Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 249 van 305

Gebruikersavatar
puckiezoet1
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
17
Lid geworden op:
wo 18 jun 2014, 19:16

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

nou die juf heb het helemaal met haar gehad :cursing ben ziek geweest ze heb me moeder toen gebeld dat ik me wat beter voelde naar school moest komen om voor het eggie te oefen maar k was te ziek nu kom ik dus op school morgen hebben we de musical zegt ze ik moet je ff spreken je krijgt een anderen rol heb ik denk 4 maanden al vanaf het begin toen de muscal geleerd voor me rol ook toen ik ziek was krijg ik nu te horen dat die rol niet doe ik dacht echt stik er maar lekker in doe niet meer mee maar ben toch een beetje blij want nu was het weer verranderd dus degene die mijn rol doe krijgt echt water over zich heen :) maar vindt het nog steeds belachelijk en dat vinden meer kinderen dus nu moet ik me best doen om het toch uit me hoofd te kennen dus me dag is vreselijk en heb ook nog eens bartstende koppijn :(
Afbeelding
tietie mijn liefste popje ♥
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

We hebben vandaag alleen maar film gekeken, behalve bij natuurkunde, de leraar was jarig dus toen heeft hij taart gehaald.
We moeten voor informatica ook gewoon die uren maken, terwijl we toch niks meer doen, en dan ook die extra uren voor engels en nederlands. Dus ook alleen maar film!
Gelukkig na vrijdag vakantie, volgende week woensdag boeken inleveren en vrijdag mijn rapport ophalen, heb serieus het beste rapport ooit!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik zit nog steeds ziek op de bank en ben niet voorruit te branden. Ook heb ik een moedervlek laten wegbranden vandaag. Apparaat is vergelijkbaar als die van een tattoo verwijder ding. Het STINKT enorm hahaa. Maar met twee verdovingen ben ik er wel door heen gekomen. Morgen mag de pleister eraf en dan ben ik benieuwd naar mijn moedervlekloze plek.
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Vreemd...ik stond daarnet bij online mensen terwijl ik niet was aangemeld xD

V maar ik was de laatste 10 minuten niet actief xD en dat is alleen maar bij hoeveel mensen er online zijn, niet bij WELKE mensen er online zijn....Of anders kan de site niet goed mensen tellen :?

Laatst gewijzigd door gitte2001 op do 10 jul 2014, 21:51, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Net met een vriendin Jack & haar honden uitgelaten langs het Spui (het zijn allemaal kleine honden) en daarna lekker met Ilja met een balletje gegooid. Ilja gaat telkens beter luisteren, ben echt trots op dr. T wordt wel wat!

Vandaag ook de laatste schooldag, had het derde uur een tussenuur. Toen hoefden we het 5e uur niet te komen, als we maar het lokaal leeg zouden halen. Nouja, wij daarna naar de Aldi. Komen wij het 4e bij natuurkunde, blijkt dat lokaal ook leeg te zijn en mogen we naar huis! Had gewoon om 10 uur dus al klaar kunnen zijn haha.

EDIT;
@Ans
Hoe ziet dat plekje van die moedervlek nadat wegbranden eruit? Was t gewoon een plekje waar je t kon zien of niet? Mijn moedervlek heb ik weg laten snijden, maar die zat nou niet op een plek waar je m kan zien ofzo.
(Vraag het omdat ik wss een zichtbare weg wil laten halen. c:)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Matthieu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
8289
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 21:02

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^^ Wat raar nou, ik zou hier echt niet weg willen als 13-jarigen en < dit forum terroriseren met hun kansloze gedrag dat niemand iets kan schelen. Net als op FB en andere social media.

Dus. Ik heb vakantie. Allemaal lijstjes opgesteld met dingen die ik wil doen/afkrijgen maar voel op de eerste dag al dat er waarschijnlijk niks van komt. :D

^^ Ik heb je nooit bij naam genoemd
Just be kind.
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@tottally geeked: Zou je niet alleen een reactie willen plaatsen maar ook het geen dat je echt kwijt wilt, dankjewel :)

@Gitte: Ik begrijp ook niet veel van Shaan maar ik weet dat je haar het beste kunt laten gaan. Er is geen reden of wat dan ook nodig als zij dat niet vind. Dit is eerder ook voor gekomen op SP2 forum, Shaan moet je gewoon lekker haar gang laten gaan :)

@Matthieu: Met het terroriseren ben ik het met je eens, maar als je tegenwoordig daar wat van zegt ben je de boeman.

Het is heerlijk weer vandaag, voel mij eindelijk weer beter en ben lekker naar buiten geweest. Even naar de groenrijk om plantjes te halen ( die ik vanavond pas kan planten omdat de zon vol op de tuin staat) en nog even naar mijn oppas katjes. Vriendin van mij is naar Mexico tot volgende week zondag en ik mag op haar schatjes passen.
Als ik geen vriend had, had ik met 30 katten geleefd denk ik. Hehehe. Nu weer verder met de CAS demo! :D Is zo leuk!
Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Yay, Nederland heeft gisteren gewonnen! :D Derde plek is supergoed, bijna niemand had dit voor het wk verwacht haha

Nu op internet voor een nieuwe computer kijken en wat online kleding shoppen en dadelijk werken. Vanavond weer voetbal kijken, Duitsland-Argentinië :)
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Brazilië is echt mega slecht zonder Neymar. Had dat echt niet verwacht hoor. Ze verloren al van Duitsland en nu van Nederland!
Ben wel mega trots op ons team, heb nooit gedacht dat ze het zo ver zouden gaan schoppen!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Shaan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2252
Lid geworden op:
do 15 mar 2012, 11:50

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

gitte2001 schreef:Ik heb shaan een berichtje gestuurd waarin ik vraag waarom ze hier weg is...Geen reactie :? raar, raar...
Waarom zo ongeduldig ? Ik had je wel een reactie teruggestuurd.

Je hebt me twee keer hetzelfde bericht gestuurd en die heb ik beantwoord op het andere forum omdat ik het daar eerder zag. Of er moet iets mis zijn gegaan maar bij mij staat het berichtje gewoon bij 'Verzonden' en dus begrijp ik niet waarom je er hier over moet beginnen. :?

En ik snap ook niet wat SP2 er mee te maken heeft.
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^ehh...je had het al gelezen...Maar ach ja.

ik ben juist terug van een keeeeeeiiiiiiiileuk zwembad. Met een keeeeeeeiiiiiiileuke wildwaterbaan waarin ik keeeeeeeiiiiiiiiiiiveel mijn voet heb omgeklikt :sweatdrop maar het was wel superleuk :D
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

oke, wat moet ik nou nog doen in de vakantie..
dit al gedaan:

gta 4 uitgespeeld
uncharted 2&3 uitgespeeld
the last of us uitgespeeld
the last of us left behind uitgespeeld
gta 5 uitgespeeld


en.. :| .. welke nu? :sweatdrop

(en allemaal op volgorde)

als ik dit nu zie, denk ik dat ik lichtelijk een verslaving heb aan snel games uitspelen (A)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie