Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 239 van 305

marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik heb een persoonlijkheidstest, met een daaraan beroepskeuzetest gebonden, gedaan, en dit is de eerste die in ieder geval nog redelijk is :’)
You have slight preference of Introversion over Extraversion (11%)
•You have distinctive preference of Intuition over Sensing (62%)
•You have moderate preference of Feeling over Thinking (38%)
•You have distinctive preference of Perceiving over Judging

Dit is eigenlijk allemaal damn waar, hoewel ik denk ik wel helaas nog wat minder extravert ben dan de test me laat geloven. It’s a shame.

Máár er zit dus ook een beroepskeuzetest bij en die heeft wel mooi alle richtingen opgenoemd waar ik ooit over nagedacht heb (op Rechten na dan.) Muziek, literatuur/schrijven, Graphic Design, psychologie en (gezondheids)zorg.
Wel een beetje jammer dat hij ook uitgerekend Education erbij heeft gezet. Zolang je op een normale school moet werken, waar je voor de rest ook niet heel veel voor de leerlingen betekent, lijkt me verschrikkelijk :’)

wat heb ik toch weer interessante dingen te vertellen wanneer ik online kom
Edit
oh en ik heb er nog een gedaan want ik houd van huiswerk en allerlei projecten uit te stellen

•You have an extremely acute sense of morals and values
•You are a highly private person who does not share your true self with many others
•You are a true idealist who can clearly see how the world could be a better place
•Your highest priority is to be true to yourself and live an authentic life
•You believe that everyone has the right to express themselves as an individual

ook allemaal waar, hoewel een na laatste niet mijn hoogste prioriteit is, en bij twee weet ik niet of het telt als je ziet hoe het kan, maar er niet in gelooft.
En ohja, hij zegt dat ik niet gevoelig ben voor andermans emoties, wat totale bullshit is. En dat ik Extravert ben, in tegenstelling van alle andere testjes en alles wat mensen ooit tegen mij gezegd hebben in :')
Damn, ik neem deze dingen veel te serieus :')
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
maxxie03
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
916
Lid geworden op:
vr 03 aug 2012, 15:50

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

The Last of Us en The Last of Us: Left Behind beide in minder dan een week uitgespeeld wat voor mij een hele prestatie is sinds ik niet echt een gamer (Op een paar games na zoals de Sims) ben, maar wat een geweldig spel! De gameplay was top maar vooral het verhaal! Ik heb nog nooit zo'n connectie gevoeld met game karakters als Ellie en Joel en het verhaal bleef me verassen met alle wendingen etc. Echt een aanrader!
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@Maxxie
Hij is echt super he? :D
Bij het intro moest ik huilen, zegmaar toen Joel nog een dochter had enzo. Zo fucking zielig. En de graphics zijn natuurlijk awesome. Ik ben alleen mega slecht in ammo sparen haha. Dus ik zit vast ):

Ilja is niet echt lekker, maar omdat Jack haar eten gaat opeten, heeft ze het net toch op. En wat melk voor de buik.
Ze eten nu allebei 3x per dag, want zoveel keer eet Jack nog, en anders is het voor Ilja best wel zielig.


Ik ga ook proberen af te vallen door gezonder te eten, met ernstige inspannings astma is sporten niet echt een goed idee (astma-aanvallen) dus train ik mijn longen door lekker lang met Ilja te wandelen. Voorlopig gaat het gezond eten goed, ik eet bijvoorbeeld een appel of een rijstewafel ipv chips ofzo en ik drink al heel lang geen frisdrank meer maar water of groene thee. En altijd thee zonder suiker (:
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@Simmie: Je kunt met astma degelijk sporten. Het is niet zo dat je heel intensief hoeft te gaan sporten. Je kunt ook een kwartier gaan fietsen op een lagere stand. Je long inhoud verbeter je door sporten. Altijd het proberen waard, anders kan je er natuurlijk ook voor gaan kiezen om onder begeleiding te gaan trainen.

Laatste tijd ziet mijn leven er meer zo uit: Werken, sporten, eten, slapen. Pfoef. Achja, waar je het wel niet voor doet allemaal :)
Gebruikersavatar
Rita
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
791
Lid geworden op:
di 30 nov 2010, 16:52

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Heeft er iemand hier ervaring met sluierstaarten ? Ik heb al bijna een jaar sluierstaarten in een kom (nu 4, 3 redelijk groot naja ze zijn nog steeds klein.. en een soort van baby sluierstaart). Maar ik las dus laatst dat je sluierstaarten niet in een kom mag houden. Heeft iemand hier verstand van ? Want wat ik van mijn zus heb gehoord is dat toen ze de vissen gingen halen dat de verkoper zei dat ze in een kom konden leven.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@Ans
Naja ik kan t wel, maar t moet echt heel erg rustig. Het enige probleem is, is dat als ik een week niet sport, ik mijn conditie weer kwijt ben, en over de grens heen ga (astma-aanval) dus ook alles kwijt ben, en daar heb ik geen zin in. Ik probeer nu gewoon zo gezond mogelijk te eten, dus geen chips of frisdank of andere ongezonde dingen. Alleen mijn ouders zijn er niet echt actief in aan het meedoen, ze zeiden wel dat het mss beter zou zijn, maar de volgende dag had me ma wel weer frisdrank en chips gekocht. Dus das wel echt ***, danmaar lekker gezond leven als kk op mezelf woon ofzo, kan ik ook kiezen wat ik wil eten.

Mensen denken echt dat vrienden heel belangerijk zijn ofzo, uit t oog uit het hart. Geloof me het is zo, ik doe ook echt geen moeite om vrienden te maken, zit toch nog masr anderhalf jaar op de middelbare en daarna zie ik ze toch nooit meer. Hetzelfde als je van de basisschool naar de middelbare gaat en sommige gaan ook naar een andere school, zie je ook nooit meer.
Alleen in de pauzes stalk ik nog wat mensen van vorig ajar, maar ik sta bij hun omdat ik anders alleen sta haha.

Jack ik echt gegroeid en een stuk sterker geworden, dat laatste komt omdat Ilja heel erg veel met m speelt. Ilja heeft dan wat in dr bek en dan gaat hij trekken, doet Ilja niks maar hij wordt er ontzettend sterk van, ook zijn achterpoten, van het springen tegen Ilja als ze staat haha. Naja ik ben ontzettend blij dat het zo goed gaat tussen hun!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^ Dat heeft iedereen als die even niet sport. Ik heb er nu 4 weken uit gelegen en mag weer helemaal onderaan beginnen. Ieder klein beetje helpt zou ik zeggen! Ik heb het zelf ook gehad dat mijn ouders zeiden dat ik moest afvallen maar dat het niet ging omdat hun ook die dingen haalden. Maar goed, als je op jezelf gaat, gaat dat inderdaad makkelijker!
Kan je niet medisch gaan sporten? Die mensen begeleiden je dan :)

Kapot moe en toch doorwerkenwerkenwerken!
minermb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1170
Lid geworden op:
zo 15 jul 2012, 08:41

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik heb sinds kort de ps 4 en ben er erg blij mee, heb na anderhalve week al infamous second son uitgespeeld. Ik ga denk het spel een keer opnieuw uitspelen, want je kan het spel uitspelen met goed karma en slecht karma. Ik had het uitgespeeld met goed karma. Infamous is ook een heel erg leuk spel. :D

Weet iemand nog goede spellen voor de ps 4? Op dit moment heb ik battlefield 4, fifa 14, infamous second son en nog 2 spellen die gratis waren. Als iemand me wil toevoegen op psn, ik heet daar ook minermb ;)
Afbeelding
klik op mijn banner om de avonturen van Bennie en Bloem in de toekomst te lezen
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Dat ik weer sims 2 heb geinstalleerd met alle uitbreidingen en accessories. En leukste is nog installeren gaat stukke sneller dan bij de sims 3.
En ik vind de sims 2 toch wel leuk alleen jammer dat je niet door de stad heen kunt en de graphics maar zoals de meubels en interacties enzo vind ik de sims 2 stukken leuker!

Wow. Ik heb bijna een hele revieuw geschreven :sweatdrop

P.s weten jullie misschien waar je een HQ mod kan vinden voor de sims 2? (A)
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@minermb
Omg ik haat je, ik wil zo graag een PS4, maar ze zijn nergens in de winkels te koop, en dan om op een wachtlijst te gaan staan en mega lang wachten. T,T

@Ans
Naja ik krijg sws elk jaar sport advies van mijn huisarts, ik ben nu bezig met mijn longen trainen door heel lang te wandelen, een uur ofzo achter elkaar. Ik moet het allemaal wel rustig opbouwen enzo, maar na zo'n lange wandeling ben ik ook echt kapot. Dus dat doet gelukkig wel wat haha.

Ben toch weer bezig met de CC Magic, Sims was me net iets te sloom. Heb ook iets veranderd in de pc zodat de Sims niet snel uitvalt, want dan is het geheugen oid vol, maar je kan het zegmaar "vergroten" dus nu gebeurt het niet meer c:
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
minermb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1170
Lid geworden op:
zo 15 jul 2012, 08:41

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^
Ik heb de ps 4 via bol.com besteld en daar moest ik 4 maanden wachten :hamer . Dus ik zou daar zeker niet bestellen, want ze zijn pas eind november. Ik ging onlangs langs de bart smit en daar zag ik hem in de schappen liggen. Dus je zou bij de bart smit of bij de mediamarkt gaan kijken ;)
Afbeelding
klik op mijn banner om de avonturen van Bennie en Bloem in de toekomst te lezen
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Was vergeten hoe geniaal Snapchat soms is hahaha.

Mijn haar voelt vandaag echt aan als stro ofzo, t is super stug en ruw. Naja t zal wel, het is tenslotte mijn haar haha
Zo nog even kloten met de CC Magic, nu ik die heb werken mijn defaults niet meer ):
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^Shaan ik heb ook problemen met photobucket :glare Sommige foto's kan ik niet verwijderen en hij is belachelijk sloom. En hij maakt al mijn screenshot zo lelijk terwijl het in het er kei mooi uit ziet. En op de screens heeft het allemaal van die randjes :thumbdn

Vandaag roosjesdag: Zesdeklassers gaan je achternazitten met zooi en nemen de school over. Ik ken ruim 30 man uit de zesde :scared

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie