naar het strand. Ken eigenlijk alleen Scheveningen :sweatdrop
Wat zijn nog meer leuke stranden om naar toe te gaan?
Afbeelding
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@koen: Van mijn ouders heb ik op de dag zelf al de cadeaus gekregen: CD met het eerste en tweede pianoconcert van Chopin, een gravure met een dwergenkoning erop (niet uit the hobbit trouwens) een broodrooster een boek over Gaudí en Sherlock alle drie de seizoenen compleet op dvd.

Van mijn vrienden heb ik een bioscoopcadeaukaart ( cadeaubon goed voor een filmkaartje, frisdrank en popcorn), een entertainmentbon geurtje, douchegel, een hartje voor aan de deur, een handtas met bijhorende portemonnee en de filmgids over the desolation of Smaug van Jude Fischer (in het Engels). En ik had 5 vrienden uitgenodigd, van twee vrienden heb ik dus meerdere cadeaus gekregen. en twee van mijn vrienden is een echtpaar met dochtertje.
Gebruikersavatar
DaisyRose
Snackventer Snackventer
Berichten:
73
Lid geworden op:
vr 21 jan 2011, 20:20

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

eergisteren op mijn werk is een glazen dessert schaaltje in mijn handen uit elkaar geknald(dat is nu verdorie de 2e keer dat mij dit gebeurd). heb nu mijn linkerhand onder de snijwonden zitten :(
Gebruikersavatar
DaisyRose
Snackventer Snackventer
Berichten:
73
Lid geworden op:
vr 21 jan 2011, 20:20

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^ er zat al heel klein barstje in, dus was ik al wat voorzichtiger. Maar toen ik hem in de vaatwasser wilde doen zal ik allicht het schaaltje precies op de punt waar de barst begon neer hebben gezet dat die uit elkaar barstte. heel raar omdat het met die dikke glazen dingen nog nooit is gebeurd. de eerste keer was het een heel dun glaasje wat ik onderste boven neerzette zodat het water eruit kon lopen terwijl ik een doekje ging pakken om het af te drogen. toen ik het weer vastpakte: PANG vanuit het niets knalde die in stukken.

Maar dat is niet zo erg. heb nu toch vakantie dus de wondjes kunnen in alle rust genezen :P

edit: het gebeurd me vaak genoeg dat ik me ergens aan snijd(risico van het werken in de keuken :thumbdn ) het heeft er alleen 1x toe geleid dat ik naar de huisarts heen moest omdat ik mij zo erg gesneden had dat mijn huisarts naar de wond heeft moeten kijken. ik had me namelijk goed in mijn vinger gesneden met een net geslepen keukenmes(die dingen waren vlijmscherp) was uiteindelijk een soort schaafwondje maar ik heb ruim 2 weken met mijn wijsvinger ingetaped heb moeten werken. echt niet fijn :glare
Koen
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1941
Lid geworden op:
ma 10 sep 2012, 19:15

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^&^^ Heb het gelezen, erg spijtig :(
Heb je een probleem? Kan je altijd mij PM'en :knuffel

Vandaag weer terug gegaan naar het Vaticaan en de koepel beklommen. 551 treden (niet getelt, stond aangeven :p) Maargoed dat ik tegen kleine ruimtes kan. Was af en toe echt krap! Maar met mijn 1.73 hoef ik niet te bukken xD Wel heel mooi uitzicht :wub

V Wel, stond bij de ingang op een bordje :p

Laatst gewijzigd door Koen op di 12 aug 2014, 22:07, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@ koen en Lestis, misschien heeft de gene die de aantal treden op het bordje had gezet wel verkeerd geteld. XDD
@gitte: ik niet, maar het zou wel heel rottig geweest zijn, anders ga je niet niet weg bij "die andere site". Ik zit eigenlijk alleen op SN.
@ imme Hoe laat is die EA livestream? Ik denk dat ik die ook missen ga.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

D'r komt altijd om 4 uur een super lieve vrouw bij m'n oma langs enzo. Gisteren was ze er ook weer en wij ook, en mijn oma en ik waren herinneringen aan het ophalen over opa enzo. Zegt ze dat ze jaloers is op mij en mijn oma, omdat zij dat niet heeft met haar kleinkinderen. En mijn moeder zei tegen d'r dat ik had gezegd dat ik haar zo'n lieve vrouw vindt, zegt ze "wou dat mijn kleinkinderen dat zouden zeggen"
Daar heeft ze dus bijna nooit meer contact mee, omdat die ouders ervoor zorgen dat het niet gebeurd. Echt mega zielig! Zij doet mij ook echt denken aan een stereotype oma.

EDIT;
Zinnetje in mijn sig gezet wat mijn opa zaterdag zei toen we weggingen.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Koen
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1941
Lid geworden op:
ma 10 sep 2012, 19:15

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Simmielove, heel emotioneel zinnetje :cry

Morgenavond terug naar Nederland :)
Vakantie heeft lang genoeg geduurd, mis de computer :p

Kan iemand mij uitleggen wat opgewonden aristocraat betekent :sweatdrop
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^
Psst, ik wist het ook niet hoor. Wat t betekende haha & dankje. c:

Nou alles gaat wel, bij mijn oma maar ook bij ons. Tuurlijk, vrijdag wordt erg heftig enzo, en 's avonds uit eten bij opa's favoriete restaurant.

M'n oma had trouwens foto's opgezocht, van mijn opa. 1 foto was erg leuk, had mijn opa ook echt zijn ondeugende glimlach, maar hij stond bij een standbeeld van een naakte man, driemaal raden waar zijn hand lag xD
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
minermb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1170
Lid geworden op:
zo 15 jul 2012, 08:41

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik heb net the last of us uitgespeeld, ik vond het echt een mooie game. Alleen ik snapte niet zoveel van het eind :? Nu nog left behind spelen.

Ik zat nog even te kijken bij mijn statistieken en ik zag dat ik 1037 (denk ik) schoten heb afgevuurd en dat er daarvan 666 raak waren xD
Afbeelding
klik op mijn banner om de avonturen van Bennie en Bloem in de toekomst te lezen

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie