Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 230 van 305

Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Visite en tegelijkertijd een marathon x) Vanmiddag komen er hier vrienden van mijn broer die gaan gamen dus dan hoor ik de hele tijd atoombommen door mijn sim heen, fijn -__- Dan te bedenken dat ik ook een leesverslag moet maken voor Nederlands :S
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Net naar mijn opa en oma geweest, kom ik terug met een laptop. Mijn opa heeft dus echt 5 vaste computers, 2 tablets, 3 nintendo's.. En hij had dus een nog behoorlijk nieuwe laptop (met volgens mij een behoorlijke goede videokaart) en sinds hij hem niet gebruikt, heeft hij hem aan mij gegeven. Zomaar. xD

Niet dat ik klaag. :P
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Blegh, morgen naar achool. Zo geen zin in. Geldt volgens mij voor iedereen, of e moet op de basisschool zitten ofzo, dan is alles nog leuk ;3
Weetniet of ik vandaag ga simmen of gamen op de ps3. Mijn dilemma nu haha.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^ ik kijk er naar uit om weer naar school te gaan, maar das meer omdat ik nu wel lang genoeg thuis gezeten heb en ik school nog wel een beetje leuk vind :'3

tijd gaat hard, tis nu alweer 5 januari :'3 alsof t gister nog oud en nieuw was :'3
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Iphone is klaar voor verzenden, hopelijk heb ik m snel terug. De batterij wordt mega warm en hij is binnen een uur leeg, niet leuk meer ):
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Robin. schreef:Deze week is 'Wie is de Mol?' weer begonnen! Mijn favo tv progamma! En mijn twee hoofdverdachten zijn tot nu toe:
Jan-Willem en Susan :p
Ah nog iemand die widm :D
Ik heb dezelfde verdachten. Persoonlijk verbaasd het me niet dat Maurice eruit is. Vorig jaar ging een soortgelijk persoon (Ewout) eruit. Blijkbaar heeft het klokhuis toch niet zo'n hoog niveau :flapper
_Jente_
Mest analist Mest analist
Berichten:
583
Lid geworden op:
ma 17 sep 2012, 12:28

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^Beterschap!

Ik ga natuurlijk weer door mijn enkel na het eerste lesuur op de eerste schooldag. Echt zo'n actie voor mij.
Ik ben wel vaker door mijn enkel gegaan, maar dit keer wordt de pijn echt met het uur erger....
Mn pa vertrouwt het niet helemaal dus morgen ochtend maar eventjes langs de huisarts :(
Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Allemachtig, net een stroomstoring gehad hier. De gehele gemeente lag plat. Nu na een uurtje gelukkig alles er weer op, maar we zijn flink geschrokken. Bijna brand omdat de houtkachel brandde, maar de pomp eraf ging. Begint dat ding plots ontzettend te sissen. Kokend water in de boiler, allemaal rook. Uiteindelijk maar een branddeken over het vuur gegooid om het maar uit te krijgen.

En altijd gebeuren zulke dingen als mijn vader van huis is. Pffff.. Nooit gedacht dat stroom zo belangrijk voor ons is. :P
itsmemanouk
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
167
Lid geworden op:
di 28 mei 2013, 15:37

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Onze kat is vanmiddag ingeslapen. Ik heb geen afscheid genomen want zijn dood kwam geheel onverwachts.
Freggel, zo heette 'ie, was heel belangrijk voor mijn moeder want hij was komen aanlopen op het moment dat mijn moeder net in haar nieuwe huis woonde en zich heel alleen voelde. Hij is gekomen, maakte haar gelukkig, toen hij zag dat ze gelukkig was, was het tijd voor hem om te gaan.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^
Ach heel veel sterkte! Afscheid van een dier is altijd klote ):

Iphone is vanmiddag opgehaald en volgens die bezorger heb ik m waarschijnlijk deze week nog teruf :D
Hij vond t wel raar omdat ik m pas 2,5 maanden had, maargoed. T kan een fabrieksfout zijn ofzo. Naja, hopelijk is hij snel terug want een windowsphone is ***. Zeker niet aan te raden., apps die bestaan voor nandroid en ios zullen er meestal niet op beschikbaar zijn en het bestuuringsysteem werkt niet prettig vergeleke ios. Ik vind zelfs android beter ;o
Maar Nokia is wel fijn, onverwoestbare telefoons. Apple zou zulk soort Iphones moeten leveren!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie