Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 252 van 305

Koen
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1941
Lid geworden op:
ma 10 sep 2012, 19:15

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@o0simsfreak0o, jij zit echt al lang op SN! Vergeleken met jou ben ik nog een jonge gup :p

Begin te beseffen dat PM'en heel leuk kan zijn. Dus als iemand zich een keer verveeld. Stuur mij maar een berichtje en misschien stuur ik dan later wat terug :knuffel

Edit
↓ Schiet games zijn niet voor mij weggelegd. Ga meestal snel af of verschiet van het geluid van het schieten xD

Laatst gewijzigd door Koen op vr 01 aug 2014, 16:14, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
minermb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1170
Lid geworden op:
zo 15 jul 2012, 08:41

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Zo, ik heb the last of us gekocht in de winkel. Hij was daar wel 5 euro duurder, maar het spel is 50 GB, dus het leek me wat handiger om die gewoon in de winkel te kopen, anders duurt het downloaden zo lang. Ik heb het spel nu al een uur gespeeld en ik vind hem nu al fantastisch, dat beginstukje vind ik ook erg leuk, want dan weet je wat er eerder gebeurd is. :thumbup Ik heb alleen nog een beetje moeite met schieten, maar dat heb ik bij alle spellen....
Afbeelding
klik op mijn banner om de avonturen van Bennie en Bloem in de toekomst te lezen
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^ zie je, maar je kunt de moeilijkheidsgraad instellen op makkelijk dan als je gaat richten, richt hij automatisch op die ene persoon of geinfecteerde ;) en een mooi en zielig voorstukje he? tip left behind moet je pas na het gewone spel doen :)

v haha, ja je moet er van houden of niet :sweatdrop (A)

Laatst gewijzigd door Gast0698 op vr 01 aug 2014, 16:30, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik moest huilen bij het intro haha. Maar t schieten bij last ofus werkt wel heel anders als ik gewend ben. Op Watchdogs en GTA v is het schieten een stuk makkelijker, alleen bij GTA moet ik soms weer ff uitvinden hoe je soepel auto-aimed naar t volgende persoontje, ipv telkens opnieuw inzoomen.
Gister ook weer lekker BO2 gespeeld, blijft tovh wel mn favo game. Daarna ff ghosts maar die zuigt, en tien Battlefield 4 maar daar is snipen zo moeilijk haha

Nou, we zijn thuis hoor! Alleen is het bij ons echt vies warm, in Friesland was t lekeker 25 graden en kon je gewoon nog normaal slapen omdanks dat het warm was, hier gelijk weer mn ventilator aan moeten zetten... (Mijn kamer staat ook op tzuiden gericht)

Jack ligt weer lekker bij mij op bed, lekker ouwehoeren :)
Sem heeft de hele tijd toen we weg waren in dezelfde stoel gelegen , t leek wel alsof hij op die stoel ontploft was, overal op die stoel haren haha.

Als je trouwens nog schoolspullen nodig hebt, bij de Action is t mega goedkoop, voor nog geen 15 euro heb je alles, alleen had ik geen agenda, maar wel kaftpapier, pennen, schriften (klein en groot). Kleine tip dus :)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^ ik koop geen kaftpapier meer bij de action. Vorig jaar waren MN handen blauw door het afgeven..
Ik heb die agenda gehaald van idont ;p

Morgen avond met de bus naar het vriendje van mijn zus in Eindhoven en daar een nacht slapen daarna gaan we in zuid Holland naar het strand. Ik heb er zin in! :D
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

ik ben al enkele uren aan het chatten op facebook met mijn vroegere beste vriendin van op de lagere school waar ik al meer dan een jaar niks van gehoord heb :D en die heeft een superschattig halfzusje gekregen :wub echt zo'n baby met gigantische blauwe ogen (die vriendin heeft sinds kort trouwens ook een account op simsnieuws...forever en ever :fluit )
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Haha, we hebben echt het noodweer ontlopen. Toen we op vakantie waren, ging t bij ons huis tekeer enzo, en nu bij ons vakantiepark haha. Lekker lucky.
Alleen is t wel balen dat het bij ons echt benauwd warm is, gisteravond maar onder een laken geslapen, m'n deken dus uit mijn dekbed overtrek gehaald. Vies weer!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Waar ik woon heeft het ook niet geonweerd. Alleen wat geregend.
Ik heb gisteren gesport en ongv 8 a 9 kilometer gelopen. Was echt lekker :) Vooral na het bericht van gisteravond was het even lekker om mijn hoofd leeg te maken met het lopen. Als ik het lopen en sporten volhoud 3 weken lang mag ik van mijzelf de Jawbone up24 halen. Is een lifestyle tracker die alles bijhoud wat je doet. Ideaal voor mij! :)
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

zondag middag gingen ik en mn zus richting eindhoven toe (waalre) naar mijn andere zus en daar de vriend ervan. savonds regende en onweerde het gelijk hard! xD gisteren zijn we naar het strand monster gegaan, echt heerlijk daar! alleen voel je je niet dat je verbrand.. ik ben nu bijna een kreeft!
ik ben nu best moe van het zitten.. 1 uur en kwartier+1 uur en kwartier+2uur+2uur= 6 en een half uur gezeten.. maar het was de moeite waard! (A)

v heel veel sterkte met jou en je familie en natuurlijk opa zelf.

Laatst gewijzigd door Gast0698 op di 05 aug 2014, 10:35, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

T gaat weer mega slecht met mn opa. Het enige wat we nu hopen is dat hij in zijn slaap sterft, maar waarschijnlijk gebeurd dat niet :(
Het ziekenhuis houdt hem nog totdat alles geregeld is voor een hospice...
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie