Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 238 van 305

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Jack lag net buiten lekker op de bank en Ilja kwam er ij liggen. Super cute! Heb echt hele mooie foto's gemaakt en op de voorgrond staan een paar violtjes, geeft zo'n mooi effect!

EDIT;
Me pa is net naar de huisarts geweest ivm de hondenbeet. Hij zit nu in de ambulance opweg naar het Maasstad. Waarschijnlijk een bacterie in zijn bloed door die beet. *** hond, ik meen t serieus
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Vandaag het Cito-rekenexamen gehad. We wisten al van tevoren dat de toets zelf schandalig slecht was en het heeft zijn verwachtingen zeker waargemaakt. Na afloop zeiden we ook al tegen elkaar dat de enige fouten die we - zeker weten - gemaakt hebben komen door een verkeerde vraagstelling of onduidelijkheid over de afronding. Vragen zelf sloegen ook nergens op. In ieder geval niet op rekenen. Voorbeeld: "Wat is het grootste getal: A. 1,09 B. 1,1 C. 0,89 D. 0,9" Ik doe VWO, en dit hoor je in groep 5 (van de basisschool) toch al wel vloeiend te kunnen. Geen wonder in ieder geval dat dit zo slecht gemaakt wordt dat het plan om dit mee te laten tellen in de kernvakken van je examen is opgeschoven naar volgend jaar. :P

Nu genoeg Cito beklaagd. Ehndelijk weer weekend en nog vier weekjes school tot aan de vakantie. :D
Gebruikersavatar
maxxie03
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
916
Lid geworden op:
vr 03 aug 2012, 15:50

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Gisteren is The Last of Us binnengekomen. Eerst moest ik natuurlijk even inkomen en even kijken hoe alles moet maar na een uurtje werd ik al helemaal in het spel gezogen, wat een geweldig spel! De karakters, het verhaal, het is zo goed. Heb de gisteren de hele dag gespeeld en vanochtend en uiteraard ga ik zo verder :D
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

nu weer eindelijk een keer gepowst in mn creatietopic.. ik wouw ook mn dagboek doen maar dat kan nu niet meer heb te veel aan mn creatietopic gewerkt..

dadelijk weer lekker ff gta 5 doen ;)
Gebruikersavatar
Sebas.
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
7889
Lid geworden op:
di 27 dec 2011, 13:57

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik heb het sims 3 herinneringen-boek gewonnen! :swing (er staat ook een foto die ik in de sims 3 gemaakt heb in!)

Voorkant:

Afbeelding

Mijn foto:

Afbeelding
Mijn foto is die ene vampier onderin, dus niet die man die ligt te slapen XD
Bedankt EA!!!

En buiten dat, heb ik eens een goed cijfer voor Grieks haha XD (een 7,3)

V, jij staat er trouwens ook in hè, ;) (Leuke foto trouwens :D)

Laatst gewijzigd door Sebas. op wo 02 apr 2014, 00:10, 3 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Me pa had een mega ernstige allergische reactie op die antibiotica, hij is er meegestopt en nu gaat het gelukkig weer!

Gister Windows 8.1 geïnstalleerd op mn ma's laptop, heb nu gelijk ingesteld dat nadat je je hebt ingelogd, hij gelijk op het bureaublad verschijnt, toch wel een stuk prettiger.
Nu even wat downloads weer "samenvoegen" en dan weer lekker simsen, heb de laatste tijd echt een sim-neiging, idk waarom. Gamen op de ps3 doe ik niet meer zo heel veel.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
simsverslaaft
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
862
Lid geworden op:
za 07 mei 2011, 09:40

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

We hebben besloten dat we ubuntu op mijn moeders pc gaan installeren, aangezien xp straks niet meer veilig is. Windows 7 zou er op zich wel op kunnen maar ik persoonlijk denk dat ie dan alleen maar slomer wordt. En mijn moeder heeft geen zin om geld uit te geven voor een nieuwe pc.
Maar jey, nou kan ik eindelijk gaan kloten met linux :P
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie