Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 247 van 305

Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

3-2 Kantje boord :sweatdrop

Ik had echt het gevoel dat ze pas eind eerste helft begonnen. Maar ik geef toe dat de penalty onterecht was :/ Maar ja, wat doe je er aan, je zult toch door moeten spelen. Partijdige scheids helaas :/

V Mag wel iets aardiger hoor Gitte, ik ben geen superfan van voetbal en kijk gewoon de wedstrijd, maar je hoeft toch niet zo vervelend te doen als ik en anderen er plezier in hebben. Je kunt het ook gewoon negeren in plaats van zo'n opmerking te maken :/

Laatst gewijzigd door Lestis op wo 18 jun 2014, 20:10, 1 keer totaal gewijzigd.

gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^leuk voor je...
^ mijn excuses da ik voetbal haat.

Er is nog steeds niks anders op tv dan iets debiel zoals voetbal... Ik moest naar een of andere omroepster geluisterd hebben en een raket genomen hebben richting mars , ze zei namelijk:wie absoluut niet van voetbal houd gaat de komende weken beter naar een anders planeet...

V eerst nog een raket vinden

Laatst gewijzigd door gitte2001 op do 19 jun 2014, 08:02, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Heb woensdag de tweede helft moeten missen, moest paardrijden. Iedereen zat in de kantine, maar de oaarden uit onze les deden normaal.
Maandag mis ik waarschijnlijk de wedstrijd ook, maar ik ga wel naar Londen, om half 6 verzamelen, gezellig zo 's ochtends vroeg maandag! Hopelijk kunnen we 's avonds wel de wedstrijd zien in de lobby van ons hotel.
Donderdag avond komen we terug, we gaan met de bus naar Frankrijk en dan op de boot, zo gaan we ook terug :)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik ga maandag kijken naar voetbal bij mijn ouders. En hebben dan feest eten tijdens de wedstrijd omdat ze 36 jaar getrouwd zijn morgen. En Dinsdag ga ik kijken naar Sherlock. Dat is zo'n ontzettende spannende en goed serie, echt jammer dat elk seizoen maar drie afleveringen heeft.
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

ik heb iets supercool ontdekt :woot je kan de kleur aanpassen van de links in je banner. wist ik niet xD maar wel cool, ik hou niet zo van bruin.

V maar ik niet...Zo slim ben ik niet.
V aso= algemeen secundair onderwijs, maar het 'niveau' is wat aan de school zelf te zien. en ik zit op zo'n school waar het supergoed is als je 80% hebt voor iets omdat het gewoon supermoeilijk is, maar dat gaat over STUDEREN. voor derest ben ik eigenlijk een dom lichtbruintje :fluit

Laatst gewijzigd door gitte2001 op za 21 jun 2014, 14:41, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
simsverslaaft
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
862
Lid geworden op:
za 07 mei 2011, 09:40

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Morgen begint de proefwerkweek. De laatste week "school" en daarna onofficieel vrij. Het enige waar ik hierna tegenop zie zijn de herkansingen van 2 pta's.
Maar goed, dus eerst de pw-week. Twee proefwerken en maar liefst zeven pta's. Ik ben dus al het hele weekend aan het leren :(
Afbeelding
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

oké, daarnet is de sims gewoon VERDWENEN ik ging even naar internet, ik wou teruggaan(dan staat het vanonder in dat balkje) maar eh...het stond er niet meer :scared heeft het zich helemaal zelf afgesloten ofzo?zelf zonder 'sims3 werkt niet meer' :? ik ga het pas eng vinden als ik zie dat het is opgeslaan :scared
Gebruikersavatar
SimsMeid
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2009
Lid geworden op:
zo 03 feb 2013, 19:01

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Hallo, allemaal

Ik heb hier nooit wat gezegd, maar ik heb eindelijk wat leuke dingen te melden naar een lange periode van werkloosheid. :(

Ten eerste op 28 juni komt mijn eerste boek uit een echte thriller en ten tweede heb ik sinds mei een eigen eenmanszaak Archiefdienst Huisman opgestart. :thumbsup

Nog veel succes iedereen die nog op school zit of bezig is met een studie met het afronden van dit schooljaar! :thumbup

Groetjes, SimsMeid!
Gebruikersavatar
simsverslaaft
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
862
Lid geworden op:
za 07 mei 2011, 09:40

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik denk echt dat ik mijn wiskunde D pta heb verknalt. Dat wordt dus herkansen :(
Het goeie nieuws is dat ik een 8,8 heb voor mij engels pta.
EN NOG EEN DAG EN DAN VAKANTIE!!! Alleen nog informatica en Duits...
Afbeelding
Gebruikersavatar
SimsMeid
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2009
Lid geworden op:
zo 03 feb 2013, 19:01

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@ Charlotte Mijn boek is een thriller en heet Echte Vriendschap uitgegeven bij uitgeverij In Out Books. Een maand na 28 juni komt er ook een e-book uit. :D

Mijn eigen zaakje richt zich op het opruimen en ordenen van administratie, zodat organisaties voldoen aan de bewaartermijnen die gesteld zijn aan informatie en de stukken die naar een bepaald termijn vernietigd hoort te worden ook echt vernietigd is. Ik heb namelijk diploma's voor archieven en ik ben dus een informatie professional en archivaris. ;)

Als je nog meer vragen hebt, mag je me ook pm'en. (A)

@ Veel succes met je toetsweek Simsverslaaft! :)
Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@ simsverslaaft
Ik ken het gevoel, gelukkig nog maar even en dan vakantie :)

Vandaag dus weer proefwerken gehad, voor mijn gevoel had ik net zo goed niet kunnen leren. En ik moet voor mijn gevoel nu al meer proefwerken herkansen dan dat ik eigenlijk mag dusja...
Gelukkig over een weekje vakantie en lekker niks doen :D

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie