Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 246 van 305

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Vanochtend lekker met mn oma naar de stad geweest. Heb 2 pandora bedeltjes uitgezocht, het statue of liberty en dat een hondenbotje. Heb zelf ook nog oorbellen gekocht met de steen van mijn maand :)
Die oorbellen wilde ik betalen via mn pinpas, gaf hij eerst aan dat hij niet gelezen kan worden, en daarna dat er geen saldo op zou staan! Naja ik gebruik m nu wel opeens en heb m al 2 jaar ofzo.. Heb er 1x geld mee op genomen om te kijken of hij zou werken, naja wel fijn dat ik er nu achter ben gekomen ipv in Londen over een aantal weken!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Blegh had vandaag sportdag, toen we klaar waren gelijk naar huis gegaan en gedoucht. Echt een *** sportdag met dat hete weer. Waarom niet gewoon een x in de winter en dan lekker binnen? Veel beter, of gewoon helemaal niet is ook nog een leuke optie. Haha
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Even kijken of ik nog ff snel de website voor informatica kan afmaken voor maandag, waarschijnlijk wel want t is met behulp van allerlei filmpjes enzo. Met behulp van Twitter Bootstrap, idk wat het is, maar het zorgt er wel voor dat je website er mooi komt uit te zien.
Je kan later je onderwerp er nog inzetten, dus dat hoeft er gelukkig nog niet in voor maandag!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Nu ben ik dus heel benieuwd want vandaag worden de examens bekend in Nederland (vmbo gister). En Dave ben je geslaagd? Een hoop van mijn vrienden zijn geslaagd maar ik weet het nog niet van iedereen.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^
Gecondoleerd dan maar..

Mijn nicht krijgt een herexamen, van wiskunde. Ze doet zelf Gymnasium. Een vriendin van me is ook niet geslaagd en gaat een herkansing van scheikunde doen.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Jaa echt geweldig :swing Het prachtige doelpunt van Van Persie een paar minuten voor rust was de ommekeer. Dat gaf ze ineens zo veel vertrouwen. De de Spaanse keeper heeft meermaals zeer geblunderd, vond dat wel zielig op een gegeven moment xD

Alleen nu moet Nederland niet naast hun schoenen gaan lopen, het is pas het begin van het toernooi :sweatdrop
Gebruikersavatar
simsverslaaft
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
862
Lid geworden op:
za 07 mei 2011, 09:40

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Urch, ik moet aan levensbeschouwing gaan werken. Het reflectieportfolio is echt een megaopdracht.
Maar ja, daarna heb ik nooit meer levensbeschouwing.
Ook ANW is afgewerkt en van zowel CKV als LO heb ik nog maar een les.
In de voorexamenklas zitten heeft toch ook wel zo zijn voordelen...
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie