Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 232 van 305

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

En de zwarte IPod is wit, rara hoe kan dat toch? :)

Wie weet :p
Hij ziet erg net uit alsof hij altijd al zois geweest, ik moet m alleen niet houden naast mn witte iphone, dan is-ie geel haha
V

Laatst gewijzigd door Simmielove op ma 13 jan 2014, 20:31, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Rita
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
791
Lid geworden op:
di 30 nov 2010, 16:52

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Dat ik al sinds zaterdag ziek ben en nu ik me eindelijk wat beter voel en morgen heel misschien naar school kan weer niet kan. Mijn school is best wel strict en moet morgen blijkbaar naar de orto, dat moet je 1 dag van te voren melden. Maar dat kon ik dus niet en bij een vriendin van mij werden ze helemaal boos dus hebben mijn ouders en ik besloten dat ik morgen maar ook niet ga :l


\/\/ Ohh die ben ik ook van plan om te halen ^^ Veel plezier ermee :)

Laatst gewijzigd door Rita op za 18 jan 2014, 18:21, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Op een of andere vage reden liet Twitter me geen volgverzoeken zien die ik toch wel had, kreeg er meldingen en mailtjes over, maar ze stonden niet bij volgverzoeken. Nja, mailtje gestuurd naar de helpdesk en vrijwel direct na het sturen van de mail kon ik ze weer afwijzen en accepteren :)

Wil ook kwijt dat ik 53 kills in Infected heb gehaald (COD) en ik daar mega trots op ben ;3
Moet binnenkort wel een PSN kaart voor 20 euro halen, ff ghosts en battlefield 4 upgraden naar PS4, anders zou ik daarvoor weer de vole prijs moeten ebtalen en nu is het een tientje :)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
simsverslaaft
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
862
Lid geworden op:
za 07 mei 2011, 09:40

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^ wat is je budget? Het scheelt nogal of je 100 euro te besteden hebt of 600 euro...

Gisteren paardrijwedstrijd gehad en ik heb mijn proef gehaalt. Ben ik weer een promotiepunt voor de F5 rijker.
Afbeelding
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@ sebas wat simsverslaaft zegt licht eraan hoeveel jij eraan uit wilt geven maar zelf heb ik een galaxy s2 en die bevalt me heel goed! dus ik zou als ik jou was een s4 kopen of iphone :D
en je kunt altijd specificaties vergelijken op Google enzo
kijk trouwens even hier: http://www.gsminfo.nl/blog/achtergrond/ ... s-van-2013

die blue monday was geen depressieve dag want ik hoefde vandaag maar 2 uurtjes naar school toe :thumbup
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@Sebas.
En welk besturingssysteem je prettig vindt werken. Microsoft is niet echt een aanrader, omdat er niet veel apps beschikbaar voor zijn, maar de telefoons van Nokia zijn gewoon onverwoestbaar ofzo. Persoonlijk vindt ik dat Ios het beste besturingssysteem is, de App Store is beschermd, Apple controleert alle Apps, in vergelijking met de Game Store van Android. Ook hangt het er vanaf wat je een mooie telefoon vindt. Als je geld heb, neem de Iphone 5S, zo niet, dan zou je de 4 kunnen nemen of een oudere Samsung of Sony. Ik zelf heb de Iphone 4, maar 4S is beter qua bereik en heeft een betere camera.

Ben de laatste tijd m'n bed echt niet uit te krijgen, echt raar. Sws ga ik expres later naar bed omdat ik anders niet mijn bed uit kom. Dus rond half 1 naar bed ofzo. Maar de laatste tijd wel wat eerder omdat ik door bijna al mijn series heen ben, maar in de komende dagen komt er van 1 een nieuwe aflevering online :)

En ik wil de PS4 T,T

Laatst gewijzigd door Simmielove op di 21 jan 2014, 16:13, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Rita
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
791
Lid geworden op:
di 30 nov 2010, 16:52

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@Sebas als ik jou was zal ik voor een Iphone gaan want ik vind die qua uiterlijk veel mooier dan een samsung ofs. ^Luister naar de tip van hierboven die vind ik super handig o.o

Ik ben mijn onzekerheid echt helemaal zat :l Ik heb dus een paar meisjes in mijn klas zitten en die gedragen zich hoe ik met mijn vriendinnen om zou gaan. Maar ik ben te verlegen om iets te zeggen tegen hun, laatst staan een gesprek aan te durven :l
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie