Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 229 van 305

minermb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1170
Lid geworden op:
zo 15 jul 2012, 08:41

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

gelukkig nieuw jaar allemaal :swing

het jaar begint gelijk goed voor mij, want na anderhalve week heb ik eindelijk weer internet :thumbup het ligt dus uiteindelijk toch wel aan de modum xD nu hoef ik gelukkig niet meer de hele tijd op mijn vaders telefoon op het internet te kijken

ik heb zin in zaterdag, want dan krijg ik een tv op mijn kamer :woot
Afbeelding
klik op mijn banner om de avonturen van Bennie en Bloem in de toekomst te lezen
minermb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1170
Lid geworden op:
zo 15 jul 2012, 08:41

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Baloutje schreef:Het is tog leuk?

Er is nou zo'n topic over sn toekomst? Wat is dat dan want ik kan er biet inkomen..
Gellukig ben ik niet de enige want ik kan er ook niet inkomen :?
Afbeelding
klik op mijn banner om de avonturen van Bennie en Bloem in de toekomst te lezen
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

minermb schreef:
Baloutje schreef:Het is tog leuk?

Er is nou zo'n topic over sn toekomst? Wat is dat dan want ik kan er biet inkomen..
Gellukig ben ik niet de enige want ik kan er ook niet inkomen :?
Dit klopt, sorry! Dit topic is ook niet voor jullie bedoelt maar de site doet even opstandig. Als het goed is verdwijnt het snel!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^
Dat kan denk ik beter in het Errors en bugs op SN-topic,men ik denk wel dat de ods dat wel hebben doorgehad :)

Zoveel campers weer in TDM. Blegh. En vandaag even op visite bij opa en oma en de andere oma. Met m'n opa gaat het al stukken beter, hij heeft al zijn praatjes weer terug en is lekker eigenwijs :D

Die oortjes van Apple van 30 euro zijn echt mega goed, ze zaten bij mijn nieuwe ipod. Heb een vergoeding gekregen voor degene die me pa gesloopt had. Heb nu wel een 5G ipv een 4G. Is wel wennen, hij s mega licht en wat langer en dunner. Maar ios7 staat erop dus das wel nice :)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Gelukkig 2014! :')

Nu pas thuis, we hebben sinds gisteren bij mijn opa en oma gezeten. Maarja, het was wel leuk. :P
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

3 nieuwe hoesjes gekocht vandaag :D
1 nieuwe hoes met de Amerikaanse vlag voor mijn Ipad. Hij kan er nu ook niet meer aan de bovenkant uitvallen, en het hoesje is heel :D
1 hoesje met de Amerikaanse vlag, Lady Liberty ect voor mijn Iphone (zo'n wallet case hoesje)
En een blauw doorzichtig achterkantje voor mijn nieuwe Ipod, hij is speciaal voor de 16GB van de nieuwe generatie, die heeft namelijk geen camera aan de achterkant en niet zo'n dingetje waar je iets aankan hangen. Nu is het alleen wachten op de witte skin zodat hij wit lijkt. Het ik toch mijn witte Ipod met een blauwe achterkant :)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie