Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 250 van 305

gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^dan ben je meer de enigste met een verslaving. Ik ben verslaafd aan pudding, screens bewerken, gewoon raar zijn, nepwimpers voor sims....enz.

ik ga vandaag een dagje naar Brussel :swing een of andere tentoonstelling van de Titanic bezoeken :D
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@Knoetiee
Watchdogs is zeker weten een aanrader & Assasins Creed Black Flag is ook leuk, alleen ga ik daar natuurlijk de hele tijd dood haha.

Jack gaat de hele tijd onder de hoordeur heen, dus nu de poef er maar voor gezet. Haha
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

ja? is watch dogs leuk? ik hoor er wel veel van maar volgensmij zit daar niet zo'n goede verhaal achter of wel?

ik denk dat mijn volgende game Heavy rain wordt :P iemand ervaringen ermee?
Gebruikersavatar
Rita
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
791
Lid geworden op:
di 30 nov 2010, 16:52

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Yay. Heb ik na een week met de sims zitten klooien het gefixt. M'n laptop is zelf al een tijdje beschadigt en nu is het zo erg dat de zijkant soms vastzit aan de onderkant van het scherm... Dus dat wordt opsturen die handel en hopen dat er nog garantie op zit!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Naja voor zover ik ben, vind ik de verhaallijn van Watchdogs niet verschrikkelijk ofzo. Je moet wel mega wennen aan het hacken enzo, dat is wel echt zo, zeker als je andere dingen gewend ben haha.

Mn moeder is samen met Jack naar mijn opa & oma, en gaat dan met mijn oma naar de eindmusical van mijn nichtje. Mijn vader gaat naar mijn opa toe, om op te letten ect. en mn opa vindt t altijd wel leuk als Jack mee gaat. Dus ik ben lekker thuis met Ilja, toch wel mijn favoriete hondje. Mn baby haha

EDIT:
Wauw, ik ben echt mega dom. Kwam er dus net achter dat je ook vriendschap verzoeken en ect hebt op Origin. Heb gelijk degene die er stonden maar geaccepteerd :sweatdrop
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Everlastingdream
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
11
Lid geworden op:
wo 16 jul 2014, 07:59

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Watch dogs is inderdaad leuk maar de multiplayer vind ik een beetje tegenvallen. Daarin is GTA weer veeeeel beter, raak nooit uitgekeken op GTAV.

Verder wil ik niet zoveel kwijt, behalve dat ik nieuw ben! (A)
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Vandaag mijn rapport op gehaald, nog nooit zo'n goed rapport gehad. Voor gym staat nu een V (voldoende) ipv een 6. Heb nu 2 8'en en voor de rest alleen maar 7'ens!
4 HAVO was echt een super makkelijk jaar voor mij, als ik per dag 2 uur aan mijn huiswerk zit, dan is het veel!
Op naar 5 HAVO!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Koen
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1941
Lid geworden op:
ma 10 sep 2012, 19:15

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^ Iedereen is gewoon veel te lui door dit weer 8-)

Zondag ga ik lekker uiteten bij het ABC restaurant in Velp :swing

Edit
V Is ook heel lekker :drool

Laatst gewijzigd door Koen op za 19 jul 2014, 11:28, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Blijkt dat we nog een badje hebben van toen ik peuter was. Die lekker neergezet voor de honden. Ilja geniet ervan, ze gaat dr lekker in liggen enzo. Jack tilt 1 poot op en gaat meg. zielig doen haha.
Hopelijk wordt het weer zo voor hun ook wat dragelijker, kan niet wachten op de winter!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

net de trailer gekeken. ben echt onder de indruk! maar niet dat mijn benen tegen de bank zitten geplakt.. :thumbdn :thumbdn en volgensmij gaat het vannacht al onweren en morgen meer.. het begint in zeeland hadden ze het net over ;)
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik ben blij dat het zomer is, maar vind het jammer dat het nu weer net boven de twintig is. geef mij maar 25 graden. Zonder jas naar buiten en zomerjurken aan, heerlijk. Al was dat 36 van zaterdag ook wel erg warm. Maar zolang je genoeg drinkt en je dun aankleed, en uit de zon blijft is het te doen.
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^haha

mijn site is bijna af alleen mijn eigen screens nog goed uitwerken!

Laatst gewijzigd door Imme op wo 23 jul 2014, 08:01, 1 keer totaal gewijzigd.

Reden: Geen reclame maken hier ;) Is je banner voor of maak 1 topic aan in het speciale forum.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie