Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 253 van 305

Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Jeetje wat erg Simmie :( heel veel sterkte de aankomende tijd.

Gisteravond voor het eerst niet aan SN hoeven werken, wat is dat raar! Verveelde mij eigen bijna :sweatdrop

Laatst gewijzigd door AnsjJ2 op di 05 aug 2014, 11:13, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Bedankt allemaal.

Gister zijn er 2 artsen geweest om met mijn opa te praten over euthanasie. Maar dat wilt hij niet, dat kan hij niet, want hij wilt ons niet achter laten.
Hij wilt mij en mijn nicht volgend jaar ons havo 5 diploma zien halen, hij wilt mijn oma niet alleen achter laten, ondanks dat ze het wel gaat redden, want dat heeft ze zeker laten zien het afgelopen jaar.
Morgen of overmorgen wordt hij verplaatst naar een hospice, want in het ziekenhuis laten ze hem eigenlijk verwelken..
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
minermb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1170
Lid geworden op:
zo 15 jul 2012, 08:41

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

ik was vandaag met mijn zus naar beeld en geluid geweest, het was best leuk. Ik was er al een keer eerder geweest, maar het is leuk om nog een keer te gaan. :D

Ik denk erover om outlast (horrorspel) te kopen, iemand daar ervaringen mee?

V
Heavy rain is alleen voor de ps 3 en als je het nog niet wist :fluit ik heb geen ps 3 :sweatdrop

Laatst gewijzigd door minermb op do 07 aug 2014, 19:32, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
klik op mijn banner om de avonturen van Bennie en Bloem in de toekomst te lezen
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^ nee ken ik eigenlijk niet, goeie ik ga daar wel op googleen ;) misschien heavy rain iets voor jou?
hou je van films en games? dan is heavy rain is voor jou :) in begin is het al super zielig in het winkelcentrum :'(
^edit: whoops, dat had je al 100x gezegd maar ik vergeet het.. misschien tomb raider? die komt voor de ps4 dacht ik...

zoals je leest, heb ik vandaag hele tijd heavy rain gespeeld.. jammer dat ik niet kan kijken waar ik ben (op welk percentage) want ik heb zo'n gevoel dat ik al bijna klaar ben.. :sweatdrop
Koen
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1941
Lid geworden op:
ma 10 sep 2012, 19:15

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@Simmielove, veel sterkte de komende weken/maanden :knuffel

@Minermb, ben er ook ooit geweest. Vond het erg leuk, maar heb zulke dingen vrij snel gezien en wil ik weer weg. Maar mijn ouders besloten om nog 2 uur te blijven, ik dus ook :glare xD

Nog een weekje in Italië. Gisteren door Rome gefietst met een (knappe) gids :p
Erg mooi, ook alle architectuur. Hoe konden ze vroeger ooit zulke mooien dingen bouwen? :woot
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Dankje Koen :)

Ik ben van plan binnenkort lekker te koken voor mij en mijn ouders, ben al wat leuke recepten tegen gekomen. Iemand die nog een leuke weet?

Ben ook van plan cupcakes te bakken, en die hebben een frosting nodig (wat er op zit). Gaat leuk worden allemaal. Hopelijk blijft de keuken een beetje schoon (waarschijnlijk niet, met mijn handigheid xD)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Misschien als nagerecht tiramisu ofzo iets dat is best lekker! Er zit blanke vla,slagroom en lange vingers in. Zoek maar is op. Volgens mij is het tiramisu maar ik weet het niet zeker ;) als je kijkt op google dan bij de site Albert Hein ;)

V ja weet ik, maar we hadden tiramisu op school gemaakt en dus hadden we de drank eruit gelaten, zou raar zijn als mensen van 14 eten mogen maken met drank haha

Laatst gewijzigd door Gast0698 op vr 08 aug 2014, 11:05, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

In tiramisu zit ook drank dacht ik. :fluit De alcohol is er dan wel uit. Je kan ook mix voor cupcakes kopen, dan is de topping in poedervorm hoef je er alleen boter of slagroom erdoorheen doen en goed luchtig kloppen met een klopper.
Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik ga zometeen maar eens hardlopen denk ik. Wilde al een tijdje beginnen, Maarja, uitstelgedrag xD Ik moet gewoon m'n spullen aantrekken, muziekje op en gaan met die banaan :p

En ik heb er alweer twee weken werk opzitten :D Alleen volgende week nog! En daarna nog 1-2 weken vrij en ook nog jarig in die periode :laugh Ik heb een leuke prime lens gezien voor m'n camera die niet heel duur is voor een lens. Misschien dat ik die ga vragen :)
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@Knoettie & charlotte
T maakt nou niet echt mega erg uit als er drank in zit. Volgens mij heb ik t een x bij m'n tante ook op, en dan de versie met drank haha.
Heb nu een lekker recept voor entrecotes gevonden. Wss voor morgen :)

M'n opa is echt in de war nu, gister kwam mijn oma, zei hij "het is druk hé, in de bus?"
En toen opeens "Ilja zit achterin en er is een bus op de achterkant geklapt, je moet d'r weghalen"
Soms is hij wel even helder, toen mijn oma gisteren zei dat we naar het Rijksmuseum waren vroeg hij waar de honden waren.
Helaas is dit wel wat mijn opa niet wilde. Maandag waren er 2 huisartsen, maar toen kon hij al niet meer zeggen dat hij euthanasie wilde. Hij gaat vandaag wel naar een hospice die het wel doet. Het is ook klein, met maar 6 plekken. Sws is nu alles beter als het ziekenhuis, daar wordt hij waarschijnlijk ook een stuk liefdevoller verzorgd. We hopen dat ze gewoon langzaam de morfine zullen opvoeren, totdat hij uiteindelijk slaapt en dan zo overlijdt.
Waarschijnlijk heeft hij niet meer het besef dat hij zo in de war is, dat is gelukkig wel fijn.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie