Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 243 van 305

Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Hallo Janineee, welkom op het forum! Je kunt in het 'Stel je voor' gedeelte een topic maken met daarin informatie over jezelf!

Werk was vandaag goed, daarna lekker wezen sporten en nu dood op de bank. Ondertussen heb ik ook de Hongerspelen uitgelezen. Mweh, me so sad it's over :(
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Wat een rot weer zeg!

Ben net wakker, mn kat heeft me wakker gemaakt door aan de deur te gaan krabben. Denk dat ik vandaag weer de hele dag Netflix ga kijken c:
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Het onderwerp aan tafel daarnet: het het niet kunnen van andermans broodje pakken bij mij op school.

Waarom? ik heb het vandaag meegemaakt...Ik ga mijn bestelde broodje gaan halen, het is er niet meer...Daardoor moet ik helemaal vanachter inde rij gaan aanschuiven voor de niet-bestelde broodjes, meer dan een halfuur aanschuiven, om uiteindelijk 40 minuten te BEGINNEN met eten NAdat ik normaal gezien KLAAR ben...Gewoon je eigen broodje pakken, da's niet zo moeilijk... Ach ja, mijn boekentas is ook al eens aan de andere kant van de speelplaats terechtgekomen :mad
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Me ma heeft een hernia, een acute :(
Ze moet dus rustig aandoen enzo. Deed ze dus niet, met stofzuigen enzo. Eigenwijs. Eerst dacht ze een trombose been, dus gister nasr t ziekenhuis voor een echo. Kwam niks uit, vandaag weer naar de huisarts, die zei gelijk een hernia. En me ma loopt dr al een week mee rond... Maargoed,
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

vandaag in de trein naar huis, was er ook iemand met een superkleinschattigvogeltjekuikentje
volgens mij was dat beestje ook van hem want hij had ook een doosje bij zich en en zo'n spuitding zodat hij kon voeden
en t was zooo schattig, ook dat ie telkens geluid maakte
die ~20 minuten in de trein waren toen best schattig :3

en er zat nog eye candy rechts van me, of voor me ik zat een beetje schuin :'3
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Het verbaasde me niet dat Oostenrijk heeft gewonnen. Toch een beetje jammer dat ze nu vooral is beoordeeld op haar betekenis dan haar zangkunsten. En volgensmij is dit een erg duidelijke aanwijzing richting Poetin. :P Toch erg knap dat we tweede zijn geworden, erg leuk. Fijn dat Nederland eindelijke echte talenten stuurt, zodat je je niet hoeft te schamen als de Toppers of Sieneke komt. Ja dit is volledig mijn mening maar ik vond dat nogal een dieptepunt van ons. Volgend jaar weer een goede zanger(es)?

V Ik vond ons liedje ook niet heel goed hoor xD. Maar ik ben blij dat we nu eindelijk fatsoenlijk talent sturen als het ware :P

Laatst gewijzigd door Lestis op zo 11 mei 2014, 17:44, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^ k had het niet gevolgd, maar vond t best knap dat NL 2e was geworden! ondanks het liedje best saai is, maar wel echt weer iets anders is vergeleken met die andere 'aanwezige' liedjes zegmaar

lol, je bent niet de enige, ik zeur heel veel over de vorige inzendingen op Anouk na
de toppers, 3j's(?), sieneke of die indianenmens :'3
het is idd eens tijd dat er goede zanger(es) gaat
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie