Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 248 van 305

Gebruikersavatar
simsverslaaft
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
862
Lid geworden op:
za 07 mei 2011, 09:40

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^ niks tegen ons
@ simsmeid bedankt!
@ loungefan ja, maar jouw gevoel ken ik ook. Ik weet sowieso al zeker dat ik eigenlijk 3 pta's zou moeten herkansen, maar helaas mogen we er maar twee herkansen. Moet ik maar eens even goed kijken welke het verstandigste zijn...
Afbeelding
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

SimsMeid schreef:@ Charlotte Mijn boek is een thriller en heet Echte Vriendschap uitgegeven bij uitgeverij In Out Books. Een maand na 28 juni komt er ook een e-book uit. :D

Mijn eigen zaakje richt zich op het opruimen en ordenen van administratie, zodat organisaties voldoen aan de bewaartermijnen die gesteld zijn aan informatie en de stukken die naar een bepaald termijn vernietigd hoort te worden ook echt vernietigd is. Ik heb namelijk diploma's voor archieven en ik ben dus een informatie professional en archivaris. ;)

Als je nog meer vragen hebt, mag je me ook pm'en. (A)

@ Veel succes met je toetsweek Simsverslaaft! :)
HE, wat leuk. Een vakgenoot. Al ben ik dan gediplomeerd als archief assistent. En ik ga zeker op 28 juli een kijkje nemen in de e-bookstore.
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Wauw ik ben hier ook weer eens, afgelopen twee avonden gefeest (ivm TT)
Ah ik begon hier als dat 10 jarig meisje en nu ga ik alweer naar havo 3. :) Time flies when you're having fun, right?
Heb alweer vakantie, alleen nog BBQ en kampeergedoe met mijn klas en rapport ophalen. ^^
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@ simsverslaaft en simsmeid. Dankjulliewel :)
Nog gelukkig maar een proefwerk/schoolexamen waarvoor ik ook echt moet leren, vandaag dus weer druk aan de slag. Morgen ook een beetje leren en waarschijnlijk wat vrienden zien en 's avonds nederland-mexico kijken :D
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

ik heb even erover nagedacht en ga niet weg. :)
ik was ff boos over iemand en dan ga ik te snelle beslissingen nemen. dus knoetiee is er! haha
dus dat topic kan weg of weet ik veel het is niet meer geldig :swing

Laatst gewijzigd door Gast0698 op zo 29 jun 2014, 15:16, 5 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Nee, en ook helemaal niet nodig. Haten omdat iemand weg gaat van een forum is ook wel erg overtrokken hoor

Ander onderwerp: Eindelijk is mijn balkon weer schoon. De buren naast mij hadden namelijk hun balkon schoongemaakt met een hoge drukspuit en zo danig dat mijn balkon vreselijk vies was geworden en dan niet alleen de grond maar ook de kozijnen van mijn ramen en deuren, mijn balkon stoelen die tegen het muurtje stonden en zelfs de steel van mijn dweil, waardoor ik die niet meer kan gebruiken om mijn huiskamer te dweilen als het nodig zou zijn. En ook de ruiten zijn vies, terwijl mijn moeder ze tamelijk recent had gezeemd van buiten.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Terug van Londen! T was erg leuk. Was dr wel kapot van!
Heb wel 2 awesome truien gekocht, een rode met Bazinga erop en eentje met de Avengers gekattieviseerd I guess.. Haha
Zo voetbal kijken, yay NL, en daarna lekker weer gamen op de ps3.
Ze hebben binnenkort weerbij de mediamarkt 3 halen 2 betalen, kan dus 3 ps3-games kopen, haha
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

ik ben echt véél te voorspelbaar xD mijn mama gaat straks ergens naartoe en ik vroeg aan haar: 'wanneer gaat ge eigenlijk vertrekke?' en zij zei: 'omda ge dan op de computer kunt ?' mijn antwoordt: 'ehh...Ja' Mijn mama kent mij goed (A)

V dat is dus vlaams, en natuurlijk praat ik vlaams...Ik ben vlaams, mijn ouders zijn vlaams, mijn grootouders zijn vlaams...Ugh, waarom mogen wij niet meer PM'en? en 'belgisch' als taal bestaat niet echt. ik ben belgisch/vlaams (allebei eigenlijk) maar als je in België woont, en je overgrootouders deden dat ook al, praat je Waals of Vlaams ;)

Vnr2 is dat niet normaal? superleuke mensen zoals ik spreken zo :fluit(nu zijn wij gewoon een gesprek aan het voeren via het wwjk-topic xD xD xD xD )

Laatst gewijzigd door gitte2001 op di 01 jul 2014, 20:31, 6 keer totaal gewijzigd.

Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^ praten jullie echt vlaams? of is het belgisch? (ben dom..) wat grappig :)

Edit: leuk! Mijn vader vind vlaams altijd een leuke taal :)

^ hihi iedereen kan meelezen :sweatdrop nouja mag ook wel hoor (A)

morgen even de boeken inleveren op school en daarna weer lekker thuis zijn
Gebruikersavatar
Rita
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
791
Lid geworden op:
di 30 nov 2010, 16:52

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^WOOP WOOP! :D

Ik voel me leeg.. Gister nam ik het grootste besluit ooit het verwijderen van al mijn mods en downloads. Het waren samen iets van 900 bestanden... Reden is dat mijn sims het niet meer normaal deed en ik had het al iets van 4 x opnieuw geinstalleerd dus nam ik aan dat het aan een download lag. Leegheid XD
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie